Tessebes schreef:Wat betreft de trainingsmethode, ik ga er vanuit dat die paarden niet continu zo gereden worden
Zo worden ze niet altijd getraind, dat heeft Danielle in haar eerste stukje video met Idool zelf laten zien.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SuperPepeijn schreef:je zou je kunnen afvragen welk oordeel dan meer waarde voor je heeft, die van je vertrouwde trainer of die van een onbekende arts.
Dickie"]
[quote="Angeliek schreef:Als je al die problemen hoort vanuit de paarden wereld.
Dan denk je toch: Waarom ben ik niet gaan dammen?
Angeliek schreef:Ze worden wel uitgelult hoor!
Ze zeggen dat als je een paard volgens Sjef en Anky in de dresuurhouding wil laten lopen, je de trainingsmethode van Sjef moet hebben.
Met de kin op de borst dus. (om het zo maar even te zeggen)
En ze zeggen bij Nova dat deze methode niet word geaccepteerd in Duitsland.
En Anky zegt dat haar paarden succes hebben in de dressuur, (dat is ook wel) Maar daarom denken ze ook dat deze trainingsmethode HET is.
Maar waarom heeft duitsland dan nog steeds een grote voorsprong op Nederland?
Sjuimpje"]
[quote="Angeliek schreef:Ze worden wel uitgelult hoor!
Ze zeggen dat als je een paard volgens Sjef en Anky in de dresuurhouding wil laten lopen, je de trainingsmethode van Sjef moet hebben.
Met de kin op de borst dus. (om het zo maar even te zeggen)
En ze zeggen bij Nova dat deze methode niet word geaccepteerd in Duitsland.
En Anky zegt dat haar paarden succes hebben in de dressuur, (dat is ook wel) Maar daarom denken ze ook dat deze trainingsmethode HET is.
Maar waarom heeft duitsland dan nog steeds een grote voorsprong op Nederland?
mdmoiselle schreef:Ik denk wel dat de reportage wat meer sympatie opwekt voor de fam. van Aalderen dan voor Anky bij de gemiddelde leek. Dat filmpje van Sjef Jansen op dat paard (was dat Krack?) met de kin op de borst vond ik er al niet bepaald prettig uit zien, laat staan een leek.
Ik vind het gewoon jammer dat er zo met modder wordt gegooid, en dat de paardensport zo in een slecht daglicht komt te staan.