Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) 

ElenaJuna schreef:Citaat:Edit: Ik hoorde iets over een Primark op het Spui in DH?
Ja, word een supergrote primark gebouwd in denhaag! Hoef ik niet helemaal meer naar hoofddorp

Lynnepinny schreef:Ben zelf geen fan van de Primark.. De kleren worden onder vreselijke omstandigheden (veel door kinderen!) gemaakt. Verklaard ook waarom het zo goedkoop is
) heb er een winterjas gekocht, voor 23 euro en nog wat andere leuke dingen. 
SAKKIA schreef:Oh ik hou van goedkoop shoppen![]()
Enige dure wat ik de laatste tijd heb gekocht waren mijn snootboots. Ik vond ze zo mooi en ik had immers 13de maand gekregen en ik was ook bijna jarig. Kortom smoezen genoeg, dus ik heb ze gewoon gekocht.
Ze waren trouwens 90 euro en iemand anders zou dat misschien een koopje vinden.
Merkkleding koop ik ook wel. Had tegelijk met de snowboots ook nog twee shirtjes van G-star besteld a 15e stuk.
Basisshirtjes koop ik gewoon bij de HEMA, goede kwaliteit, pasvorm en ook na veel wassen blijven ze mooi.
Laatst ben ik voor het eerst bij de Primark geweest (moet ik echt ver voor reizen) heb er een winterjas gekocht, voor 23 euro en nog wat andere leuke dingen.
Ik heb echt heel erg veel kleding. Ik moet ook hoognodig weer eens erdoor en de bak van humanitas vullen want hoewel ik een grote inloop kast heb, is ie echt te vol aan het worden.
Hoe doen jullie dat trouwens op marktplaats? Alleen dingen met een kaartje er aan of ook wel gedragen kleding?