Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik voelde me best stoer dat ik pissig op hem was haha. Voelde me na dat gesprek ook niet slechter, alleen maar beter. Nu ben ik het niet die op moet letten wat ik zeg, maar hij en dat voelt fijn.
!!
heb echt alle berichten gelezen
Super om te horen dat het beter met je gaat zo!Doe zo voort!
en heb maar niet te veel schrik om te hard in elkaar te donderen, want dat kan je misschien weerhouden van vrolijk en blij te zijn
Wat niet betekent dat je niet mag opletten natuurlijk.
natuurlijk is het nog niet voorbij en er zullen nog wel dagen komen dat je een beetje hervalt of terug achteruitgaat, maar neem alles bij de dag en geniet waar genieten te valt 
want zoals je ziet ben ik daar nog te jong voor. Maar ik volg graag en ik vind het super ook dat je zelf nu ook je grenzen legt tegenover je vriend ( de appjes ) en geen contact is inderdaad een grote stap in de goede richting
Even tijd om met aan jezelf te denken en lekker dingen met je vrienden, vriendinnen doen en veel gaan paardrijden en studeren en werken voor school natuurlijk. Je bezighouden is de beste therapie.
) knuf hier van mij! * 

terwijl ik enorm aan het ratelen was. vanmiddag lekker een buitenritje maken met Tones! Paloedie schreef:Limanade schreef:waarom wis je zijn nummer en gesprek niet gewoon? dan kan je hem ook niet appen
en als hij appt en je ziet zijn nummer.. zeggen dat je geen contact meer wil en verwijderd het gesprek weer
Omdat ik helemaal niet geen contact meer wil
alleen ik moet stoppen met hem alles willen vertellen wat goed gaat enzo. Gesprek verwijderen is opzich wel goed, alleen ben ik nogal van het teruglezen haha. 
hoop dat het toch een beetje duidelijk is wat ik bedoel
)

moet trouwens zeggen dat ik met nog 2 exen gewoon nog contact heb, ook diepgaande gesprekken soms. Dat je geen relatie meer hebt betekent voor mij absoluut niet dat je dan ook niet meer om elkaar kunt geven. En juist dat je elkaar van heel dichtbij hebt gezien kan dan ook toegevoegde waarde hebben. Maargoed, dat is hoe ik erin sta, voor ex is het nieuw. Hij had ook altijd de instelling dat je van een ex cold turkey af moest. Grote woorden, maar 't lijkt erop dat ie daar toch maar vanaf is gestapt haha
Dan kan zo echt je hele dag bepalen soms hee, hoe je slaapt