Ga het morgen eens navragen op mijn werk.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Annett1990 schreef:Sorry hoor maar moet er echt elke keer een discussie overal ontstaan voor wie er gelijk heeft hier op bokt? T gaat over mensen die zelfmoord plegen en vervolgens zie ik alleen maar discussies ontstaan over wat er omgeroepen word of wat niet en weet ik t wat allemaal.. Kan dat ook een keer achterwege blijven?
Cayenne schreef:Annett1990 schreef:Sorry hoor maar moet er echt elke keer een discussie overal ontstaan voor wie er gelijk heeft hier op bokt? T gaat over mensen die zelfmoord plegen en vervolgens zie ik alleen maar discussies ontstaan over wat er omgeroepen word of wat niet en weet ik t wat allemaal.. Kan dat ook een keer achterwege blijven?
Nou nou, beetje overdreven felle reactie. Het heeft er toch ook indirect mee te maken? Ik vind het wel een interessant onderwerp zo.
Nanne schreef:Ik geloof je best dat je dat verteld is, maar ik heb het werkelijk nog nooit meegemaakt. Als er een aanrijding met persoon is roepen ze ook gewoon omdat die en die trein niet rijdt ivm een aanrijding met persoon.
Ga het morgen eens navragen op mijn werk.
.
Annett1990 schreef:Sorry hoor maar moet er echt elke keer een discussie overal ontstaan voor wie er gelijk heeft hier op bokt? T gaat over mensen die zelfmoord plegen en vervolgens zie ik alleen maar discussies ontstaan over wat er omgeroepen word of wat niet en weet ik t wat allemaal.. Kan dat ook een keer achterwege blijven?

Nanne schreef:Annett1990 schreef:Sorry hoor maar moet er echt elke keer een discussie overal ontstaan voor wie er gelijk heeft hier op bokt? T gaat over mensen die zelfmoord plegen en vervolgens zie ik alleen maar discussies ontstaan over wat er omgeroepen word of wat niet en weet ik t wat allemaal.. Kan dat ook een keer achterwege blijven?
Ik weet niet waar jij een discussie ziet?
Volgens mij is die er namelijk niet. Iemand benoemt iets, er word aangegeven dat een ander dat niet weet en gaat navragen. Nergens een discussie te bekennen hoor.
Op last van de politie gebeurt inderdaad ook. Dan is er bijvoorbeeld iemand gesignaleerd langs het spoor en dan gaat de politie kijken of daar inderdaad iemand is en wat diegene daar doet. Dan kan het bijvoorbeeld zo zijn dat er stapvoets gereden moet worden of dat er helemaal geen treinverkeer mogelijk is.
Vorig jaar had ik dat bijvoorbeeld bij Krommenie Assendelft. Mochten er geen treinen rijden omdat er een brand was geweest naast het spoor waar asbest bij vrijgekomen was. Apart was toen wel dat er op zo'n 5 á 6 meter van mij af mannen in witte pakjes liepen en ik daar mijn broodje stond te eten.

Gloa schreef:@Annett: dit gaat hier voor mij echt niet om gelijk halen. Maar er wordt zoveel onzin uitgekraamd zodra het over treinen gaat dat ik me als ns'er wel geroepen voel om bokkers de andere kant van het werk te laten zien ipv het eenzijdige beeld van reizigers waarvan de meesten alleen maar kunnen klagen.

Annett1990 schreef:ElsRoosje ooh bah dat lijkt me ook flink creapy denk dat ik dan met ingehouden adem zou staan te kijken
Annett1990 schreef:Kunnen mensen even ophouden met mij aan te vallen terwijl ik zo netjes dingen post als ik kan en mij dan niet nog eens gaan pb-en en met mij wel een discussie uit gaan lokken?
Ik wil het ook graag gezellig houden, maar mag wel mijn mening geven op iets wat ik in mijn opzicht zie denk ik
ElsRoosje ooh bah dat lijkt me ook flink creapy denk dat ik dan met ingehouden adem zou staan te kijken

Cayenne schreef:Annett1990 schreef:Kunnen mensen even ophouden met mij aan te vallen terwijl ik zo netjes dingen post als ik kan en mij dan niet nog eens gaan pb-en en met mij wel een discussie uit gaan lokken?
Ik wil het ook graag gezellig houden, maar mag wel mijn mening geven op iets wat ik in mijn opzicht zie denk ik
ElsRoosje ooh bah dat lijkt me ook flink creapy denk dat ik dan met ingehouden adem zou staan te kijken
Ik heb je niet gepbt maar de manier waarop je dingen brengt en zelf de discussie naar het negatieve inbuigt zal wel een reden zijn waarom mensen zo op je reageren. Probeer ook eens objectief naar je eigen posts te kijken. Het leest soms wat vervelend
Elsroosje, dat is idd erg eng. Gelukkig niets ernstigs gebeurd.
) dan hoef ik ja ook niet langer mijn best te doen om dingen wel netjes proberen te brengen ja?
Je bent niet de enige in dit topic hoor