Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik had haar denk ik in dr gezicht uitgelachen

Rubber_Duck schreef:En wat wil je dan? Dat hij gaat zeggen oh het spijt me voor je sorry dit kan ik niet maken.
TS leef en laat leven. Ik zit al dit hele topic op mijn handen maar ik vind het jammer dat je er zo in blijft hangen. Ik snap dat je boos bent maar dan had je het niet via de telefoon moeten zeggen. Dan had je bij je punt moeten blijven en het in zijn gezicht moeten zeggen.Zijn spullen zijn bij je weg en je moet je er niet meer mee bezig houden.
Die jongen is jou niet waard als hij zo is. Jij weet wat waar is en niet en laat dit een les zijn. En ik weet niet wat voor status jij in je stad/dorp hebt maar wie geloven ze, jou of zijn familie?
Rubber_Duck schreef:Dan had je hem op moeten zoeken.
Dan weet je nu ook meteen welke vrienden je liever kwijt dan rijk bent als ze hun kant kiezen. Laat ze zeggen wat ze willen, als je er tegenin gaat zullen veel mensen zeggen 'Zie je wel het is zo want ze probeert zich er onderuit te banketstaaf'. Als ze er naar vragen zeg je gewoon dat het wraakleugens zijn en daar hou je het bij.
Je zult verder moeten, die jongen is gek en jij verdient dat niet. Je mag best verdrietig zijn maar hou de eer aan jezelf. Moeilijk maar dit hou je niet lang vol.
Rubber_Duck schreef:En wat wil je dan? Dat hij gaat zeggen oh het spijt me voor je sorry dit kan ik niet maken.
TS leef en laat leven. Ik zit al dit hele topic op mijn handen maar ik vind het jammer dat je er zo in blijft hangen. Ik snap dat je boos bent maar dan had je het niet via de telefoon moeten zeggen. Dan had je bij je punt moeten blijven en het in zijn gezicht moeten zeggen.Zijn spullen zijn bij je weg en je moet je er niet meer mee bezig houden.
Die jongen is jou niet waard als hij zo is. Jij weet wat waar is en niet en laat dit een les zijn. En ik weet niet wat voor status jij in je stad/dorp hebt maar wie geloven ze, jou of zijn familie?
DearLove schreef:Rubber_Duck schreef:Dan had je hem op moeten zoeken.
Dan weet je nu ook meteen welke vrienden je liever kwijt dan rijk bent als ze hun kant kiezen. Laat ze zeggen wat ze willen, als je er tegenin gaat zullen veel mensen zeggen 'Zie je wel het is zo want ze probeert zich er onderuit te banketstaaf'. Als ze er naar vragen zeg je gewoon dat het wraakleugens zijn en daar hou je het bij.
Je zult verder moeten, die jongen is gek en jij verdient dat niet. Je mag best verdrietig zijn maar hou de eer aan jezelf. Moeilijk maar dit hou je niet lang vol.
Hem op moeten zoeken hoe dan? Nee sorry breng mezelf liever niet in gevaar. Kon al niet naar zijn huis toe en geloof me als ik daar stond zorgden ze er wel voor dat ik nooit meer daar zou staan. En hoe moet ik hem verder opzoeken dan. Ik kan niet stad en land afreizen en wist juist negen van de tien eer niet waar hij was.
Wees verstandig en lach hem stilletjes uit om hoe triest die eigenlijk is met zijn familie. Ik hoop echt voor je dat je hier boven kunt (blijven) staan en ik weet dat dat heel lastig is. Sterkte! Rubber_Duck schreef:Lees dit stukje wat je zelf zegt nou eens een paar keer door.. Waarom zou je nog iets met deze jongen te maken willen hebben?Wees verstandig en lach hem stilletjes uit om hoe triest die eigenlijk is met zijn familie. Ik hoop echt voor je dat je hier boven kunt (blijven) staan en ik weet dat dat heel lastig is. Sterkte!
DearLove schreef:Rubber_Duck schreef:Dan had je hem op moeten zoeken.
Hem op moeten zoeken hoe dan? Nee sorry breng mezelf liever niet in gevaar.