Wie bedenkt in vredesnaam dit soort reclames?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

liekensancho

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 12:08

Maar goed, dat is offtopic.[/quote]

We doen condooms. Ik heb alles al geprobeerd maar wil gewoon geen hormonen meer.
Ik maak me ook geen zorgen want weet dat het goed zit maar Vriendje is ervan overtuigd dat ie een soort superherozaad heeft dat overal doorheen gaat :')

maar dat is inderdaad beetje offtopic :Y) _O-[/quote]

Hier zwanger geworden MET condoomgebruik...kan 'altijd goed gaan' en tja, wij dachten ook 100% veilig...maar die dingen glijden snel af, scheuren en weet ik veel wat meer dus nee, het 100% met condooms raad ik iedereen af! ( om mij heen nog meer ongelukjes gehoord met condooms dus ben ook niet de enige daarin of uitzondering...).

Amaris

Re: Wie bedenkt in vredesnaam dit soort reclames?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 12:15

jaheeee liekensancho: dadelijk sta ik ook nog maandelijks op de plee te juichen. Kan ik zo in een reclame! _O-

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 12:17

Niekje51 schreef:
Iolanthe schreef:
Het is toch fijn om te weten dat je lichaam nog normaal funcioneert en dat je gezonde, vruchtbare vrouw bent?
Ik snap uiteraard wel dat het totaal niet leuk is om heel veel pijn te hebben, maar misschien kunnen oefeningen een tip zijn?

Nou, ik sta iedere maand weer net als die meisjes in de reclame te juichen hoor haha :') Waarom niet gewoon een briefje in de bus "nope not pregnant, everything is checked and working OK, have a nice month!" Ik ben voor!

zoiets als dit?:))

Afbeelding

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 12:20

kjoetie schreef:
omg die Duitse...rest vd dag in mijn hoofd.. >;)

:)) Ik vind hem geweldig! t'is net de Kerstman haha :') Zo lekker fout..

Vind die Libresse reclame echt niet "om te kotsen" ofzo, een beetje vaag, maar ach, dat is zoveel reclame

Kinke schreef:
En die reclame van Corendon…hallo, wij zijn Cor en Don…. Ik doe nog liever een voettocht naar Rome dan dat ik bij Corendon boek :)

_/-\o_ En de tijd die ik nodig had om te herinneren wie die dude met dat rooie haar nou was :') (Ad-Just van de Lama's)

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 12:20

hahah lijkt me heeeeel makkelijk zn smsje :P

Sandros

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 12:34

Vind hem ook wel grappig, ( dacht alleen de eerste keer dat het over zwangere vrouwen ging geen idee waarom, denk rammelende eierstokken verhaal. Vond het toen wel een rare combi.)

Geen tv of radio reclame, maar reclame per post op het werk. Een brief van Volkswagen met een aanmaakblokje voor de kachel/bbq?!?!? Willen ze nu echt dat we onze auto aansteken zodat we een nieuwe moeten kopen !!!?? Nee het bleek te zijn dat een model een nieuwe gril had en kon je een BBQ ( Grill ) winnen....

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 12:39

Sandros schreef:
Vind hem ook wel grappig, ( dacht alleen de eerste keer dat het over zwangere vrouwen ging geen idee waarom, denk rammelende eierstokken verhaal. Vond het toen wel een rare combi.)

Geen tv of radio reclame, maar reclame per post op het werk. Een brief van Volkswagen met een aanmaakblokje voor de kachel/bbq?!?!? Willen ze nu echt dat we onze auto aansteken zodat we een nieuwe moeten kopen !!!?? Nee het bleek te zijn dat een model een nieuwe gril had en kon je een BBQ ( Grill ) winnen....

_O- _O-

Geniaaal!

liekensancho

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 13:16

Amaris schreef:
jaheeee liekensancho: dadelijk sta ik ook nog maandelijks op de plee te juichen. Kan ik zo in een reclame! _O-

:D

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 13:26

Ik word inmiddels ook gek van de reclame van de Ford Cmax (zowel radio als tv). Op zich niks mis met de reclame zelf, maar het deuntje dat ze gebruiken lijkt heel veel op de intro van Monsters Inc.
http://www.youtube.com/watch?v=BVaoNxG8Ahg waardoor ik die vervolgens de hele dag in mijn hoofd heb :')

Kan de reclame zelf helaas niet vinden!
Laatst bijgewerkt door Snippergroen op 12-03-14 13:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 13:27

Welke ik ook zwaar vervelend is is die van 'ga toch bricken' (betaald parkeren via je mobiel). Echt zo slecht geacteerd. Vooral de originele, maar de opvolger is ook irritant.

En bij die van clearblue zei de moeder van een vriendin altijd "clearblue digital, dan weet je niet alleen dàt je zwanger bent, maar ook van wie" ipv "maar ook hoe lang". Kan die reclame nooit meer zien zonder te grijnzen.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 13:30

Ik kijk niet veel tv, dus weinig irritante reclames gezien...
Maar bij die sanibroyeur... Ik hoor elke keer weer "achterlijk gezeur, een sanibroyeur" :') wie heeft die naam verzonnen trouwens. Zo slecht.

De AH reclame is leuk! Maar voorderest herken ik echt bijna niks uit dit topic haha!

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 13:35

ht

:') _/-\o_

Albert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 13:38

Afbeelding

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 13:40

Wendybrian

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 13:41

Gini schreef:
Maar bedenk dan eens een goede slogan voor een maandverbandenmerk, ik denk dat dat nog best moeilijk is. :=

Met elk pakje maamdverband een gratis chocolade reep.
Hihi

Happy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 13:45

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 13:46

Wendybrian schreef:
Gini schreef:
Maar bedenk dan eens een goede slogan voor een maandverbandenmerk, ik denk dat dat nog best moeilijk is. :=

Met elk pakje maamdverband een gratis chocolade reep.
Hihi

Dat zou ik wel goed vinden!

Wendybrian

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 13:46

Cayenne schreef:
Winged schreef:
[quote=".

Dat dacht ik dus ook. Vind hem niet irritant hoor.
Of niet zo erg als die schimmelnagel reclame. Daarvan ging ik bijna acuut over mijn nek.
En ook nog een reclame waarbij de moeder een ingredient is vergeten en de kinderen het erover hebben. Zooooo'n verschrikkelijk slechte reclame heb ik nog nooit gezien, en op het eind dat kind nog zeggen: 'mama, je mag wel vaker de ... (naam vergeten) vergeten hoor'. Pfff.

De reclames met de AH manager vind ik dan weer ontzettend leuk. De nieuwe met de efteling is ook leuk :')
Die hamsteren reclames vind ik dan wel weer irritant.

Philadelphia.
Die kots kinderen!
Ik kan dat koter van oreo met zijn vader ook wel een nekslag geven haha

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 13:50

En het mooiste is, er wordt of de reclames en bedrijven gepraat, dus doel bereikt voor het bedrijf. Want niet iedereen blijft bij een bedrijf uit de buurt vanwege slechte reclame.

Niekje51

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 14:30

Jolandaa schreef:

Ja! Maar ik ben nog ouderwets van het briefje door de bus hahaha O:)

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 14:51

haha Albert... _O- _O-

welke reclame ook zo erg is,is die vrouw die zo'n geurding neergezet heeft en dan ( zo vreselijk stom) loopt te dansen als ze het ruikt..pff,kan nooit op de namen komen van die producten,maar ook zo'n vreselijke reclame..

die AH reclames,even apeldoorn bellen, en die WASA waarbij die man niet kan fluiten maar in de winkel wel,die vind ik dan wel weer leuk!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 15:51

De reclames van 'even Apeldoorn bellen' vind ik eigenlijk altijd leuk.
Daarentegen lijken gek genoeg alle reclames van schoonmaakmiddelen vreselijk. En dan vooral het acteerwerk, voor zover er van acteren gesproken kan worden. Tenenkrommend. Niet dat ik nou zo geschikt zou zijn voor dat werk, maar ik beeld me dat ook vooral niet in. ;)

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 15:52

Oh ja! Nog eentje! Wie heeft ooit de naam 'Mr. Proper' met bijbehorende reclame bedacht? :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 15:54

Yucca schreef:
ht[ Video ]

:') _/-\o_

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Geniaal! :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 15:55

Negerzoen schreef:
Oh ja! Nog eentje! Wie heeft ooit de naam 'Mr. Proper' met bijbehorende reclame bedacht? :\

dit dus! :j
Ik vind hem er zelfs een beetje eng uitzien.