Gestalkt, Mishandeld, Geestelijk kapot gemaakt.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

TrojkaPink

Re: Gestalkt, Mishandeld, Geestelijk kapot gemaakt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-14 19:56

Ja dat denk ik ook wel en sowieso lijkt het mij wel weer heel erg leuk. Ik woon op 5 minuten lopen van een manege vandaan, misschien dat ik van de week probeer om er even heen te gaan.

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 19:57

Ik zou de moed verzamelen en gewoon doen! Wat heb je te verliezen! Ik hoop dat het je gaat lukken!
Desnoods neem je je vriend eerst mee..

TrojkaPink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-14 20:00

Ja dat stelde ik net ook al voor haha arme vent is als de dood voor paarden :D maar hij wilt wel mee.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 20:12

*doodse stilte........................*

Ik weet gewoon echt niet wat ik moet zeggen...
Heel veel sterkte lijkt me niet helemaal omvattend voor hetgene wat jij nodig hebt.
Sterkte, rust, kalmte, routine, zelfvertrouwen, vertrouwen uberhaupt en nog veel meer zijn de dingen die je nodig hebt.
Maar die dingen komen allemaal langzaam, maar als je eraan werkt, dan zullen ze komen, dus geef niet op en blijf proberen!

TrojkaPink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-14 20:14

Dank je wel heel erg lief van je en ga sowieso mijn best doen om alles weer op de rit te krijgen

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 20:16

Gelukkig heb je nu zo'n lieve vriend, dat je daar maar goed van geniet want dat verdien jij echt! Paard knuffelen mag ook altijd hier dat weet je!

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 20:19

heftig. Zware lessen! heb je hulp voor jezelf om dit allemaal te verwerken?

TrojkaPink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-14 20:21

Dank je wel Daphne maar je woont weer zo ver weg :( en met deze vent ben ik echt blij he's a keeper! Rn nee echt hulp heb ik niet.

rooswita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 20:23

jee meid wat een verhaal, liefde maakt helaas blind en voor je het door hebt zit je al te diep in de ellende. Ik hoop echt voor je dat je nu in je nieuwe huis en met kees in de bak je je leven weer op de rails kan krijgen

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 20:23

Ik word gewoon stil van je verhaal.. Ik wil je heel veel sterkte toewensen en ga zeker kijken op die manege, het is fijn om wat leuks te kunnen doen en je gedachten te verzetten.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 20:26

TrojkaPink schreef:
Dank je wel Daphne maar je woont weer zo ver weg :( en met deze vent ben ik echt blij he's a keeper! Rn nee echt hulp heb ik niet.

Je vent mag mee komen knuffelen hoor!

TrojkaPink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-14 20:27

Haha nee die is als de dood voor paarden haha hij komt niet in een straal van 2 meter bij een paard in de buurt maar als ik naar je toekom neem ik hem sowieso mee.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 20:31

TrojkaPink schreef:
Haha nee die is als de dood voor paarden haha hij komt niet in een straal van 2 meter bij een paard in de buurt maar als ik naar je toekom neem ik hem sowieso mee.

Awhh, Dakota is een schatje hoor, ik heb dan wel een hondje die hij kan aaien! Hij klinkt als een onwijs lieve jongen!

TrojkaPink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-14 20:32

Ja dat is het ook echt !

Babeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 20:34

Wat heftig! Wat heb jij je de hele tijd ongelooflijk sterk gehouden! Heel veel sterkte! :(:)

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 20:47

Benfan schreef:
Ik word hier helemal stil van, en weet gewoon even niet wat ik hier moet zeggen. Ik wens je echt alle sterkte toe om jezelf weer te mogen hervinden en het geluk in het leven weer te mogen voelen.

Ik sluit me hierbij aan. Heel veel sterkte!

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 21:01

Mijn mond valt hier gewoon van open.
Die volharding van Kees... De dingen die je hebt moeten doorstaan.
Jeetje zeg, ik voel gewoon bijna plaatsvervangende trots dat je uiteindelijk de keus hebt gemaakt om hem buiten te sluiten.

Verder wil ik je heel veel succes en sterkte wensen de komende tijd.
Het gaat niet makkelijk worden, zeker niet, maar je heb een steunende goede man aan je zijde nu.
Maar uiteindelijk, zul je het een plekje kunnen geven. Tenminste, dat hoop ik voor je.

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 21:06

Pff wat een verhaal, ik wil je echt heel veel sterkte wensen en hoop dat je geen last meer van hem krijgt.
Gelukkig heb je nu een lieve vriend!

En ook hier ben je welkom om mijn kleine meid te knuffelen, alleen kun je er niet op rijden. :=

TrojkaPink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-14 21:13

Dank jullie wel echt heel erg lief van jullie. Snachts ga ik altijd oude berichten lezen van mij aan hem.. Te triest voor woorden gewoon.

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 21:22

Jesus meid, wat verschrikkelijk. Wil eigenlijk zeggen dat je je goed moet realiseren dat jij niet de schuld bent van al deze ellende. Hij heeft het gedaan. Hij heeft zijn eigen leven en dat van jou en van vele anderen verziekt.

Je moet toch eens goed nadenken over dat niet willen verhuizen. Toen ik kleine kinderen had werden wij jarenlang bedreigd door onze buren. Ze joegen hun rottweilers in onze tuin als de kinderen (0-3 jaar oud) daar speelden, met 'pak ze!' erbij. Reden met hun auto de stoep op, als ik daar met wandelwagen en kids liep, vernielden onze auto, treiterden de kinderen, blokkeerden onze oprit, wachtten mijn toenmalige echtgenoot op en sloegen hem en mij in elkaar, gooiden stenen door de ramen en deden niets anders dan bedreigen en uitschelden.
Ik dacht ook dat ik er na 2 jaar (en een totaal inactieve politie) wel tegen kon. Pas toen ik daar weg was (eerste tijd nog wel bang dat ze achter ons aan zouden komen) realiseerde ik me hoe gespannen ik al die tijd was geweest... echt. We waren verhuisd naar een crappy huis (dat vorige was veel mooier en beter) in een niet zo geweldige buurt, maar oh wat voelde dat goed, niet meer die eindeloze spanning.

Ik wens je heel veel sterkte, wat jij hebt doorgemaakt is echt vreselijk. Ik hoop dat je het kunt verwerken.

TrojkaPink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-14 21:25

Jeetje zeg.. Lekkere buren heb je dan..Die zijn pas knettergek dat is echt niet normaal..Heb er hier over gesproken om misschien toch weer een urgentie te nemen maar niet voor de andere kant van het land maar naar een stad wat verderop waar hij sowieso nooit komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 21:28

TrojkaPink schreef:
Jeetje zeg.. Lekkere buren heb je dan..Die zijn pas knettergek dat is echt niet normaal..Heb er hier over gesproken om misschien toch weer een urgentie te nemen maar niet voor de andere kant van het land maar naar een stad wat verderop waar hij sowieso nooit komt.

Begrijpelijk hoor dat je in de buurt wilt blijven wonen. In je uppie aan de andere kant van het land wonen waar je weinig mensen kent, is ook niks.

Marus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 21:29

Vreselijk wat jij allemaal hebt mee moeten maken en nog ieder dag moet leven met die angst.
Ik wil je heel veel sterkte wensen

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 21:34

Meid wat goed dat je bij Kees weg ben.
Je bent sterk. En je vriend en jij komen er wel.
Stapje voor stapje. Maar ik geloof in je.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 21:42

mijn.............hemel.

Ik ben hier gewoon helemaal stil van.... en ik ben bepaald geen janker maar de tranen lopen me echt over de wangen nu.

Wat een verhaal.... wát een verhaal, wat heb jij moeten doormaken.

Ik las dat je niet wilt verhuizen omdat je familie in de omgeving woont en omdat je niet wilt 'vluchten' terwijl je geen schuld hebt. Maar zou het je niet ENORM veel opleveren al is het maar gewoon, simpel rust? Rust om naar buiten te gaan, rust in je hoofd, gewoon..... rust?