Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

normaal slaap ik rond 2u (slaap slecht in altijd). Nu ben ik de afgelopen nachten wakker gehouden door mijn zieke hond. Momenteel ligt ze sinds een paar uur in het huisdier ziekenhuis om op te knappen. Ze was licht uitgedroogd en ligt nu aan het infuus. Als ze morgen alles binnen houdt mag ze mee naar huis en anders gaan ze foto's maken(ze was erg gevoelig op de buik). Dus ik kan momenteel gewoon niet slapen... onrust

xSCWx schreef:Hoi damesnormaal slaap ik rond 2u (slaap slecht in altijd). Nu ben ik de afgelopen nachten wakker gehouden door mijn zieke hond. Momenteel ligt ze sinds een paar uur in het huisdier ziekenhuis om op te knappen. Ze was licht uitgedroogd en ligt nu aan het infuus. Als ze morgen alles binnen houdt mag ze mee naar huis en anders gaan ze foto's maken(ze was erg gevoelig op de buik). Dus ik kan momenteel gewoon niet slapen... onrust
Edit. Elaine ik heb ook het probleem dat ik geen werk kan vinden. Ik ben te oud (22) of heb niet genoeg werk ervaring :/ ik zit net een beetje overal tussenin.

ben opzoek naar een nieuwe opleiding. Wat ga jij nu doen? Door solliciteren of opleiding? xSCWx schreef:Ja.. ik word voor vakkenvullen afgewezenben opzoek naar een nieuwe opleiding. Wat ga jij nu doen? Door solliciteren of opleiding?
) Dan ga ik luisteren naar wat er gezegd word en zo leid het dan een beetje af dat ik niet te veel ga piekeren.
Hopelijk komen ze de containers niet legen om half 8 's ochtends, dan heb ik een probleem
Jah still a wake.....