Hoe op zijn punt zetten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 22:39

Inderdaad, jouw familie.. heeft zij niks mee te maken... Raar.. lkkr laten gaan...

muntdrop

Re: Hoe op zijn punt zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 22:45

Raar mens :') ik had haar denk ik in dr gezicht uitgelachen :+

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 22:49

Bedoelt ze niet 'zijn' vader ipv 'mijn' vader?

melaniepk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 22:51

Wat zei jij "Biertjuuuh?!"
_O-

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-14 22:54

Cayenne schreef:
Bedoelt ze niet 'zijn' vader ipv 'mijn' vader?

Nee echt mijn vader(mijn vader stond er bij). Vond het zelf absoluut niet prettig zoals ze deed maar ben blij dat zij kwam ipv iemand anders van de familie.

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 22:58

Dumpen deze gozer ! wat een triest figuur !

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-14 23:01

Hij is al gedumpt haha.

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 23:18

al wat van hem gehoord of niet?

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 08:51

Goed zo ts! Niet met je laten sollen.. Mijn ex belde me na een paar weken huilend op. Ik had hem namelijk compleet genegeerd. Hij ging vreemd en vond het kennelijk erg erg dat hij voor mij niet meer bestond. Heb hem gezegd dat ie pech had en zich dat maar eerder had moeten bedenken. Ook gezegd dat ik nooit meer wat van hem wou horen. Hij heeft het nog na een jaar geprobeerd via de mail en nu is het al 4 jaar heerlijk rustig :D

Gewoon je eigen plan trekken en nergens op reageren!

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-14 19:28

Even een update:
Zijn familie verspreid nu leugens over dat ik hem zou hebben zwart gepraat en dat ik zou hebben gezegd, dat mijn vader alcoholist is en dat ik mishandeld zou worden. Ook heeft meneer sinds gisteren weer een relatie geen idee met wie maar in de status staat je bent het mooiste wat mij ooit is overkomen. Zou het hem graag nog eens in zijn face zeggen wat ik er van vind maarja hij is toch te bang de dam op te komen.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 19:36

En wat wil je dan? Dat hij gaat zeggen oh het spijt me voor je sorry dit kan ik niet maken.
TS leef en laat leven. Ik zit al dit hele topic op mijn handen maar ik vind het jammer dat je er zo in blijft hangen. Ik snap dat je boos bent maar dan had je het niet via de telefoon moeten zeggen. Dan had je bij je punt moeten blijven en het in zijn gezicht moeten zeggen.Zijn spullen zijn bij je weg en je moet je er niet meer mee bezig houden.
Die jongen is jou niet waard als hij zo is. Jij weet wat waar is en niet en laat dit een les zijn. En ik weet niet wat voor status jij in je stad/dorp hebt maar wie geloven ze, jou of zijn familie?

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-14 19:41

Rubber_Duck schreef:
En wat wil je dan? Dat hij gaat zeggen oh het spijt me voor je sorry dit kan ik niet maken.
TS leef en laat leven. Ik zit al dit hele topic op mijn handen maar ik vind het jammer dat je er zo in blijft hangen. Ik snap dat je boos bent maar dan had je het niet via de telefoon moeten zeggen. Dan had je bij je punt moeten blijven en het in zijn gezicht moeten zeggen.Zijn spullen zijn bij je weg en je moet je er niet meer mee bezig houden.
Die jongen is jou niet waard als hij zo is. Jij weet wat waar is en niet en laat dit een les zijn. En ik weet niet wat voor status jij in je stad/dorp hebt maar wie geloven ze, jou of zijn familie?

Hoe had ik het dan in zijn gezicht moeten zetten. Dan had het nog eeuwen geduurt want meneer had geen tijd. Zijn familie dwingt veel af dus veel mensen zullen met ze mee praten roddelen om maar te vriend te blijven.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 19:45

Dan had je hem op moeten zoeken.
Dan weet je nu ook meteen welke vrienden je liever kwijt dan rijk bent als ze hun kant kiezen. Laat ze zeggen wat ze willen, als je er tegenin gaat zullen veel mensen zeggen 'Zie je wel het is zo want ze probeert zich er onderuit te banketstaaf'. Als ze er naar vragen zeg je gewoon dat het wraakleugens zijn en daar hou je het bij.
Je zult verder moeten, die jongen is gek en jij verdient dat niet. Je mag best verdrietig zijn maar hou de eer aan jezelf. Moeilijk maar dit hou je niet lang vol.

:(:)

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-14 19:48

Rubber_Duck schreef:
Dan weet je nu ook meteen welke vrienden je liever kwijt dan rijk bent als ze hun kant kiezen. Laat ze zeggen wat ze willen, als je er tegenin gaat zullen veel mensen zeggen 'Zie je wel het is zo want ze probeert zich er onderuit te banketstaaf'. Als ze er naar vragen zeg je gewoon dat het wraakleugens zijn en daar hou je het bij.
Je zult verder moeten, die jongen is gek en jij verdient dat niet. Je mag best verdrietig zijn maar hou de eer aan jezelf. Moeilijk maar dit hou je niet lang vol.

Hem op moeten zoeken hoe dan? Nee sorry breng mezelf liever niet in gevaar. Kon al niet naar zijn huis toe en geloof me als ik daar stond zorgden ze er wel voor dat ik nooit meer daar zou staan. En hoe moet ik hem verder opzoeken dan. Ik kan niet stad en land afreizen en wist juist negen van de tien eer niet waar hij was.

Juliettex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 19:58

Rubber_Duck schreef:

hier ga ik wel in mee..

sterkte meid! :(:)

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 20:02

DearLove schreef:
Rubber_Duck schreef:

Hem op moeten zoeken hoe dan? Nee sorry breng mezelf liever niet in gevaar. Kon al niet naar zijn huis toe en geloof me als ik daar stond zorgden ze er wel voor dat ik nooit meer daar zou staan. En hoe moet ik hem verder opzoeken dan. Ik kan niet stad en land afreizen en wist juist negen van de tien eer niet waar hij was.

Lees dit stukje wat je zelf zegt nou eens een paar keer door.. Waarom zou je nog iets met deze jongen te maken willen hebben? -O- Wees verstandig en lach hem stilletjes uit om hoe triest die eigenlijk is met zijn familie. Ik hoop echt voor je dat je hier boven kunt (blijven) staan en ik weet dat dat heel lastig is. Sterkte!

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 20:24

Rubber_Duck schreef:
Lees dit stukje wat je zelf zegt nou eens een paar keer door.. Waarom zou je nog iets met deze jongen te maken willen hebben? -O- Wees verstandig en lach hem stilletjes uit om hoe triest die eigenlijk is met zijn familie. Ik hoop echt voor je dat je hier boven kunt (blijven) staan en ik weet dat dat heel lastig is. Sterkte!

Zit jij in het verkeerde topic ofzo? Ik geloof het wel.. Waar zie je in ts haar laatste posts dat ze iets met de hem of de familie te maken wil hebben? Ze beschrijft wat voor effect de familie heeft op de omwereld. En ze legt uit waarom ze er voor gekozen heeft deze jongen uiteindelijk niet op te zoeken om het irl uit te maken. (als antwoord op jou post ook nog eens) Iets wat ik gezien de omstandigheden en de volledig gestoorde familie gerust kan begrijpen.

DearLove schreef:
Rubber_Duck schreef:

Hem op moeten zoeken hoe dan? Nee sorry breng mezelf liever niet in gevaar.

I rest my case...

TS heel veel sterkte met deze nare wending, maar ben trots op jezelf dat je het goed hebt aangepakt en dat je er vanaf bent. Jou acties laten nu de ware aard van deze bijzonder asociale mensen zien, die had je vroeger of later toch te zien gekregen, ook al was je het 'ja en amen' vriendinnetje gebleven. Het voelt als verraad dat er mensen zijn die de leugens geloven, maar er zullen nog genoeg mensen zijn die dit niet doen en hun geloofwaardigheid zal uiteindelijk ook een grote knauw krijgen. Dat hij na één dag wellicht een nieuw vriendinnetje heeft zou eigenlijk alleen maar een bevestiging moeten zijn dat je een goede beslissing genomen hebt.

melaniepk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 01:38

Als het echt zulke aso's zijn dan zou ik me niet druk maken om wat hun zeggen...
Waarschijnlijk neemt iedereen die een beetje verstand heeft zulke lui met een fabriek zout ;)
Laat het van je af glijden, hij en zijn familie zijn het niet waard om je druk over te maken.
Lach erom, daar heb je ze waarschijnlijk het hardst mee !

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 10:33

Pff lijkt mij toch een grote klap als je hier opeens achter komt. Ook al ben je er al grotendeels over heen.. Vind dat je goed gehandeld heb TS, weg ermee! Als je had moeten wachten tot hij naar je toe kwam zit je je zelf alleen maar op te kroppen en ondertussen te doen alsof er niks is, dan is via de telefoon een goede optie in mijn ogen. Fijn dat je nu van hem af bent! Jammer dat ze nu al die leugens rond vertellen, hopen dat de mensen die het horen het niet geloven, probeer je er niks van aan te trekken! Succes nog!

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 10:45

Ik zou nu gewoon helemaal niks meer uit doen op het gedrag dat ze nu laten zien. Werkt het beste. Denk dat je ex ook zijn status veranderd puur om jou te pesten. Lekker laten gaan en er boven staan. Gewoon met je ouders praten over hoe het gaat en laat je niet gek maken!