Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Als ik heeel vroeg op moet ook niet, maar als ik bijvoorbeeld naar school ga of een afspraak, dan toch wel minstens eyeliner & mascara. Dan ziet mijn hoofd er wat wakkerder uit. Jildau schreef:En toch vind ik iedereen hier mooier met make-up. Ook mooi zonder! Maar met geeft toch dat beetje extra.
Dreamy schreef:Heb een tijdje geleden een makeuploze selfie gemaakt, omdat het me zelf opviel hoe jong dat me maakt (ben gisteren 24 geworden)
[ Afbeelding ]
En dit is met make-up
Iris82 schreef:Dreamy schreef:Heb een tijdje geleden een makeuploze selfie gemaakt, omdat het me zelf opviel hoe jong dat me maakt (ben gisteren 24 geworden)
[ Afbeelding ]
En dit is met make-up
Jij mag echt geen eyeliner meer op doen hoor!
Het maakt je niet alleen jonger maar ook knapper!!
Vandaar eigenlijk dat ik het nooit meer op doe, omdat ik de hele dag loop te vegen en er na een paar uur niks meer op mijn wimpers zit. Best jammer, want het geeft wel net die finishing touch vind ik. Dus mocht iemand de gouden tip hebben. 

'' Urielle schreef:Oke, niet alleen zonder make up maar ook 3 dagen geleden bevallen EN in een nachthemd dus veel erger wordt het niet, maar de beeb maakt alles goed toch?
[ Afbeelding ]
Maar hoe moet ik nou doneren voor het kankeronderzoek want dat snap ik niet helemaal?
Citaat:Verder gaat het me niet om het kanker onderzoek in dit topic. In Engeland wordt het gedaan voor CR UK, dus een Engelse organisatie. Mensen in NL kunnen daarvoor niet eens doneren .

Poses, zo kan ik het beter noemen. Maar het zal misschien wel bij selfies horen.