Oud van geest?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 00:42

Ik ben bijna 22 , 1 vriendje gehad nog nooit dronken 2x maximaal wezen stappen en thats it :') . Vind het ook niet veel aan

Imala

Re: Oud van geest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 01:56

Hier nu 27 en single. Denk dat iedereen wel eens een periode heeft van damn hoe moet dit nu verder met mijn love life.
Ik voel mezelf de laatste tijd gewoon over de datum ofzo.
Ja, zelfs in die supermarkt kom je die leuke vent tegen maar goed ik voel me net even te chicken om hem dan aan te spreken.
Ik bedoel om nou aan te komen met heey twee voor de prijs van 1 zullen we delen, of goh jij ook aan het hamsteren gooi je ook geen hoge ogen.

Ik zeg dan maar zo, het komt wel goed schatje en zo niet word je die vrijgezelle kindloze tante met 30 katten waar nichtjes en neefjes maar al te graag komen logeren omdat er alles mag.... ofzo.

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 02:33

Yup hier nog 1 :D, inderdaad altijd al gehad.
Op de basisschool al, had wel vriendinnen in de klas, maar ging er nooit mee om.
Toen ik 12 was waren mijn vrienden 17/18/19.

Nu ben ik 21, en de meeste van mijn vrienden zijn tussen de 30 en 35.
Mijn vriend is 33,
Ik ben altijd al een heel stuk verder geweest als mijn leeftijdsgenoten, was op school altijd een bekend probleem.
Maar ook ben ik gewoon 21, jong, ga uit, ben ook wel eens impulsief, gewoon wat bij 21 hoort..

Gewoon lekker jezelf blijven, als jij je er maar goed bij voelt :)

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 02:47

Van mijn 12e tot 16e vond ik stappen en drinken helemaal geweldig. Vanaf toen tot aan nu (20) is dit allemaal heel hard gedaald en ben ik de laatste maanden (of jaren?) wel geteld 0x uitgegaan. Drank kan ik sowieso niet meer hebben vanwege mijn gezondheid en eigenlijk stappen ook niet. Gelukkig mis is het totaal niet.
Natuurlijk zou ik kunnen gaan stappen, maar daarna ben ik gewoon dagen lang helemaal op verrot.
Ik ga liever overdag gezellig wat doen of bij de paardjes en optijd mijn bedje in :)

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 08:47

Imala schreef:
Hier nu 27 en single. Denk dat iedereen wel eens een periode heeft van damn hoe moet dit nu verder met mijn love life.
Ik voel mezelf de laatste tijd gewoon over de datum ofzo.
Ja, zelfs in die supermarkt kom je die leuke vent tegen maar goed ik voel me net even te chicken om hem dan aan te spreken.
Ik bedoel om nou aan te komen met heey twee voor de prijs van 1 zullen we delen, of goh jij ook aan het hamsteren gooi je ook geen hoge ogen.

Ik zeg dan maar zo, het komt wel goed schatje en zo niet word je die vrijgezelle kindloze tante met 30 katten waar nichtjes en neefjes maar al te graag komen logeren omdat er alles mag.... ofzo.

Haha komt wel goed schatje..
Heb toch niet zo'n zin om een oude katten vrijster te worden :7

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 09:01

Het 'oud-van-geest' zijn heeft toch niets te maken met wel of niet op stap willen?
Meer met de dingen waar je je mee bezig houdt, gespreksonderwerpen en interesses.. (als je het al als 'oud van geest' wilt bestempelen :)

En is het probleem dat je geen aansluiting hebt met leeftijdgenoten, of bang bent alleen over te blijven? Want dat laatste is niet inherent aan niet op stap gaan, denk ik?

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 11:14

Ha! Ik roep ook altijd dat ik een oude ziel ben :+ Ik gedroeg mij als baby al veel te volwassen: ik kon vet netjes eten, toen ik 1½ was praatte ik al net zoals nu en toen ik 3 was kon ik lezen :P Ik heb ook geen aansluiting met leeftijdgenoten, voel me meer thuis bij mensen van in de 40 ofzo (ik ben 22) :+

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 18:03

*steekt hand op*

Hier nog iemand die 'oud van geest' is. Ik kan het in 9 van de 10 gevallen ook niet met mensen van mijn leeftijd vinden. Een schooldag gaat nog wel omdat er redelijk volwassen mensjes in mijn klas zitten die zich ook wat ouder gedragen, maar het merendeel.. ik ben zelf 19 en heb er van 16 in mijn klas, ook van mijn eigen leeftijd en iemand van 21. Dat scheelt dan wel en ik ga ook met de volwassenere om, maar niet als je zelf gewend bent om met mensen van 26-30 om te gaan, soms nog ouder en inderdaad de serieuzere praat trekt mij. Daarnaast heb ik een lieve vriend van 8 jaar ouder waar ik mee samen woon en kan het goed vinden met anderen oud van geest mensen :+ Uitgaan vind ik bijvoorbeeld ook geen klap aan en als ik zeg dat ik samenwoon kijken sommige mensen heel raar omdat ik nog zo 'jong' ben, maar ik vind het heerlijk die eigen verantwoordelijkheid :D

PortRoyal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 19:27

Tja, dat komt me bekend voor allemaal...Ik kan ook goed met oudere mensen praten en omgaan, en hoor met jaloezie de verhalen van mijn moeder aan hoe ze in de jaren 60 als tiener opgroeide, dat leek me een heerlijke tijd! De muziek alleen uit die tijd al... Ik pas ook niet echt in deze tijd geloof ik. De romantiek is ver te zoeken en alles is zo kil! Soms zeg ik wel eens dat ik te laat geboren ben..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 23:09

Mijn vriend is een kroegtijger en ik ben een huismus :+ Of nee, toch niet helemaal, ik breng met plezier uren door op stal bij de paarden, maar dat telt niet neem ik aan?

Hij gaat graag op stap, ik ook wel eens maar in mindere mate. Daar is prima mee samen te leven, als je maar goeie afspraken maakt en elkaar kan vertrouwen. Dat ik 'm op 1 van mijn weinige stapavondjes ben tegengekomen noem ik alleen maar een Godsgeschenk :) Ging er toen ook van uit dat ik oud ging worden en alleen zou blijven, had me daar net mee verzoend en boem, daar was ie. Had even het lef om mijn wereldje op zijn kop te zetten (niet dat ik dat erg vind haha).

Verwacht het onverwachte, je komt ze tegen waar je niet denkt dat het kan. Gewoon genieten van je leven zoals het is en dat komt op zijn pootjes terecht.