Britty schreef:Ja dat vriendinnetje is wel bereikbaar, maar dat broertje toch niet? Dus hoe heeft dat vriendinnetje haar vriendje dan kunnen bereiken, aangezien die geen telefoon meer had?
En als het broertje in kwestie daadwerkelijk bij zijn opa en oma zat, neem ik aan dat deze toch wel even contact op zouden nemen met het thuisfront om de ouders gerust te stellen?!
Hieronder staat het antwoord op je vragen:
LoveUggs schreef:Na wat speuren dus zijn vriendinnetje op Facebook gevonden. Na een hoop moeilijk gedoe van haar kant heb ik haar over kunnen halen hem te laten bellen. Hij wou naar mijn opa en oma gaan, en dat is wat ze mij zei. Ze had straf en zij was binnen, en mijn broertje buiten, maar ze wist wel te vertellen wat hij zei. Toen ik dat tegen haar zei was haar moeder aan de huistelefoon dus kon hij daar niet op bellen, en zij had geen beltegoed. Wij kregen haar nummer maar niet, en na lang zeuren ging ze het toch maar aan haar moeder vragen. Heb haar gezegd mijn berichten maar als bewijs te gebruiken en toen ging de telefoon over!
Gelukkig (hoop ik) komt hij naar huis! Hij heeft ons alleen wel 1.5 uur stress bezorgd. Toen zijn vriendinnetje nou niet bepaald mee wou werken heb ik flink zitten mopperen en vloeken tegen mijn vader, puur omdat het voelde alsof ze hem niet wou laten bellen.. Hoe langer het duurde hoe meer ik mijn vaders gezocht zag vertrekken.. Ik ken hem als hij moet huilen en hij was er zeker tegen aan het vechten..
Ik laat het weten zodra hij daadwerkelijk thuis is.