Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
LoveUggs schreef:Ik zal het even over tikken haha.
Er staat:
Lieve P070 (mannelijke bokker)
Alsof het 5 jaar geleden was,
Ik streelde je witte haartjes en begon er aan te likken.
3 tot 5 keer raakte je mijn kaak aan, dit was erg bevredigend.
Elke keer dat we in de dierentuin stonden, foto's maakte van de tegels binnen in het slangenhuis, wist ik meteen dat jij mijn ware was.
We kochten samendr drugs in en jouw oog leverde ook wat op.
Zo konden wij een huis kopen in Wassenaar.
Ik wil je deze roos geven om aan te geven hoeveel ik van je hou.
Kom naar me, streel mijn teentjes warm en begin een sessie in GTA V.
Jouw liefde voor paarden maakt me soms erg nat.
XXXXXXX De koningin.
Ik heb er mijn vraagtekens bij. Aan de ene kant denk ik dat het niet voor mij is, aan de andere kant een domme grap, en anders zou ik het niet weten...
Ik ken geen jongens die wat met paarden doen die bij mij op school zitten.. Ik ken P070 niet persoonlijk... Ik kan idd wel de inhoud van de brief naar hem sturen..!
SanneJas schreef:zo heb hem ook gevonden. haha ik kan je vertellen dat het helpt de tekst bovenin bij de ledenlijst te lezen, daar ging het bij mij mis.
Maarre wat ik raar vind, als P070 de afzender is, waarom begint hij dan met 'lieve P070' daar kan hij dan toch beter mee afsluiten?
'' SanneJas schreef:zo heb hem ook gevonden. haha ik kan je vertellen dat het helpt de tekst bovenin bij de ledenlijst te lezen, daar ging het bij mij mis.
Maarre wat ik raar vind, als P070 de afzender is, waarom begint hij dan met 'lieve P070' daar kan hij dan toch beter mee afsluiten?

Apart.....