Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bugpluisje schreef:Michelle_96 schreef:Ik irriteer me dood aan mensen die wel betalen maaar als ik vraag om het adres krijg ik al 2 weken niks terug...
Hahahahahaha......dat is ook niet handig nee. Maar denk dat dat wel uitzondering op de regel is alhoewel we hier in t topic ook al iemand hadden die steeds boeken oid verzond maar niet vertelde aan de bokker in kwestke wat het haar kostte. Volgens mij heeft ze het allemaal tegn een heel net prijsje over genomen maar dat vond ik ook een verhaal apart!
Alja schreef:Das wel makkelijk verdiend voor diegene waar jij het fout naar hebt overgemaakt
kimz_angel schreef:Alja schreef:Das wel makkelijk verdiend voor diegene waar jij het fout naar hebt overgemaakt
Idd nouja fout ik heb het goed gestuurd bewijzen doorgestuurd omdat ze niks had ontvangen. En zag ze dat het niet klopte. Uit berichten was dan wel het bewijs dat ze het verkeerd had gestuurd.
Is wel niks van de prijs ofzo afgegaan denk dat ik zelfs nog de verzendingskosten heb betaald maar dat weet ik niet meer zeker
kimz_angel schreef:ElfiL92 schreef:Oke, dat wist ik niet. Dan heb ik inderdaad mazzel gehad denk ik.
En het verschil dat ik in België zit weet niet als ze hier er zo fel opletten want was maar een bedrag van €75
Kentaro schreef:Dan heb jij echt mazzel gehad! In principe controleren banken daar niet streng op bij bedragen (als ik het goed zeg) onder de 1.250,00.
Maar het gebeurd ook wel hoor! (wij hebben zelf een keer gehad dat ik van mijn rekening een acceptgiro van mijn vriend betaalde. Daarop zijn n.a.w. gegevens ingevuld (die van hem dus) en het rekeningnummer moest je zelf invullen. (die van mij gedaan in dit geval) Toen kregen we hem ook terug dat de gegevens niet klopte
Kentaro schreef:mjetterd, neem jij dan niet zelf contact met de bank op, bij zo'n groot bedrag??