Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RoosG schreef:Jeetje, wat een verhaal. Wat knap dat je nog relatief rustig kan zijn!
Hier in de buurt is een soort gelijk verhaal geweest, mensen konden niets betalen (particulier gehuurd huisje e.d) maar hadden wel de nieuwste spullen. Bleek dat hij heel veel ( en dan bedoel ik heeeul veel) zwart geld verdiende. Daarom moest dat wat hij wél betaalde,contant. Belastingdienst is er uiteindelijk achter aan gegaan. Of de mensen uiteindelijk geld hebben gekregen, weet ik niet.
Ik blijf mee lezen, veel succes en sterkte!
_Lorette_ schreef:Ja, daarom denken wij ook dat hij niet de waarheid spreekt.
Het gekke is dat hij tegen ons heeft gezegd dat zijn vorige huurhuis verkocht was. Dat klopt dus niet. Hij is zelf gegaan, omdat hij zoveel stookkosten had in die boerderij. Maar dat is toch een prima reden? Waarom dan daar ook over liegen? Ik geloof dus helemaal niets meer.
Hij zei weer dat hij het geld had overgemaakt. En later een sms dat het einde van deze week werd. Ik schat die kans bijzonder klein. Er komt echt niets.
We hopen vandaag meer te weten over zijn 'nieuwe huis'.
countrygirl schreef:Een proces tegen deze mensen aanspannen kost je nog veel meer geld... wijzer was in deze situatie om de hele zaak zo te laten en blij te wezen met hun vertrek!!
Erg he???
petraaken schreef:Ja huurders zijn tegenwoordig veel te goed beschermd en als verhuurder kan je geen kant op.