Wat erg voor je TS!
Jouw schuld zal het echt niet zijn en ik had hem ook een mep gegeven hoor. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jouw schuld zal het echt niet zijn en ik had hem ook een mep gegeven hoor. 

) en dat het echt niet aan jou ligt. Denk aan de dingen en mensen die van jou houden, of waar jij van houdt. En jouw veilige, fijne plekje op de manege mag hij jou niet afnemen! Het is 'jouw terrein', daar hoeft hij het niet ook te verpesten. Veel succes!
. Maar weglopen heeft ook geen zin, dat mag je ook niet vind ik, dan laat je hem nog meer winnen. 
) blablabla. Heb ik het met Be erover gehad hoe B tegenover mij staat etc. Directe quote van Be: ''Ik kan best wel goed met probleem kinderen opschieten, maar hem mocht ik van het eerste moment al niet''
Nikeyy schreef:Wat vreselijk naar dat dit nog steeds aan de orde is, terwijl volwassenen en leiding hier vanaf weet.
Zit allerlei dingen te denken wat zou kunnen helpen, maar volgens mij spoort die gozer echt niet en moet ie gewoon eens goed aangepakt worden. Niet door jou, maar gewoon ff goed op z'n plek worden gezet. En dan niet van die halfbakken oplossingen zoals nu is gebeurd.
Heel veel mensen walgen van dit soort praktijken door pesters, maar in werkelijkheid doet net niemand wat. GRRRRRRR wordt er helemaal boos van.
Meid, als er wat is, vertel het ons hier! Iedereen helpt je graag.