Eelmo schreef:no--a schreef:Valt me trouwens op dat het grootste deel van de recepten hier nauwelijks groenten bevatten. Eten jullie dan overdag nog groente of doen jullie het echt hier mee?
Ik eet vooral veel dezelfde groenten. Eet eigenlijk altijd alleen, en dan is het moeilijk om voor 1 persoon groente in te kopen en niet iedere dag hetzelfde te eten... (Helaas geen oneindige ruimte in de vriezer).
Vaak zijn het dus wortels, tomaten, ui, prei, sla, blikjes peulvruchten, ... Dingen die lang houdbaar zijn buiten de vriezer en eigenlijk overal bij kunnen.
Zeker in de zomer eet ik veel cherrytomaatjes of komkommer als snack, en fijngesneden selderstengels zijn onwijs lekker met kip op een broodje ^^
Ik zorg trouwens dat ik altijd een zak soepgroente in de vriezer heb zodat ik altijd groente heb voor door de pastasaus
Das nog behoorlijk wat groente

Het viel me vooral op dat er zoveel mensen bijvoorbeeld past maken met alleen maar een blikje tomatenpuree of met kaassaus bijv. vraag me dan af waar alle vitamientjes vandaan moeten komen haha

En toch wat gezonder
). Ik heb vandaag dan de rest verwarmd met wat extra spinazie en die vind ik dan wel heel goed
Ik denk dat jij per maand meer inkomen hebt dan ik trouwens