Vintage stijlen, wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 10:53

deedee19 schreef:
Oh wat een leuk topic. Ik ben dol op de 70's. Kleur, patronen het kan me niet gek genoeg zijn. Een vriendin van me maakt super leuke dingen en daar koop ik regelmatig iets. http://www.pinklabelle.nl
Ik heb sinds kort een naaimachine en hoop binnenkort ook zelf leuke dingen te kunnen maken in die stijl.

Dat is echt leuke kleding zeg!

Ik denk dat jij de kleding van 'Bonnie and Buttermilk' dan ook wel leuk zult vinden --> http://de.dawanda.com/shop/Bonnie-and-Buttermilk

deedee19

Re: Vintage stijlen, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 10:54

Ga ik meteen naar kijken! Thanks Blijheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 10:56

Wel erg duur, dat houd me tot nu toe tegen om te bestellen, maar wel erg tof vind ik :j

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 10:59

Ik kan niet echt maten vinden of ligt dat aan mij? Ik heb namelijk een maatje meer zoals ze dat noemen...ahum dus pas niet alles. (op pinklabelle show ik een aantal kleren zie jurken xl)

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 11:08

0152141488 schreef:
Jespri schreef:
Rianne leuke muziek zeg! :D

Sissi87, Ligt er een beetje aan hoe ze er uit zien. Heb zelf veel van dit soort jurken:
[ Afbeelding ][ Afbeelding ]

Draag deze gewoon in het dagelijks leven. :)

Waar heb je die rechter vandaan ? <3

Geen tijd om het jurkje te zoeken maar hij komt van http://www.glamboutique.co.uk daar zou hij tussen moeten staan als het goed is. :)

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-14 12:05

minikatje schreef:
PocoGaucha schreef:
De persoon waarmee ik nu ga dansen die wil bijvoorbeeld met uitgaan ook nooit dansen, maar dansles vind ze heel leuk.

zijn er van jullie bij die wel eens jarretels dragen? Ik heb zon gordel van de primark maar dat is echt een onding. Hij is eigenlijk net iets te groot waardoor hij afzakt en hij heeft maar 4 touwtjes en dat zit ook niet fijn. Dus wil nu graag een goede kopen. Heb al wat webshops bekeken, maar ze zien er heel oubollig uit, en zijn allemaal redelijk prijzig. Opzich als het echt niet goedkoper kan wil ik er wel in investeren als ik hem dan echt vaak draag. Weten jullie goede winkels ofzo waar je ze kan kopen? misschien bij christine le duc. Maar ik wil er wel eentje met 6 touwtjes. En de meeste van die sex dingen hebben er maar 4 en dat heb ik nu ook en dat flopt. En wat zijn goede kousen? want die trok ik gister ook al meteen verrot haha.

ik maak ze zelf :)

http://www.pinterest.com/search/pins/?q ... =ac&len=10
http://www.pinterest.com/search/pins/?q ... der%20belt

hier staan ontzettend veel voorbeelden op :)

Wow, Nooit aangedacht om ze zelf te maken. Ik ga eens rustig aan shoppen voor spullen en dan zal ik eens een poging wagen

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 12:09

PocoGaucha schreef:
minikatje schreef:

Wow, Nooit aangedacht om ze zelf te maken. Ik ga eens rustig aan shoppen voor spullen en dan zal ik eens een poging wagen

waarschijnlijk komen we elkaar wel tegen op de alice in wonderland-meet :D
Kunnen we er eens rustig ons hoofd over buigen tussen al het geflits door.

Ik maak ontzettend veel zelf, grotendeels omdat ik een afwijkende maat heb (het zit bij mij ook nooit lekker :') ) en om geldgebrek.
de geldboompjes willen nogsteeds niet groeien met dit weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 12:16

deedee19 schreef:
Ik kan niet echt maten vinden of ligt dat aan mij? Ik heb namelijk een maatje meer zoals ze dat noemen...ahum dus pas niet alles. (op pinklabelle show ik een aantal kleren zie jurken xl)

Ze hebben alles van maat 36 t/m 42, grotere maten maken ze op verzoek :j

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 19:28

Sissi87 schreef:
Ohh, die jurkjes zijn leuk!!! Alleen ja, wanneer trek je ze aan?!

Ik draag ze gewoon in het dagelijks leven/naar kantoor.

Ik heb online wat patronen gevonden en ga binnenkort eens met de naaimachine aan de slag en een poging wagen of ik ze ook zelf kan maken :)

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-14 20:31

Het is me net gelukt om fingerwaves te maken. Ze kunnen nog 1000 keer beter, maar oh wat ben ik trots.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-14 16:23

Ik heb net bij de kringloop een nieuwe jas gescoord. Ik kan er niet mee op de fiets maar hij is echt prachtig. Donkerbruin, lang en hij is 65% wol, 20 % polyester en 15 % cashmier. yeah, ik kan er niet mee op de fiets denk ik, maar hij is zo mooi en hij was zo goedkoop. Ik dacht nog als het toch niets is, maak ik er makkelijk winst mee op marktplaats.

nog een foto van mijn haar En ik heb nu op de markt in den bosch goede pin-curl clips gevonden. Dus die ga ik volgende week aanschaffen.:
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 2857_n.jpg

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 18:00

Je haar is pretty! Wou dat ik het mooi in die stijl kon stylen, maar helaas. Een victory roll lukt me nog net, maar mijn krullen willen nooit zoals het moet haha.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-14 20:04

Mij lukte het echt alleen met heel veel murrays er in. Ik kreeg het alleen nog steeds niet mooi glad. Volgende keer probeer ik het met showtime wax, want die vind ik eigenlijk fijner als murrays en die is een stuk sterker. En ik had mijn boek erbij. Maar eigenlijk staat daar hetzelfde in als de filmpjes op youtube vertellen.
En mijn haar was echt zeik nat, dat schijnt ook te helpen. Daarna heb ik het gefohnt tot het droog was, wat erg lang duurde dus ik raad je aan om het gewoon 's avonds te doen en ermee te slapen.

Ik vind victory rolls altijd heel moeilijk. Ik vind het ook niet zo mooi bij mijzelf omdat ik best een dikke kop heb. En victory rolls helpen niet :P.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 21:33

quibje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 09:46

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 09:28

@PocoGuacha ik ben heel benieuwd naar je jas. Show je hier een foto?

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 09:38

ja is goed :) heb er alleen nog geen foto van haha. Ik zal vanavond even kijken. zit nu op school en om nu hier met mijn jas voor de webcam te gaan poseren zie ik niet zitten haha.

Ik ben er zo blij mee. ik heb het zoo warm.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 10:19

Je maakt me heeeeeeeel nieuwsgierig. Ik vind nou nooit zoiets leuks bij de kringloop :(

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 10:32

Ik normaal ook niet, heb ook altijd het idee dat er altijd wel iemand werkt die er verstand van heeft en de mooiste dingen er uitpakt.

Het was heel grappig, er ging zelfs een oud vrouwtje helpen passen haha.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-14 16:05

Ik heb nog steeds geen foto van de jurk. wel een andere, welke bikini vinden jullie het leukst. ik kan niet kiezen
Ik vind namelijk van deze het bovenstukje mooier:
http://www.ebay.com/itm/121151143093?va ... 1423.l2649

Alleen deze vind ik mooier vanwege het rode detail erop, alleen zie zon push up bovenstuk niet zitten :P.
http://www.ebay.com/itm/121151143093?va ... 1423.l2649

En bij deze twijfel ik of dat ik er geen dikke reet door krijg haha. want zelf die chinees die hem aan heeft heeft er een dikke kont door :p.
http://www.ebay.com/itm/111283754487?va ... 423.l2649c

celina_bruce

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 16:21

Ja ik vind jaren 50, 60, 70 helemaal geweldig! Alles was perfect, de muziek, de kleding, alles! Ik vind het altijd wel gaaf om jaren 50 make up te doen bij mezelf. Ik koop zelf ook wel eens van die jaren 50 jurkjes, zo leuk! Ik vind die bikini's trouwens super gaaf PocoGaucha! Ik ga zelf ook waarschijnlijk zo'n soort bikini kopen, maar ik vind met kersjes leuk! Wat is jullie favo muziek uit de jaren 50, 60, 70, 80? Ik ben een super grote rock fan!

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 18:37

LuckyReining

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 17:57

Wat leuk nog meer mensen die van deze stijl houden. Ik ben ook gek op de jaren '60 stijl. Ik heb vandaag weer een nieuwe jurk binnen gekregen <3
Afbeelding
Afbeelding

nu ben ik alleen opzoek naar leuke schoenen met een kleine sleehak. Mijn vriend en ik zijn gek op Amerikaanse auto's (uit de jaren '50 en '60) en we gaan dan ook regelmatig naar meetings. Hierbij heb ik vaak mijn mooie jurken aan, maar deze meetings zijn ook vaak op grasland. Dan zijn die mooie pumps van me toch niet echt handig vandaar dat ik op zoek en naar leuke schoenen met sleehak. Iemand een idee waar ik leuke kan vinden?

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-14 19:43

wouw mooie jurk. Ik heb ook al een nieuwe op het oog, maar ik mag hem pas kopen als ik 65 Kg weeg. Als een soort beloning.

Sleehakken vind je vaak overal in de zomer collectie. Ik heb de mijne gewoon bij zalando gekocht.

LuckyReining

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 21:05

PocoGaucha schreef:
wouw mooie jurk. Ik heb ook al een nieuwe op het oog, maar ik mag hem pas kopen als ik 65 Kg weeg. Als een soort beloning.

Sleehakken vind je vaak overal in de zomer collectie. Ik heb de mijne gewoon bij zalando gekocht.

Ja daar had ik ook al gekeken maar ik wil eigenlijk iets aparts.