Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Anoniem schreef:De havo is me redelijk makkelijk afgegaan. Buiten paardrijden sport ik niet, maar ik ga wel elke dag om de fiets naar mijn paard toe en rij haar meestal 4x per week ivm haar jonge leeftijd.
quera schreef:Anoniem schreef:De havo is me redelijk makkelijk afgegaan. Buiten paardrijden sport ik niet, maar ik ga wel elke dag om de fiets naar mijn paard toe en rij haar meestal 4x per week ivm haar jonge leeftijd.
Hier zeg je zelf dat je niet traint. En alleen met elke dag op de fiets en paardrijden ga je t niet redden.

Lianne86 schreef:Wat ik vooral raar vind, waarom je niet eerst gewoon kijkt of het iets is en of het niet te combineren valt...
Ik werkte 24 uur naast mijn studie, had een zaterdagsbaantje en was nog bijna dagelijks bij mijn verzorgpaard te vinden toen ik net ging studeren... Fulltime studie... Terwijl ik om me heen hoorde dat mensen nergens meer tijd voor hadden en een zaterdagsbaantje al zwaar vonden erbij :S
Het ene sluit het andere niet uit... Maarja.. zo zie ik het dan
maar met een defensie opleiding ben je veel weg, en het paard staat er dan maar, dat lijkt mij heel lastig, omdat je ook niet savonds laat terug bent ofzo, nee, je komt helemaal niet terug.

zeker als je je paard stalt op 1 van de 2 locaties hebben ze daar begrip voor en zorgen ze uiteraard voor je paard. Eventueel kunnen ze ook gereden worden dacht ik