Als je het er wel over wilt hebben, kun/mag je dat altijd via pb doen, lijkt mij persoonlijk handiger dan om het op internet te zetten, waar het voor altijd vindbaar blijft
Sterkte in het ieder geval!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kentaro schreef:Of iets een goede keuze is, zul je nooit van te voren weten en pas achteraf achter komen. Zet het voor jezelf goed op een rijtje. Wij weten natuurlijk niet om wat voor 'n leugens het gaat, maar bedenk goed of je daar mee om kunt blijven gaan!
Als je het er wel over wilt hebben, kun/mag je dat altijd via pb doen, lijkt mij persoonlijk handiger dan om het op internet te zetten, waar het voor altijd vindbaar blijft![]()
Sterkte in het ieder geval!
[ Afbeelding ]
- op internet. Bedankt voor je lieve woorden, en dat zal ik zeker doen, mocht ik er behoefte aan hebben. Helaas geen leugens die zomaar even vergeten kunnen worden.. fleurtjeuh schreef:Ik denk ik lees even bij, het is een hilarisch topic, maar jammer dat de verwarming ernstige mankementen vertoont..
Ik zou ook zwaar over de zeik zijn als blijkt dat mijn verwarming ook niet goed functioneerd..
Als je je verhaal kwijt moet, dan is mn PB box open.
Misschien moet je de verwarming toch even een aantal nachtjes buiten zetten om hem goed te laten afkoelen, misschien bedenkt hij zich dan dat hij toch wel warm loopt voor jou?
) inderdaad geen slecht plan...
Jij bent de enige die kan zeggen wat voor jou werkt en in hoeverre die leugens een bezwaar vormen. Snapt hij ook dat hij je vertrouwen moet herwinnen? Want dat komt niet bij jou vandaan he, dat je dat vertrouwen kwijt bent... Zoek dat dus ook niet alleen bij jezelf, maar vraag hem je daarbij te helpen, in het redelijke natuurlijk. Van constant controleren waar hij is en met wie wordt de relatie met je element niet beter, maar hij mag best een beetje zijn best doen. En als dat betekent dat je er tot in den treure over wilt praten, dan is dat zo
Sterkte