maar het is mijn vakgebied vandaar dat ik het weet
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lous schreef:Trouwen?
Ik zie daar persoonlijk niet de meerwaarde van in.
Het kost een hoop geld, stress en ik heb echt een verschrikkelijke hekel aan jurken.
Die droomprinsessenjurk kan me gestolen worden. Mijn vriend is ook absoluut geen pakkenman, dus dat komt goed uit.
Natuurlijk vind ik het super om te zien dat een getrouwd stel of een stel dat gaat trouwen zo gelukkig is. Ook vind ik het leuk om aanzoeksverhalen te lezen, want de ene is soms nog geweldiger dan de andere, maar voor mij hoeft het echt niet.![]()
Wie heeft hetzelfde, of ben ik echt de enige?

ElCid schreef:Als je op maandagochtend trouwt kost het niets ( ja, ca. 25,- voor een paar kopietjes) en sta je met een half uur weer buiten!
De gratis huwelijken zitten al volgeboekt voor meer dan een jaar.
.
. Als we het al over willen gaan doen dan wordt het in Las Vegas.ilaan schreef:Het hoeft ook allemaal niet groots en met jurken ed. Maar begrijp dat mensen zo de liefde willen verklaren, snap alleen zelf niet waarom ik dat zou doen.
Je weet toch zelf wel dat je van mekaar houd en hoeft dat toch niet op een papiertje. Daarbij denk ik dat een samenlevingscontract prima volstaat haha
kon hij ook niet zeggen natuurlijk.
ik houd er sowieso al niet van om in de aandacht te staan, ik houd niet van jurken.. Al dat geregel en dan ook nog eens de kosten.. Nee dank je. Een samenlevingscontract vind ik prima
tamaramt schreef:dat vind ik dus juist nog weer iets wat me echt tegenstaat... Mijn man zeggen![]()
Zo burgerlijk...
Dus heb ik 10 jaar samengewoond en waren we gewoon happy net als een getrouwd stel.
Dus in de tuin bij een lieve vriendin van me, hebben we samen met familie en wat andere vrienden een hapje en drankje gedaan en dat was het.
Maar goed het kan dus verkeren
Nouka schreef:ElCid schreef:Als je op maandagochtend trouwt kost het niets ( ja, ca. 25,- voor een paar kopietjes) en sta je met een half uur weer buiten!
Wij staan ook met een halfuur weer buiten maar mogen in Amsterdam wel 530 euro aftikken..... makkelijk geld verdienen voor de gemeenteDe gratis huwelijken zitten al volgeboekt voor meer dan een jaar.