Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WillBokkers schreef:Ragdollcat schreef:Ja en het ging ook over een pup.
Dat is nu toch al 5x gezegt? Ik zal het netjes zeggen hoor. De pup gaat niet naar die man de reden dat de hoofdletters er stonden was omdat je weer een probleem maakt van iets wat er niet is. De pup beland daar niet. En net als jij van dieren houd houd ik ook ontzettend veel van mn kleine meid. Dus het gaat ook om de pup -> naast dit zijn er geen dingen over de pup
WillBokkers schreef:De koper had een beetje nonchelante houding, was bijna een half uur bezig met kijken naar de houding en de stand, dat js vrij lang. Ja en verder.. Je kreeg gewoon een onderbuik gevoel en qua kleding was hij ook niet al te chique gekleed, joggingbroek met vest. Ook keek hij je niet echt aan meer langs je heen
Margee schreef:Morganlefay schreef:Pups kun je opleiden of zoals in Nieuwegein. Je steelt er gewoon een van de straat (raar verhaal) een en laat m vechten.
Dat snap ik maar dan koop je geen dure pup, het gaat tenslotte om snel geld verdienen.
dems75 schreef:ik zit echt met klapperende oren…of liever gezegd: knipperende ogen sommige reacties te lezen. Wát een vooroordelen zeg! Omdat de man Mohammed heet en wellicht een beetje vreemd is, is hij:
-broodfokker
-wil een pup voor hondengevechten
-inbreker
ik durf te wedden dat als deze meneer "Mark" had geheten, de reacties er toch heel anders hadden uitgezien. Mijn hemel…ik schrik echt van de vooroordelen die mensen hebben…bah
gemma92 schreef:dems75 schreef:ik zit echt met klapperende oren…of liever gezegd: knipperende ogen sommige reacties te lezen. Wát een vooroordelen zeg! Omdat de man Mohammed heet en wellicht een beetje vreemd is, is hij:
-broodfokker
-wil een pup voor hondengevechten
-inbreker
ik durf te wedden dat als deze meneer "Mark" had geheten, de reacties er toch heel anders hadden uitgezien. Mijn hemel…ik schrik echt van de vooroordelen die mensen hebben…bah
Precies dit dus..
Edit: en het verbaasd mij ook dat zoveel mensen het vreemd vinden dat het vreem is als een Mohammed om ene pup komt kijken. Bij mij in de buurt lopen er zat met een hond
KarmaWitch schreef:Collie2008 schreef:Geen idee.....
Tegenwoordig laten ze ook sleutelbossen slingeren met een chip erin zodat ze weten waar de vinder wont (en de bos thuis laat liggen)
Dat is een HOAX