Naamloos1 schreef:HorseTopShop schreef:
Ik heb begrepen dat ze in Duitsland zitten....??
Ze moesten nu alweer in Groningen gezien zijn
Ah, dan loop ik alweer achter
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
XLeandrosX schreef:HorseTopShop schreef:Vanochtend hadden ze het er nog over op de radio. Dat ze niet zo heel slim zijn.
Ze zijn nog steeds samen. En juist in zo'n situatie, werd er gezegd, moet je verspreiden.
Maar slim genoeg om al zolang uit de handen van de politie te blijven........
XLeandrosX schreef:HorseTopShop schreef:Vanochtend hadden ze het er nog over op de radio. Dat ze niet zo heel slim zijn.
Ze zijn nog steeds samen. En juist in zo'n situatie, werd er gezegd, moet je verspreiden.
Maar slim genoeg om al zolang uit de handen van de politie te blijven........
Dat zeker.Naamloos1 schreef:Wat voor verhaal Stinkmodder?

? kleiduiker schreef:Ik denk dat ze hier niet zo snel om onderdak komen vragen, komen ze vier Cane Corso's tegen.
Deze man is vuurwapen gevaarlijk en deinst er niet voor terug om mensen neer te schieten. Denk dus niet dat hij erg onder de indruk zal zijn van je honden.
. Cayenne schreef:Op dit moment zou ik me niet zoveel zorgen maken. Maar wanneer ze oog in oog met de politie staan gok ik niet dat iemand die snel een vuurwapen trekt ook zonder slag of stoot meewerkt.
HorseTopShop schreef:Het is heel cru, maar ik denk dat iedereen, inclusief zijzelf, beter af zijn als de politie ze meteen dood schiet.
Joolien schreef:Sommigen hier kunnen ook wat overdrijven hoor. Zolang je niet ergens afgelegen alleen bent is er niks aan de hand denk ik zo
en dan moet je ze ook nog maar toevallig tegen komen. Hoe groot is die kans? Volgens mij heb je meer kans op de jackpot in de staatsloterij
.