Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
je hebt ook geen facebook of iets neem ik aan? Ik denk dat het het beste is als je gewoon helemaal 'verdwijnt' dus geen manier waarop ze je zouden kunnen bereiken. Misschien even een berichtje achterlaten dat ze je ook niet hoeven te zoeken. Straks geven ze je op als vermist en dan heb je ook weer gedoe.
Helemaal verdwijnen kan niet, ze weten waar ik werk, dus ze kunnen me daar sowieso opzoeken. Prima overigens als het te vervelend wordt kan ik ze altijd nog aangeven voor stalking. En als ze me meenemen is het ontvoering en gok dat ze dan ook echt wel een probleem hebben.
GamblersCup schreef:Nou, precies zoals het er staat... je bent 20, je laat dit toe... ?!?
Tot dusver is hij de enige geweest die jarenlang mijn maatje geweest is, er altijd heeft gestaan, en als ik dat niet had gehad, had ik niet geweten wat ik dan had gedaan... Waarschijnlijk was ik dan opgenomen in een of andere kliniek voor psychisch geruïneerde mensen...
GamblersCup schreef:Nou, precies zoals het er staat... je bent 20, je laat dit toe... ?!?
MarlindeRooz schreef:GamblersCup schreef:Nou, precies zoals het er staat... je bent 20, je laat dit toe... ?!?
Ik denk een gevalletje van: Je geeft ze een vinger...
Als het er langzaam insluipt en je weet niet anders dan laat je erg veel toe, want het is wel je familie en ergens houd je van ze.
(En ik spreek uit ervaring...)

Overigens ben ik bij beiden partijen welkom
Mijn paard moet sowieso weg, beide locaties zijn te ver van mijn huidige stal vandaan, betaal me dan scheel aan benzine
luuntje schreef:*kruipt onder meeleessteen vandaan*
Wat erg dat je ouders je zo controleren.
Houden van is loslaten.
Je krijgt goede tips om weg te gaan en alles te regelen.
Zet hem op.
Als kind weet je niet beter dan je eigen thuissituatie.
Pas later als je bij anderen komt merk je dat je eigen thuissituatie toch wel vreemd is.
*kruipt terug*
Zo normaal vond ik het thuis.
!