SanneJas schreef:Citaat:hij schreeuwt tegen de hond en als ze niet direct aan de kant gaat of doet wat hij zegt kan ze een klap of schop verwachten.
Wanneer ik boodschappen doe en ik dus even niet thuis ben heb ik er geen zicht op. Maar ik vind haar geregeld onder de tafel als ik terug kom. En ze gaat hem ook uit de weg, als hij haar roept komt ze wel maar je ziet de angst in haar ogen.
Jeetje TS wat heftig.
Ik zal niet weten wat je kan doen, ik schrik wel van je bovenstaande berichtje, het arme beest!
Waarom laat jij je hond nog alleen achter bij hem? Ik vind echt dat er voor de hond een andere opvang gezocht moet worden. Ik snap dat het voor jou heel moeilijk is om weg te gaan, juist omdat jullie alles samen hebben (huis, rekening etc.) dat kan opgelost worden, en dat kost tijd, maar die arme hond kan je dit toch niet aandoen? Daar is echt wel op korte termijn een oplossing voor te vinden hoor.
Als het echt niet anders kan zoek je een blijvend nieuw tehuis voor je hond, bij iemand waar ze wel veilig en gelukkig is.
In welke omgeving woon je? en wat voor hond is het?
ik zal toch boodschappen moeten doen. Dat is het enige waarvoor ik de deur nog uitga.
en mijn hond uitlaten natuurlijk.
Ik wil haar niet kwijt zij is degene die mij nu nog op de been houdt.
het is een zwarte labrador van bijna 3 jaar. Ik heb haar destijds van mijn geld gekocht en ze staat op mijn naam dus ze is echt van mij.
Ze hangt ook wel heel erg aan mij. Dat is van het begin af al zo.