Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
PINK schreef:piendepien schreef:Ik zou toch voorzichtig zijn met zulke acties, stel dat de relatie uit gaat en jij ooit een serieuze baan hebt , en dan duiken er van jou pikante foto's op.
Daar zit je niet op te wachten dan.
Daar heb je wel een punt. Daarom is een taart of eetbaar hart een idee.
RedPassion schreef:_San87_ schreef:
Ik vind niet dat dieren thuishoren op seksueel getinte foto's.
Dat jij het seksueel getint vindt zegt op zich al wat.Het kan ook gewoon mooi en stijlvol zijn, TS haar vriend houdt van haar (neem ik aan) en vindt haar hopelijk ook mooi, hij vindt het paard mooi/leuk, dan is het toch een heel leuk en persoonlijk cadeau?
? Konstantine schreef:Als je nou sexy poseerde met zijn postzegelcollectie... Dat zou ik wel raar vinden
Horseland93 schreef:Ja das dan wel weer zo :p
En toch ook romantisch een taart, misschien in een hartvorm,
of... als hij ook van autos ofzo houd, in vorm van een auto
(kan bij bakkers, teminste hier dan)
_San87_ schreef:PINK schreef:San87 ik denk dat de meningen daarover verdeeld zijn. Het is natuurlijk ieder zijn eigen keus in hoever hij of zij met iets gaat.
Ze moet zelf weten wat ze doet. Ze vroeg alleen hoe ze het zou presenteren. Ik zou het helemaal niet presenteren omdat ik het dus gewoon niet vind passen.
.
Horseland93 schreef:Leuk ideen komen hier voorbij
Ik denk dan: als iedereen in bikini loopt (vergelijk baar met lingerie) dan kan dat opeens wel op de foto, maar in lingerie is het meteen pikant![]()
Ik denk even mee met een leuke verassing!
Kermis schreef:Ik snap de vergelijking auto-paard dan weer niet.
Een auto is een ding. Een paard een dier, met een persoonlijkheid. Ik vind dat fotos met dieren in lingerie en met welk dier dan ook, niet kunnen.