Daarna dierenarts, bij de politie, forensisch onderzoekster, en eigenlijk ook nog wel psychologe
Heel stieken wil ik dit nu allemaal nog steeds. Naar het dierenarts worden ben ik op weg, maar al het andere trekt me ook heel erg (jammer dat de politie geen nieuwe mensen meer aanneemt
)Mijn leven is gewoon te kort... Ik ga nu eerst diergeneeskunde doen, dan wil ik later na de studie DGK deeltijd psychologie gaan doen, en eigenlijk ook deeltijd Forensisch Onderzoek en dan naar de politieacademie
DGK en psychologie wil ik combineren, omdat ik ook gedragsproblemen wil kunnen behandelen, en die problemen worden vaak veroorzaakt door het gedrag van de eigenaar. Eigenlijk wil ik nog meer studeren (rechten, sociologie, biologie, etc) niet eens altijd om er mijn werk van te maken, maar omdat ik het gewoon enorm leuk en interessant vind. Ik heb altijd een soort drang om te leren, ik ben net een spons, alleen zuig ik dan geen water op maar informatie 
Dus ja, ik heb meerdere levens nodig denk ik.
)
Uiteindelijk ook een jaar gestudeerd maar bleek in werkelijkheid toch iets minder rooskleurig te zijn
uiteindelijk tuinarchitect geworden
Zit in de buurt he

)