Algemeen Valentijnsdagtopic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 00:50

Ik zou het sturen! Die roos! (hoewel, ik heb het vroeger nooit gedurft :+ )

Leuke plannen komen hier voorbij, toch wel de meeste van stelletjes :D

Ga morgen maar eens een kaartje scoren, weet nog niet of ik er nog een kadootje bij doe.. :P

KarmaWitch

Re: Algemeen Valentijnsdagtopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 00:51

Geen stelletje hier hoor hahaha

Musj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 02:17

Ik ben giga romantisch en zie erg leuke ideeën hier :j
Zelf ga ik dit jaar proberen het mooiste kado te geven.. Onze tweeling wordt verwacht rond die datum :D <3

xxemmely

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 03:24

Ik hoop dat iemand mij hier beetje kan helpen, zit met een dilemma. Ik heb ongeveer begin januari met 2 vrijgezellen vriendinnen afgesproken een meiden avondje te houden de 14e . Nu ben ik in de tussentijd beetje bezig met een jongen en hij vroeg me vanavond als valentijn. Onwijs lief vond ik het, zou mn eerste valentijn zijn en hij had verassing voor me zei hij. Heb best moeilijke jaren gehad in de liefde en ben het vertrouwen in jongens beetje kwijt. Dus ben al die tijd dat ik met hem bezig ben al in de war en dit maakt het nog moeilijker voor mij. Vind m echt wel leuk maar toch.. ook omdat ik die avond met vriendinnen heb afgesproken weet ik niet wat ik moet doen want wil niemand teleurstellen. Uiteindelijk zal ik natuurlijk zelf beslissen wat ik doe maar tips en meningen e.d. zou ik erg fijn vinden op het moment.

In ieder geval bedankt voor degene die het hebben gelezen!

DaniqueHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 08:07

Ik zou denk ik geen roos sturen, ik neem aan dat die rozen in de klas uitgedeeld worden? Ik vind het dan altijd zo openbaar.. Maar van de andere kant is het natuurlijk wel een mooie gelegenheid voor wat contact. Heb je alleen oogcontact of spreek je hem ook echt weleens? Anders kun je eventueel ook gewoon een berichtje sturen of evt een kaartje thuis?

xxemmely, ik zou het niet erg als mijn vriendinnen een keer af zouden zeggen voor een eerste date! Zeker niet op zo'n dag, ondanks het commercieel is! Hij probeert het wel voor je!!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 09:46

Gewoon eerlijk zijn naar je vriendinnen toe Emmely :)

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 09:48

Niet echt voor valentijnsdag, maar toevallig wel ib de buurt van valentijnsdag gepland.

Ik neem mijn vriend mee uit eten. Ik heb gezegd dat hij die woenadag vrij moet houden, maar ik zelf niet meer mag vertellen.
Nu denkt hij dat we met mijn werk iets gaan doen :')

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 10:06

Ohhh ik vind die hartjesmemo van de Hema leuk!! En dan mag die iedere dag een memo eraf halen en zet ik op allemaal iets liefs. Thanks voor de tip!! Vriend is echt anti-Valentijnsdag maar toevallig ben ik die dag wel bij hem, denk dat ik hem dat geef, een lekker taartje bak en er verder gewoon lekker in bed gaan liggen verliefd te zijn :D

Noetje14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 16:44

ik weet niet wat ik moet doen,
ik heb nu voor het eerst een vriend met valentijn en we hebben al afgesproken om lekker uiteten te gaan en daarna naar de film ( en heel misschien de dag erna een dagje efteling :j )
ik heb er in elk geval al helemaal zin in
maar nou vroeg een vriendin vandaag aan mij, ga je hem ook iets geven....
ik wil natuurlijk niet met lege handen staan als hij wel met een kleinigheidje aankomt, maar andersom is het ook zielig. als ik wel iets voor hem koop terwijl hij ervan uitging dat we gewoon uiteten gaan en de film en that's it
ik hoef ook helemaal niks te kopen eigenlijk en ik zou ook totaal niet weten wat....
wat zouden jullie doen :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 16:45

Gewoon een kaartje? Lekker ongedwongen :)

Noetje14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 16:58

ja daar had ik al wel aan gedacht maar aan de ene kant vind ik dat een beetje saai, aan de andere kant, als ik er echt een hele lieve tekst op schrijf denk ik wel dat hij dat heel leuk vind.
ik kan hem ook gewoon 's nachts een hele lief en heel lang whatsappje sturen en dat hij die dan leest als hij wakker wordt. hij wordt 's nacht toch niet wakker van zijn telefoon haha. maar ook dit is misschien een klein beetje saai -O- ik ben slecht in zulke dingen bedenken

nolanlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 17:40

Bokkers hebben jullie nog ideeen? Ik heb een foto van mij in sexy lingerie samen met viendlief zn favoriete paard. Maar hoe ga ik die nou op een leuke manier geven? gewoon in een lijstje voor op zn kamer is ook zo saai....

Hebben jullie nog suggesties? Zijn natuurlijk wel prive foto's dus ik kan ze moeilijk op een shirt of kussen laten drukken ofzo.....

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 17:44

missRosanne schreef:
xManon_ schreef:
Wel doen, desnoods anoniem.
Het is 2014, vrouwen mogen ook best actie ondernemen.

Waarom zou je dat willen? Mannen vinden niks leuker dan "jagen" en hoe moeilijker jij te "vangen" bent hoe meer ze hun best gaan doen. Ik zeg geniet ervan. 2014 of niet, als jij moeite voor hem gaat doen verpest je zijn jacht. :+

Mannen mogen dan jagers zijn, maar ze zijn al neergeschoten voor ze zelf gaan schieten. De meeste kerels waarderen de aanzet van een vrouw echt wel, zolang ze de rest zelf maar mogen doen. Het is 2014, sturen die roos!

Wat had ik trouwens een gruwelijke hekel daar aan vroeger op school. Wij konden lolly's sturen, heb 1 keer een lolly gekregen, geen idee van wie 'ie was. Ook wel een paar keer dat er op valentijn een briefje in m'n kluisje lag van m'n valentijn, of ik daar en daar heen wilde komen, zag ik ze pas liggen op 15 februari :=

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 18:28

Die roos op school is een leuke actie, zou het zelf alleen niet durven als ik op iemand een crush had := Als hij al mijn vriend was, was het een ander verhaal.. :P

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 19:02

Ik heb op basisschool keer met valentijnsdag een negerzoen in mn vakje gehad (onder de tafel zaten die dingen) merkte hem pas alleen paar dagen te laat op en toen zal alles eronder.
Iel dankje

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-14 01:30

Noetje14 Volgens mij zitten wij aardig met zelfde probleem.. Ik weet ook gewoon echt niet wat ik moet kopen Haha

Zitten al leuke dingen bij.. Vooral die memo met elke dag een andere tekst.. Maar dan loop ik al snel vast denk ik met dingen die ik erop kan zetten..

Vandaag ook weer de hele tijd vertellen dat hij zaterdag mijn cadeautje gaat halen en hij zeker weet dat ik het helemaal geweldig vind enzo.. Dus ik wil ook echt iets ''speciaals'' aan hem geven.. O:) :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 02:08

Ik heb mijn Valentijn een gedicht gestuurd op een kaart. Lekker persoonlijk en hij kan het zeker waarderen gok ik :-)

Mirjam_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 02:21

Ik gaf tot 4 jaar geleden niks om Valentijnsdag, heb het ook nooit gevierd met vorige vriendjes.
Maar mijn vriend en ik kregen dus 4 jaar geleden wat op Valentijnsdag en nu is het wel een heel speciale dag voor mij! :D Ik geef wel wat simpels, ik heb voor dit jaar bijvoorbeeld een badkamermat met 'Love' gekocht en dan doe ik er nog wat hartjessnoepjes bij ofzo die we dan samen opeten.

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 02:25

Ik denk dat ik gewoon een kaartje doe en misschien een roos :=

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 13:21

Ik kon de hartjesmemo niet vinden gisteren bij de Hema!

xxemmely

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 15:05

Ik heb besloten valentijnsdag gewoon bij mn vriendinnen te zitten. Was gisteren gezellig bij hem vanavond naar de bios en zullen van de week nog leuke dingen doen samen :) maar bedankt voor jullie meningen

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-14 16:22

Elinebakker: Ik was net ook gaan kijken maar hier kon ik ze ook niet vinden..

Maar met die hartjes memo's wat voor dingen gaan jullie daarop zetten.?

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 19:40

Je kunt ze ook via de site bestellen en dan in de winkel ophalen.
Staat wel op 5 werkdagen, dus zal erom hangen. :=

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 20:04

Ik heb een vraagje aan jullie! Wat zetten jullie op je Valentijnsdag kaart? Ik ben 3 jaar samen met mijn vriend maar normaal deden we niet mee met Valentijn maar vond het nu toch wel leuk! Maar nu dus geen idee wat ik er nu precies in zal zetten!

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 20:43

Ik heb toch al wat bedacht om op de kaart te zetten! Nu heb ik het hier alvast in de kamer op de sftoel gezet en ziet hij het straks en dan moet hij nog wachten tot volgende week vrijdag!! Wat ben ik soms ook flauw!! :D _O-
Afbeelding