Maar wat ik eigenlijk het lekkerste vind zitten zijn sportbh's. Houdt alles goed op zijn plek en op een of andere manier een betere pasvorm die bij mij past. Helaas zijn die dan weer niet gemaakt om het mooi te houden vind ik
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

BeauWertz schreef:ik haal ze over het algemeen allemaal bij de H & M die zitten voor mij het lekkerst en je kan ze in allerlei verschillende vormen krijgen dus even zoeken naar voor jou de juiste vorm in vind die het fijnste die een beetje de zelfde vorm hebben al een infinety logo![]()
of van saph , after eden zijn ook wel fijn
Suc6!
Zitten wel heel fijn, zacht en geen vervelende kanten randjes en frutsels die gaan schuren. Maar goed, ik heb dan ook een vrij gangbare maat en ik ben zelf niet zo moelijk. SpeechLess schreef:SSmonamiSS schreef:Iedere vrouw wil wel grote borsten..
Nou alsjeblieft niet hoorAl had mijn A dan wel een B mogen zijn (of misschien zelfs C
), groter hoeft toch niet van mij hoor..
SusanH schreef:Heb echt de goede maat, in de winkel op laten meten, maar bij het model twist krijg ik echt pijn na een tijdje dragen, aan de onderkant van de beugel. Denk dat het aan het model ligt idd, heb nog eens goed gekeken en heb ook een ander model van dat merk wat wel lekker zit.
Quellian schreef:Ik zwéér bij de BH's van de New Yorker.
Ik had ook altijd last van plekjes, welke BH ik ook droeg, waar ik ze ook kocht. Een aantal jaar geleden een BH gekocht bij New Yorker voor 2,95 in de uitverkoop en ik was om! Koop er nu elke uitverkoop een BH bij, geweldige dingen! Vanaf cupmaat C zitten er 3 sluithaakjes ipv 2 voor de stevigheid. Ik weet overigens niet tot welke maat ze verkopen.

maar niks geen klotsende borsten te paard 
Ik heb het geluk gehad dat ik in New York ben geweest en ze daar voor redelijk goedkoop kon halen.