Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cookies schreef:Dat laatste lijkt me een goed idee. Dan ben jij van het gezeur af. Maar misschien gaat ze nog weer een nieuw account op Knuz aanmaken en dan zal ze weer hetzelfde (jouw) emailadres opgeven.
Ze kan in elk geval niet in jouw mail kijken anders zou ze niet zo vaak een nieuw wachtwoord aanvragen.

LukieBradley schreef:Hahaha
De beste oplossing word eigenlijk al genoemd, zou het zelf verzonnen kunnen hebben.
Emailadres in het profiel veranderen
Ach ze is toch zo overtuigd van jou emailadres dat ze dan toch wel weer een nieuwe aan zal maken met jou adres
Oftewel ik stem toch voor de spam map :p
xZiva_ schreef:Maar ik denk dat ze het wachtwoord van jou email adres had. Hoe had anders dat oude profiel geactiveerd kunnen worden? En dat ze nu er opeens niet meer op kan nu je het veranderd hebt?
want je kreeg van het oude profiel toch mailtjes zoals': blabla heeft je een berichtje gestuurd?
kan aan mij liggen hoor
muntdrop schreef:xZiva_ schreef:Maar ik denk dat ze het wachtwoord van jou email adres had. Hoe had anders dat oude profiel geactiveerd kunnen worden? En dat ze nu er opeens niet meer op kan nu je het veranderd hebt?
want je kreeg van het oude profiel toch mailtjes zoals': blabla heeft je een berichtje gestuurd?
kan aan mij liggen hoor
Misschien had die vrouw eerst een ander email adres. Toen heeft ze denk ik dat adres gewijzigd in die van de ts.