Kirsha schreef:Ceriadwen schreef:Elke dag wakker worden en de dingen gaan doen die de dag nodig acht.
Dit ja, bovendien gebeuren de meeste ongelukken nog altijd binnenshuis
Maar de meeste mensen gaan dood in bed.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kehdra schreef:chantalboes schreef:Mijn blindedarm was open gescheurd. Na 2 dagen ernstige buikpijn naar de dokterspost. Daar dachten ze aan blindedarmontsteking. Kijkoperatie in het ziekenhuis werd een serieuze operatie waar de blindedarm eruit is gehaald, en al de verkleefde inhoud weg gezogen werd. Uiteindelijk heb ik er een stel hele lelijke littekens aan over gehouden..
Precies hetzelfde hier! Jij ook zo'n streep in het midden van boven naar beneden met stipjes?

en op de vraag wat ik gedaan had blijk ik gezegd te hebben dat ik wilde slapen op de bodem. Zelf weet ik er niets vanaf, ook is onbekend hoe lang ik daar heb gezeten. Edit daarna ben ik meteen op zwemles gestuurd en op mijn 4 e had ik diploma a.
Een paar highlights:

en een ander meisje deed het ook dus ik en een vriendinnetje gingen toen ook. Ander meisje ging op de uitkijk en er kwam niks zei ze. Wij rennen over komt er een vrachtwagen. Man man man wat waren wij bang.
achteraf ook voor de vrachtwagenchauffeur een schrik geweest. Heb nooit meer domme dingen gedaan zonder erover na te denken.
we hebben het er nog wel eens over als we elkaar zien. Wat waren we toen dom ..
, dichte mist toch echt even over dat ene smalle weggetje over de dijk naar huis waar auto's langs reden, die je dan echt te laat zagen.
dan mag ik geluk hebben dat ik tijdens mijn twee bevallingen in het ziekenhuis was, zonder had ik het niet gered.
Vergeet ik nooit meer.. Had heel verkeerd af kunnen lopen.
en de trein zag ik al aankomen ben toen heel hard in de achteruit slingerend door de bomen weer terug gekomen maar dat was echt ontzettend eng zelfs nog nachtmerrie's over gehad...brrr
Gelukkig heeft iemand anders hem weg gehaald.