@VeraPopeye; het zijn m.i. allebei situaties waar iemand een probleem heeft, het vervelend vindt en waar de beroepskracht even wat van zijn geduld op moet brengen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Doanique schreef:Nirvana; maar als TS bij IEDERE keer dat zij haar lampje vergeet/kapot is (want wie weet heeft ze er gewoon schïjt aan en doet ze het net zo hard de volgende keer, want die agenten doen toch niks!) dan snap je toch ook wel dat het een beetje te gek wordt. Ze staan er niet voor niks...
Politie kan niet ruiken of het TS's eerste keer is of de honderdste. Het was tegen de regels, klaar. Had ze maar voor een lampje moeten zorgen, zo simpel is het hoe hard het ook klinkt.
Doanique schreef:Maar Wemkelover, ik vind persoonlijk een aanhanger op de stoep wel iets anders dan zonder licht rijden. Je wilt niet weten hoe veel ongelukken er gebeuren door fietsers zonder licht.
femo schreef:VeraPopeye schreef:Wat maakt de reden van geen licht hebben nou uit? Doodgereden heb je er niks aan dat je licht het niet deed door het weer oid
De reden maakt ook niet uit. ze hadden me ook aardig kunnen behandelen. ook als ze die boete uitdeelden.
) Angeliquee18 schreef:Ts zegt toch nergens dat ALLE politie agenten zo zijn?
Ik vind dat als je dat beroep doet gewoon respectvol moet blijven.
Kan je daar niet al tegen zo'n smoesje. Zoek dan lekker een andere baan.
Er zitten ook goede tussen, en ze doen ook maar hun werk, dus de boete accepteer je al gewoon.
Maar dan nog moet er respect blijven, ongeacht wat dan ook..
Ik heb ook serieus nagedacht om aangifte te doen tégen een agent.
Die man misbruikt zo erg zijn macht, valt me nu nog steeds lastig met onzin.
Terwijl de aanhouding tussen hem en mij al een half jaar geleden is zowat.
Leuk dat er veel zijn met goede ervaringen. Maar ook agenten kunnen zo achterlijk zijn als wat.