Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Schuur_ schreef:Voor een jongen stond Tuur of Artuur echt wel met stip op 1 maar mijn nicht is mij voor geweest (niet dat kinderen op de planning staan hier, verre van) Maar Alexander heeft ook wel een gedeelde tweede plaats met Kobe en Wolf.
Voor een meisje vind ik het echt moeilijk, Emme misschien
dan zou ik toch voor Alexander kiezen
melanie_h schreef:Voor mijn eerste had ik als het een jongetje zou worden Nigel en voor een meisje Zoë. het was een jongetje dus het werd Nigel helaas maar 3 weekjes geleefd![]()
Toen zwanger was voor de tweede wilde ik de eerste meisjesnaam niet meer gebruiken dat hoorde bij Nigel vond ik. Dus werd het voor een meisje Lindsay en voor een jongetje Kyle. Het werd een meisje dus een Lindsay
)
Hope vind ik ook een mooie naam.
x_Nadia schreef:melanie_h schreef:Voor mijn eerste had ik als het een jongetje zou worden Nigel en voor een meisje Zoë. het was een jongetje dus het werd Nigel helaas maar 3 weekjes geleefd![]()
Toen zwanger was voor de tweede wilde ik de eerste meisjesnaam niet meer gebruiken dat hoorde bij Nigel vond ik. Dus werd het voor een meisje Lindsay en voor een jongetje Kyle. Het werd een meisje dus een Lindsay
Ik keek even op jou profiel en zag een foto van je dochter en het eerste wat in mij op kwam was wauw wat een prachtig kind! (als je der ooit kwijt bent kom vooral niet bij mij zoeken)
ik zal bodyguarts inhuren voor der haha BaileyMix schreef:Sowieso Piet Jan Henk.
Wil neverever kinderen, maar áls meisje Emily zodat ik heel de dag EMME-EMILYYYY kan zingen als ik haar roep. Jongen Jack omdat ik dat gaaf vind en als ik 'm het huis uit wil hebben kan ik heel de dag zingen HIT THE ROAD JACK, AND DON'T YOU COME BACK NO MORE NO MORE NO MORE NO MORE.
melanie_h schreef:Voor mijn eerste had ik als het een jongetje zou worden Nigel en voor een meisje Zoë. het was een jongetje dus het werd Nigel helaas maar 3 weekjes geleefd![]()