Betaalbare BH die niet knelt, schuurt, trekt enz

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Oeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 14:34

Ik zweer bij Marlies Dekkers, maar pas maar net in hun grootste cupmaat omdat mijn omvang niet heel groot is.

Maar wat ik eigenlijk het lekkerste vind zitten zijn sportbh's. Houdt alles goed op zijn plek en op een of andere manier een betere pasvorm die bij mij past. Helaas zijn die dan weer niet gemaakt om het mooi te houden vind ik :+

Konstantine

Re: Betaalbare BH die niet knelt, schuurt, trekt enz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 14:58

Nee, mooi zijn ze niet, maar wel comfortabel. :j

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 15:00

Ik heb een redelijk grote cup tegenover mijn omtrek en ik vond ook nooit de perfect zittende bh en heb ik ook heel wat merken geprobeerd. En na lang zoeken zweer ik het bij Calvin Klein, je voelt ze niet zitten en bieden toch voldoende steun.

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 15:05

Dacapo!
Een vrij onbekend merk
ze hebben allemaal dezelfde pasvorm! Zitten echt heerlijk. Zijn redelijk aan de prijs (60-80) maar zijn het dubbel en.dwars waard. Helaas weinig verkrijgbaar in Nl.

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 15:14

Ga ergens de wat betere merken passen (Inderdaad, Freya en Panache vind ik súper!) en koop ze dan via www.figleaves.com of www.brastop.com. Véél goedkoper, perfecte service en ontzettend veel keus in alle prijscategorieën. Ik koop mijn bh's al jaren via deze site (of via eBay!) en ben ontzettend tevreden. Nooit meer Hunkemoller voor mij :))

XUlyssesX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 15:30

Sabine,

Hoefde je geen extra invoer rechten te betalen bij Figleaves.com? Ik heb daar de bikini gezien die in nederland 50 euro kost en daar 32 euro.
Als ik straks met hoge invoerrechten zit betaal ik alsnog die 50 euro.

of heb je geen extra kosten?

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 15:50

Ik heb zelf nooit extra kosten gehad maar weet niet zeker of dat geluk of wijsheid is. Kan ik dus niks nuttigs over zeggen helaas, zou ik eens op moeten zoeken.

BeauWertz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 16:09

ik haal ze over het algemeen allemaal bij de H & M die zitten voor mij het lekkerst en je kan ze in allerlei verschillende vormen krijgen dus even zoeken naar voor jou de juiste vorm in vind die het fijnste die een beetje de zelfde vorm hebben al een infinety logo ;)

of van saph , after eden zijn ook wel fijn

Suc6!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 19:30

BeauWertz schreef:
ik haal ze over het algemeen allemaal bij de H & M die zitten voor mij het lekkerst en je kan ze in allerlei verschillende vormen krijgen dus even zoeken naar voor jou de juiste vorm in vind die het fijnste die een beetje de zelfde vorm hebben al een infinety logo ;)

of van saph , after eden zijn ook wel fijn

Suc6!

Maar heb jij een grote of kleine maat? Grote maat is bij HM bijna niet te krijgen.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 19:42

Kom ik aan met mijn 2 bh's voor 15E bij de V&D :+ Zitten wel heel fijn, zacht en geen vervelende kanten randjes en frutsels die gaan schuren. Maar goed, ik heb dan ook een vrij gangbare maat en ik ben zelf niet zo moelijk.

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 21:08

SpeechLess schreef:
SSmonamiSS schreef:
Iedere vrouw wil wel grote borsten..

Nou alsjeblieft niet hoor :+ Al had mijn A dan wel een B mogen zijn (of misschien zelfs C :P ), groter hoeft toch niet van mij hoor..

Voor mij hoeven ze ook echt niet groter te zijn hoor! Ik heb een 70A/B (hangt af van het merk) en ik heb niet het gevoel dat ik iets mis. Ik draag wel soms een push-up beha, maar dat is meer omdat de vorm dan mooier uitkomt.
Over het algemeen ben ik echt wel tevreden met mijn borsten, ik heb ook echt niet het gevoel dat ik niks heb :)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 22:37

Bij H&M en V&D ga ik helaas niet slagen, mijn maat verkopen ze daar niet. Zou voor mij de enige reden zijn om er iets aan te laten doen, is met winkelen gewoon zoveel makkelijker. Draag wel de goede maat, maar de beugel gaat na een tijdje dragen gewoon irriteren. Ga toch maar eens op zoek naar fijne beha's zonder beugel.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 13:49

Weet je zeker dat je dan het goede model en maat hebt SusanH van Prima Donna. Ik heb ook wel eens dat ik de beugel voel moet ik zeggen, maar over het algemeen als ik echt de goede maat en een goed model aan heb die bij mij past dan toch niet.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 13:54

Heb echt de goede maat, in de winkel op laten meten, maar bij het model twist krijg ik echt pijn na een tijdje dragen, aan de onderkant van de beugel. Denk dat het aan het model ligt idd, heb nog eens goed gekeken en heb ook een ander model van dat merk wat wel lekker zit.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 13:57

SusanH schreef:
Heb echt de goede maat, in de winkel op laten meten, maar bij het model twist krijg ik echt pijn na een tijdje dragen, aan de onderkant van de beugel. Denk dat het aan het model ligt idd, heb nog eens goed gekeken en heb ook een ander model van dat merk wat wel lekker zit.

De twist valt heel slecht, is echt mode gericht en eigenlijk meer toch op kleine maten, Deauville, Madison, Mayfair e.d. vallen ruimer en beter en zijn echt beroemde modellen van hen.

Ik heb inderdaad maar zelden dat een Twist goed valt en echt goed zit, zitten vaak ook dunnere bandjes aan e.d.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 14:00

Quellian schreef:
Ik zwéér bij de BH's van de New Yorker.

Ik had ook altijd last van plekjes, welke BH ik ook droeg, waar ik ze ook kocht. Een aantal jaar geleden een BH gekocht bij New Yorker voor 2,95 in de uitverkoop en ik was om! Koop er nu elke uitverkoop een BH bij, geweldige dingen! Vanaf cupmaat C zitten er 3 sluithaakjes ipv 2 voor de stevigheid. Ik weet overigens niet tot welke maat ze verkopen.

Ik zweer hier ook bij. Niet duur, maar zit heerlijk. meestal ben ik voor 10 euro wel klaar. Ik heb alleen geen grote maat. Dus ik kan niet met zekerheid zeggen dat ze ook F hebben

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 14:00

Nou idd, was een echte miskoop, die twist.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 20:48

De Twist kan echt ontzettend mooi zitten, maar Twist richt zich idd op een jongere doelgroep. Meer fashion, meer "leuk" en minder degelijk (dus toch ook een stukje minder comfort). Eigenlijk zit het een beetje een overgangslijn tussen Marie-Jo en PrimaDonna.

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 21:13

Bij hunkemoller kan ik echt niet slagen :n
Ze hebben mijn maat wel (75E) maar het zit voor geen meter.
Verschillende modellen geprobeerd maar het zit allemaal niet fijn.

Ga nu naar de bijenkorf, een speciaalzaak of de livera.
Daar zitten de bh's op de een of andere manier beter.

Tenshi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 21:59

Hunkemoller heb ik al tijden afgezworen.. niks dan teleurstellingen. :+
75F en groot fan van Triumph hier. :)

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 22:10

Comfortabele en een beetje leuke bh's in kleine omvang+grote cup... Breek me de bek niet open... -O-
Hier ook toebedeeld met 65/70 F/G, dus ook voor mij geen voordelige HEMA-tjes of Hünkemollertjes :n

Qua sportbh zweer ik bij Freya: zitten in het begin adembenemend strak :') maar niks geen klotsende borsten te paard :D
Ze hebben trouwens ook goede bikini's; kost ff €100,- maar dan zit het super +:)+

Ik baal er van als een stekker (en mijn portomonee ook), maar als ik een bh nodig heb die LEKKER zit dan moet ik echt naar de luxere/ervaren lingeriewinkel. Ik laat me elke keer weer opmeten en bovendien verschilt het ook weer per merk.

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-14 11:10

Ik heb ook de sportbh van freya. Top ding, maar idd zó strak in het begin. Pfieuw. Maar verder top, enige waarmee ik zonder pijn kan hardlopen

Mirjam_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 11:12

De enige BH's die ik echt echt heel fijn vind zijn de BH's van Victoria's Secret.. Maar die zijn zowat onbetaalbaar om ze te bestellen :( Ik heb het geluk gehad dat ik in New York ben geweest en ze daar voor redelijk goedkoop kon halen.

rapunzelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 11:13

Al eens bij v&d langs geweest?

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-14 11:22

Ja, de laatste x kon de mevrouw me daar ook niet helpen. Alleen sapph zat goed, maar die vind ik én niet lekker zitten én spuuglelijk.