Emmaa_ schreef:Ten eerste, bekijk het alsjeblieft even vanuit je eigen perspectief. Ik vind je namelijk ontzettend egoïstisch overkomen in je berichten. Je wilt het hem niet vertellen omdat je bang bent dat hij er iets achter gaat zoeken? Vind je het gek? Welke trouwe vriendin die gek is op haar vriend gaat zich nou weer aanmelden voor een dating app. En alsof dat het rare nog niet is geef je ook nog eens je nummer aan deze jongen en ga je met hem praten. Je geeft zelf aan dat je hem ergens van kent, wat nou als je hem weer op een feestje tegenkomt, en je vriend is daarbij en komt er op die manier achter? Hoe ongelofelijk klóte zal dat voor hem zijn? Hoe zou jij het vinden als hij lekker ging appen met andere meiden die op een romantische manier achter hem aan zitten?
Ten tweede is het alleen maar eerlijk om dit aan hem te vertellen, zodat hij zelf kan bepalen wat hij ermee wilt. Mijn vriend zou me dumpen als ik dit soort dingen zou flikken, net zo hard als dat ik hem zou dumpen als hij zoiets bij mij zou doen. Zo ontzettend vernederend. Bedenk je alleen al eens hoe moeilijk het voor hem gaat zijn als hij hier pas over een paar maanden achter komt, jullie gelukkig samen zijn en je het niet aan hem hebt verteld? Ik krijg heel erg het idee dat jij hem een beetje als een charity case ziet, alsof je hem een beetje voor lief neemt. Want ja hij is lief voor je maar hij is je type niet qua uiterlijk. En andere jongens zijn wel je type qua uiterlijk. Maak het dan alsjeblieft uit met de lieve jongen en laat hem een meid zoeken die hem wel waardeert. Kan jij lekker Tinderen.
Excuses voor mijn ongezouten mening.
Dan komt hij erachter dat ik mijn nummer heb gegeven... Dan leg ik de situatie uit.
Zoals ik al heb uitgelegd zie ik hem absoluut niet als 'beste optie voor nu'. Lees een paar berichten terug en daar staat het uitgelegd. Ik waardeer hem wel.