Yolanthe Cabau is ernstig afgevallen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 14:05

geerke schreef:
ik denk dat het leven als voetbalvrouw best wel zwaar is.Dat gezeul met die Gucci en chanel tassen.Daar verbruik je best veel callorieen mee.En als je maar twee blaadjes sla eet een wortel en twee liter water gaat dat best wel snel natuurlijk.
Ze krijgen altijd z'on groot hoofd als ze zo dun zijn :D Wat nog niet veel zegt over de inhoud :7

:') :') :')

Astaloca

Re: Yolanthe Cabau is ernstig afgevallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 14:06

wát een discussie dit.

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 14:07

We moeten iets doen met onze vrije vrijdagmiddag :))

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 14:07

YellowGray schreef:
Jeetje echt? Dan heeft ze bijna dezelfde maten als ik en ze lijkt echt veel slanker. (overigens is dat maat 40/42 en dat vind ik nog steeds niet écht plus size, maar het is al wat anders dan maatje 36 :P)

Eerder size zero. Dus maat 30/32 ipv 36

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 14:09

Imre schreef:
Doet me denken aan Janice Dickinson

[ Afbeelding ]

wauw, dat scheel mij weer een foto zoeken, dacht namelijk precies hetzelfde :')

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 14:10

Annemiek80

naomi_g1998 schreef:
Tja, misschien heeft ze haar tieten wel laten vergroten, een facelift gehad, haar lippen opgespoten en al die andere zooi, dus?

In mijn geval was het geen oordelen hoor maar een constatering omdat ik wel enige ervaring heb met magere lijven en de borsten die daarbij 'horen' en ook hoe het eruit ziet als iemand een boobjob heeft gehad en een mager lijf daarbij heeft

ter verduidelijking, ik ben een ex eetgestoorde en heb zo'n 2 jaar intensieve therapie (klinisch, dagbehandeling etc) daarvoor nodig gehad om het een beetje achter me te kunnen laten, een onderdeel van die therapie is onder andere 'spiegelen', ofwel voor de spiegel staan en (opnieuw leren) kijken, en dat was een groepstherapie... dan zie je wel wat lijven (en in meer detail als 'normaal' omdat dat juist de bedoeling is), ligt btw al wel 10 jaar achter me maar bepaalde dingen/ervaringen blijf je houden

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

vikki schreef:
Annemiek80 schreef:
valt me trouwens wel op dat ze 'dus' een boobjob heeft gehad, je kunt nl niet zoveel afvallen en toch om en nabij dezelfde maat borsten houden :p

Dat kan op zich toch echt wel... Ik ben flink wat maten afgevallen, maar mijn borsten zijn er (helaas) niet kleiner op geworden... -O-

Nou, ik ben ruim 100 kilo kwijt en m'n voorgevel heeft daar echt wel onder geleden hoor.

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 14:11

Ik ben ook plus size model!! g :P

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 14:11

Rena100 schreef:

Over wie heb je het nu? Dat model die als 'plussize' wordt genoemd is Robyn Lawley en haar maten kun je gewoon opzoeken op internet ;)

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 14:14

Cayenne schreef:
Nou, ik ben ruim 100 kilo kwijt en m'n voorgevel heeft daar echt wel onder geleden hoor.

Ja ik ben "maar" 14 kilo kwijt maar ik merk het ook al! :(

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 14:14

Cayenne schreef:
vikki schreef:

Dat kan op zich toch echt wel... Ik ben flink wat maten afgevallen, maar mijn borsten zijn er (helaas) niet kleiner op geworden... -O-

ok ik had misschien niet 'niet' moeten neerzetten maar 'vrijwel niet' om de uitzonderingssituaties uit te sluiten.

Ik ging van een kleine B (en daar ben ik al niet erg tevreden mee) naar een cupmaat 'theezakje' tot mijn grote frustratie lol

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 14:15

YellowGray schreef:
Cayenne schreef:

En dan sport ik nog heel veel, anders was de schade nog erger geweest.
Maar ik heb ook meiden gezien die een kilo of 8 waren afgevallen en waarbij je het ook aan de voorgevel en huid zag.

FemkeUtah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 14:15

YellowGray schreef:
Cayenne schreef:

100 kilo????

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 14:17

Dat zij zich er misschien goed bij voelt en er geen lich of psyc schade aan ondervindt is 1, maar die onzekere tienermeisjes met toch al vaak body issues zien dit zeker wel als rolmodel. En daarom alleen al vind ik dit een slechte zaak. Als je zo in de schijnwerpers staat moet je je ook realiseren wat voor effect dit kan hebben(en vaak heeft) op opgroeiende meisjes.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 14:18

Dat was geen typfout nee :+
Maar daarmee wilde ik aangeven dat bij flink afvallen, maar soms ook bij minder afvallen je huid toch niet zo erg meegeeft in de meeste gevallen. Nou gok ik dat er bij Yolanthe niet meer dan 10 kilo is afgegaan en ze zal vast wel sporten, maar de boel liften gebeurt nou eenmaal ook veel.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 14:18

Winged schreef:
Rena100 schreef:

Over wie heb je het nu? Dat model die als 'plussize' wordt genoemd is Robyn Lawley en haar maten kun je gewoon opzoeken op internet ;)

Ik had het over dat een 'doorsnee' catwalk model eerder maat 30 heeft dan 36. Dat Robyn Lawley als plussize wordt genoemd geloof ik wel, maar ik vind dat geen plus size. Het is bizar dat dat al als plus size wordt genoemd, terwijl dat eigenlijk een heel normaal figuur is dat zij heeft. Dit zie ik namelijk meer als plus size model:

Afbeelding

FemkeUtah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 14:21

Cayenne schreef:
Dat was geen typfout nee :+
Maar daarmee wilde ik aangeven dat bij flink afvallen, maar soms ook bij minder afvallen je huid toch niet zo erg meegeeft in de meeste gevallen. Nou gok ik dat er bij Yolanthe niet meer dan 10 kilo is afgegaan en ze zal vast wel sporten, maar de boel liften gebeurt nou eenmaal ook veel.

Dat heb je knap gedaan!

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 14:22

D_Desteny schreef:
Kana schreef:

Wat een onzin.

Wat is hier onzin aan?

Omdat borstgrootte ook bepaald is door genen.
Op de foto's in de eerste post van TS kun je ook duidelijk zien dat haar borsten wel degelijk kleiner zijn geworden alleen ze heeft in verhouding nog steeds grote boobs.

Als je afvalt hoeft niet meteen al je tiet te verdwijnen. Je kunt ook prima dun zijn met grote borsten. (En die van Yolanthe zijn niet eens heel groot nu)

Het is dus echt belachelijk om maar gewoon zomaar te concluderen dat ze een boobjob heeft gedaan.
Laatst bijgewerkt door Kana op 17-01-14 14:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 14:22

Kir_Ples schreef:
Van alles de middenweg lijkt mij dan prima, moet wel heel eerlijk bekennen dat ik te dunne mensen echt een heel onsmakelijk gezicht vind.

Ik heb dat juist met te dik.... ik ben nu zo'n 5 kilo zwaarder dan normaal... En gelukkig hoef ik niet van mezelf te braken, maar vind het gewoon niet fraai. Die extra's zijn vet... en dat heeft geen functie, het hangt daar gewoon maar...

FemkeUtah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 14:23

Weet niet of iemand dit seizoen van ANTM al heeft gezien maar daar doen ook zogeheten '' plus-size'' modellen aan mee, nou het is dat ze het er bij zeiden maar anders was het mij niet opgevallen en vooral niet bij de blonde!

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 14:24

Laatst keek ik op TLC een serie over trouwen (een van de velen :+ ) en daarbij legden ze uit dat de meeste trouwjurken in plus-size niet als sample-dressen worden geleverd (en daarmee bedoelde ze vanaf maat 38/40 := ).

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 14:26

Pfoe, ik vind maatje 38 nog echt geen plus size hoor.

FemkeUtah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 14:26

:') ik ook niet

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 14:29

Kana schreef:
Omdat borstgrootte ook bepaald is door genen.
Op de foto's in de eerste post van TS kun je ook duidelijk zien dat haar borsten wel degelijk kleiner zijn geworden alleen ze heeft in verhouding nog steeds grote boobs.

Als je afvalt hoeft niet meteen al je tiet te verdwijnen. Je kunt ook prima dun zijn met grote borsten. (En die van Yolanthe zijn niet eens heel groot nu)

Het is dus echt belachelijk om maar gewoon zomaar te concluderen dat ze een boobjob heeft gedaan.

De borstgrootte kan inderdaad genetisch bepaald zijn, maar de vulling van je borsten niet.
Ik heb ook niet gezegd dat haar hele tiet zou zijn verdwenen, maar op de foto's in de op kun je het (naar mijn mening want ze heeft het niet persoonlijk aan mij bevestigd) zien, er is een duidelijke overgang van het borstbeen naar de borst, iemand die maar weinig vet op/aan haar lijf heeft (en dat kun je met name aan haar armen zien, die vallen naar binnen tussen schouder/elleboog, en je kunt de aanhechting van haar sleutelbeen zien), heeft daar bij haar borsten niet een vetreserve zitten waardoor het 'netjes opgevuld' is

edit bij deze foto van blijkbaar hetzelfde evenement (zelfde jurk), kun je wat beter zien wat ik bedoel:
http://static1.ad.nl/static/photo/2013/2/2/7/20130519195321/media_xll_1660222.jpg