Kijkers bij pup daarna niet op komen dagen en stelen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 06:31

ik zit echt met klapperende oren…of liever gezegd: knipperende ogen sommige reacties te lezen. Wát een vooroordelen zeg! Omdat de man Mohammed heet en wellicht een beetje vreemd is, is hij:
-broodfokker
-wil een pup voor hondengevechten
-inbreker

ik durf te wedden dat als deze meneer "Mark" had geheten, de reacties er toch heel anders hadden uitgezien. Mijn hemel…ik schrik echt van de vooroordelen die mensen hebben…bah

WillBokkers

Re: Kijkers bij pup daarna niet op komen dagen en stelen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-14 08:44

Die 2e persoon was een vriend ja.
Die man heet echt mohammed hij heeft het zelfs nog gespeld, maargoed de naam hoeft niks te betekenen, ik vind de rest wel raad mbt de aanbetaling dat hij geen reactie geeft terwijl wij best een bedrag van hem hebben

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 09:28

Ik zou me niet heel veel zorgen maken over zendertjes etc..terugkomen, ja dat zou kunnen..maar dan hebben ze wel een aantal rotweilers te trotseren ;)

Fokken jullie met stamboom? Zonee, dan is de combinatie van geen stamboom én uit Antwerpen komen wat vreemd..juist omdat het daar stikt van de rotweilers en daar net over de grens ook genoeg leuke rotjes te halen..kan 2 dingen betekenen, ze willen een gezonde pup en die zijn daar best moeilijk te krijgen, gezien de vele broodfok en daar een aanbetaling voor over..of de slechte scenario's..
Gezien je onderbuik gevoel, zou ik toch eens je vraag neerleggen bij de politie..stel dit verhaal klopt niet en er zijn wel gevechten aan de hand (wat goddank verboden is), dan word er mss wel een groep mensen gepakt die voor enorm dierenleed zorgen..

Moet wel zeggen,over de naam zou ik mij niet zo'n zorgen maken ook, haha..ken genoeg buitenlanders die wel gek op dieren zijn en het zich op de komst van hun pup verheugen..

Leer hiervan..als iets al niet goed voelt, of jij doorslag gevende stem hebt of niet, dan maak je dat onderbuik gevoel bespreekbaar..en verkoop je je dier gewoonweg niet...en voortaan alle gegevens compleet krijgen voor de verkoop..

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-14 09:36

Dit is inderdaad een leer!
Wij fokken niet met stamboom, maar het zijn gezonde pups zonder HD of dingen. Ik weet zelf niet hoeveel rotjes ze daar hebben maar best veel zou dus kunnen. Wij krijgen wel altijd mensen overal vandaan limburg, groningen, drenthe raalte en we wonen zelf in het midden

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 09:39

Ik zit me te verbazen over de suggestie dat een pup voor hondengevechten wordt gebruikt.
Bedoelen jullie dan dat hij als PUP moet vechten? Puppypower of zo???? Het kost veel te veel geld en tijd om daar een pup voor aan te schaffen.
Als ze honden zoeken voor iets dergelijks, staan er genoeg op marktplaats voor veel minder. Mensen genoeg die een hond om de een of andere reden zo weer weg doen, te veel werk.....
Bovendien zijn die al volwassen.
En wat de aanbetaling betreft, er zijn nog steeds mensen die heel makkelijk met hun geld omgaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 18:31

Pups kun je opleiden of zoals in Nieuwegein. Je steelt er gewoon een van de straat (raar verhaal) een en laat m vechten.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 18:37

WillBokkers schreef:
Ragdollcat schreef:
Ja en het ging ook over een pup.

Dat is nu toch al 5x gezegt? Ik zal het netjes zeggen hoor. De pup gaat niet naar die man de reden dat de hoofdletters er stonden was omdat je weer een probleem maakt van iets wat er niet is. De pup beland daar niet. En net als jij van dieren houd houd ik ook ontzettend veel van mn kleine meid. Dus het gaat ook om de pup -> naast dit zijn er geen dingen over de pup

Dan ben ik erg blij, dat de pup niet bij zulke onfrisse figuur terechtkomt.

Lepeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 18:47

WillBokkers schreef:
De koper had een beetje nonchelante houding, was bijna een half uur bezig met kijken naar de houding en de stand, dat js vrij lang. Ja en verder.. Je kreeg gewoon een onderbuik gevoel en qua kleding was hij ook niet al te chique gekleed, joggingbroek met vest. Ook keek hij je niet echt aan meer langs je heen

Het was meer dit waardoor ik een vermoeden had, niet zijn naam.
En puppy's kan je idd opleiden.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 19:20

Om zijn kledingstijl, wij lopen hier ook wel eens lekker in een trainingsbroekje (mijn vriend altijd) maar die doet echt geen nare dingen met dieren hoor.
Of om zijn nochelante houding, sommig mensen hebben nou eenmaal geen vlotte babbel.

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 19:26

Morganlefay schreef:
Pups kun je opleiden of zoals in Nieuwegein. Je steelt er gewoon een van de straat (raar verhaal) een en laat m vechten.

Dat snap ik maar dan koop je geen dure pup, het gaat tenslotte om snel geld verdienen.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 19:55

Margee schreef:
Morganlefay schreef:

Dat snap ik maar dan koop je geen dure pup, het gaat tenslotte om snel geld verdienen.

Wie zegt dat het een dure pup is? Wat is voor zo'n man een dure pup?

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 21:43

Wat voor die man duur is, geen idee. Blijkbaar kan hij het makkelijk missen dat hij het er zo bij laat zitten

Maar de TS vertelde dat er een behoorlijk bedrag was aanbetaald....... en dan de rest van het bedrag nog....

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 09:13

ts heeft gezegd behoorlijk bedrag aanbetaald, kan dus ook al een groot deel van het totaal bedrag zijn, hoeft niet heel veel geld te zijn

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 09:16

Volgens mij zijn er wel bedrijven voor die een sweep kunnen doen. Kost wel wat maar dan weet je het wel zeker.

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 11:30

Dat met die sleutelhangers waar een chip in zit, of afluisterapparatuur in huizen schijnt grote onzin te zijn. Ik denk dat je hier niet bang voor hoeft te zijn in dit geval. Er kan inderdaad van alles aan de hand zijn. Pup gaat in ieder geval gelukkig niet naar deze man toe. Misschien heeft hij zich inderdaad bedacht en heeft hij de aanbetaling als verlies genomen. Alleen had het fijner voor jullie geweest als hij dat gemeld had.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 19:33

Als je gevoel er bij niet goed is, niet doen.

Ik zou in elk geval geen pup meegeven aan zo'n vent als jij beschrijft.

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 19:45

Dwaallicht dat doet de ts ook niet meer. Is al meerdere malen aangegeven :)

Heb je nog steeds niets van hem gehoord?

gemma92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 20:40

dems75 schreef:
ik zit echt met klapperende oren…of liever gezegd: knipperende ogen sommige reacties te lezen. Wát een vooroordelen zeg! Omdat de man Mohammed heet en wellicht een beetje vreemd is, is hij:
-broodfokker
-inbreker

ik durf te wedden dat als deze meneer "Mark" had geheten, de reacties er toch heel anders hadden uitgezien. Mijn hemel…ik schrik echt van de vooroordelen die mensen hebben…bah

Precies dit dus..

Edit: en het verbaasd mij ook dat zoveel mensen het vreemd vinden dat het vreem is als een Mohammed om ene pup komt kijken. Bij mij in de buurt lopen er zat met een hond :')

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-14 18:04

maj0 schreef:
Dwaallicht dat doet de ts ook niet meer. Is al meerdere malen aangegeven :)

Heb je nog steeds niets van hem gehoord?

Nee niks

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 12:42

gemma92 schreef:
dems75 schreef:
-broodfokker
-inbreker

Precies dit dus..

Edit: en het verbaasd mij ook dat zoveel mensen het vreemd vinden dat het vreem is als een Mohammed om ene pup komt kijken. Bij mij in de buurt lopen er zat met een hond :')

Dat heeft niks met vooroordelen te maken. Het is volgens mij algemeen bekend dat deze cultuur honden over het algemeen niet 'rein' vinden, en ze daarom ook niet snel als huisdier nemen. Daarnaast zijn ook heel veel mensen met bijv. turkse, marokkaans of iraanse afkomst bang voor honden. ( neeeee niet iedereen.. enne, ik heb zelf een zwarte vader dus ik zal de allerlaatste zijn die discrimineert of vooroordelen heeft :+ )

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 12:44

Collie2008 schreef:
Geen idee.....

Tegenwoordig laten ze ook sleutelbossen slingeren met een chip erin zodat ze weten waar de vinder wont (en de bos thuis laat liggen)

Dat is een HOAX

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 12:51

TS: is pup eindelijk bij goed huisje gekomen?

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 13:05

misschien is hij tegen een boom gereden en ligt ie in het ziekenhuis (of onder de grond). :(

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 13:06

Daar ben ik ook heel erg benieuwd naar, of hebben jullie toch besloten de pup zelf te houden? :D

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 13:25

KarmaWitch schreef:
Collie2008 schreef:
Geen idee.....

Tegenwoordig laten ze ook sleutelbossen slingeren met een chip erin zodat ze weten waar de vinder wont (en de bos thuis laat liggen)

Dat is een HOAX

Seri? Ohhhh weet ik dat ook weer :D Ik vond het wel een goede truc eigenlijk, zou me niets verbazen als het ooit wel echt zo gaat :D