Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
vind de opleiding en de leerstof erg leuk en interessant, de leraren zijn ook erg fijn en heb er erg leuke mensen ontmoet
4 duurt zo lang:(
Steef schreef:dressuur518 schreef:Wat ik me al heel lang af vraag is: hoeveel uren maak je op het HBO? Ik ken namelijk mensen die graag ver weg naar school willen en dan per dag 4 uur in de trein zitten, zelf hoef ik volgend jaar "maar" een uurtje te fietsen (wel heen en terug natuurlijk) terwijl ik nu 3 kwartier moet dus dat valt mee, maar als je telkens om 5 uur uit bent ofzo, valt dat niet helemaal mee, natuurlijk zeker als je nog 2 uur moet reizen, daarom vraag ik me dus af wat voor lesuren je op het HBO hebt??
Verschilt heer erg per opleiding. Vorig jaar had ik ongeveer 3 dagen les, waarvan vaak 2 lange dagen en 1 halve dag en dan 2 dagen vrij. Ligt natuurlijk aan je rooster, ze hadden die uren ook over de hele week kunnen verspreiden. Is dus moeilijk te zeggen..
Tammy_ schreef:Tazzey schreef:Mijn all time favorite was toch wel Bianca in de Arrenslee. Die heb ik als kind echt verslonden.
Verkeerde topic