Nominaties op Facebook!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 09:53

Ik vind het absurd...
Tot nu toe nog niet genomineerd en was zeker niet van plan om mee te gaan doen.

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 14:42

Ketaki schreef:
najaah als het zonder alcoholische drank was, en bv een colaatje moest drinken, was iedereen er dan ook zo op tegen?

Dan nog vind ik het onzin, een halve liter cola wegtikken terwijl je gefilmd wordt.
en dan zeker wie het hardste kan boeren. :+

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 15:09

Inderdaad. Ik vind het "je moet, want anders" gedeelte al genoeg om het compleet kansloos te vinden. Met of zonder alcohol. Het atten maakt het enkel iets triester.

Snippergroen

Re: Nominaties op Facebook!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 15:13

Het verschilt een beetje hoe de neknominaties worden uitgevoerd. Sommigen gaan heel ver en mixen van alles en nog wat (daar zijn ook al mensen aan overleden) en drinken daar een halve liter van. Sommigen gooien er dingen als tandpasta doorheen.. In mijn omgeving wordt er één glaasje wijn of één flesje bier in een keer opgedronken. Ik vind het concept een beetje ordinair, al vind ik het wel leuk om te zien hoe sommigen het filmpje aankleden :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 15:36

Ik lach mij dood erom, hoe iedereen zichzelf voor schut zet. En ook nog hun profielen openbaar _O-

Zo ken ik iemand die hierdoor is afgewezen bij de defensie _O-

Mijn schoonloeder heeft ook een filmpje van zich zelf gemaakt. Staat ze nog onder de douche met een handdoek om haar heen. Ziet er niet uit _O-

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 19:47

Het is best grappig om te kijken wat voor filmpjes anderen maken, maar ik zou er zelf nooit aan mee doen.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 23:05

Ik snap het niet zo goed? Ik zie mensen (gelukkig niet zoveel, heb blijkbaar toch een ander slag mensen als facebookvriend :D) die een rondje galopperen en dan een slokje drank nemen.
Ik heb behoorlijk veel gevoel voor humor, maar wat is hier dan leuk aan?

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 00:02

Ketaki schreef:
najaah als het zonder alcoholische drank was, en bv een colaatje moest drinken, was iedereen er dan ook zo op tegen?

Nee hoor, dan niet.
Ik zag gisteren dat mijn dochter (van 14! ) genomineerd was.....heb haar duidelijk te verstaan gegeven dat ik geen filmpje van haar wil zien verschijnen dat ze alcohol drinkt.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 00:03

Diablo schreef:
Ketaki schreef:

Nee hoor, dan niet.
Ik zag gisteren dat mijn dochter (van 14! ) genomineerd was.....heb haar duidelijk te verstaan gegeven dat ik geen filmpje van haar wil zien verschijnen dat ze alcohol drinkt.

euh, als ze een frisdrank drinkt, dan mag het wel? :)

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 00:04

Als ze dat perse zou willen, zou ik dat niet verbieden, nee. Ze heeft er overigens niets mee gedaan.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 00:07

nja, het is maar waar ze zelf voor kiest idd, of flink voor schut staan op fb of gewoon lekker neutraal doen :)

maar top dat ze iig geen alcohol pakt, ( tot nu toe)

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 00:08

Onverantwoord..
In het buitenland zijn er al een aantal aan gestorven..
Ben gelukkig nog niet genomineerd, maar als je me nomineren hebben ze pech.. Ik doen niet aan die flauwekul mee.
Waarom zou je op internet willen zetten hoe jij een biertje att? Lijkt me nou niet echt bepaald verstandig.. Iedereen kan het zien. Je toekomstige werkgevers etc.

Je bent veel stoerder als je nee durft te zeggen hiertegen en je niet laat opnaaien door de rest.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 00:10

Ketaki schreef:
nja, het is maar waar ze zelf voor kiest idd, of flink voor schut staan op fb of gewoon lekker neutraal doen :)

Ze voelt zich niet zo snel voor schut staan; ) en ze zei wel dat ze het met cola wilde doen. Uiteindelijk ook niet gebeurd.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 00:12

Diablo schreef:
Ketaki schreef:

Ze voelt zich niet zo snel voor schut staan; ) en ze zei wel dat ze het met cola wilde doen. Uiteindelijk ook niet gebeurd.

ja dat is iddd goed ja.

ik doe er zelf ook niet aan mee.

houd er niet zo van, om zo voor paal te staan :') :')

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 21:29

Ik begreep al niet waar al die filmpjes vandaan kwamen, vond het mega bizar toen ik de eerste filmpjes zag verschijnen, en nu doet haast iedereen in mijn lijst eraan mee.

Mij niet gezien , ik vind het triestig :) ( Hier atten ze twee pintjes bier/wijn)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 22:29

Ik vind het achterlijk, doe er ook niet aan mee. Mijn vriend was wel genomineerd, maar die denkt er gelukkig net zo over als mij! :)