goedkoop nieuwe kleding kopen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dungen

Re: goedkoop nieuwe kleding kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 12:04

Het ligt er al jaren aan wat je bij de zeeman koopt. Broeken vind ik een no go. En shirts kan wel maar dan de elastische die blijven namelijk wel mooi! (Je moet alleen wel goed kijken of ze gestikt zijn of niet!)

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 12:15

Ik ben gek op merken als glamorous, jacky luxury, supertrash, fornarina, guess, etc, maar vind het veel te duur.Ik koop het dus OF met 50% korting in de uitverkoop OF 2de hands (bijna nieuw, oftewel profiteren van de miskopen van anderen :D )

Mendy1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 12:16

Anthea schreef:
:')

Draag jij lekker H&M als jij dat fijn vindt, ik liever niet. :) Ik vind het bagger kwaliteit en het zit bij mij ook totaal niet lekker.

haha ik heb echt gewoon een hekel aan die winkel....
daar krijg je mij dus echt never nooit niet binnen :)

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 12:18

Ik moest even lachen dat esprit bij de kwaliteit stond :')

Vroeger was dat zo, maar tegenwoordig... Of ik doe iets raars met mijn kleding van esprit, maar zelfs de goedkope truitjes die merkloos zijn blijven gewoon mooier/beter dan de kleren van esprit... Alleen de truien die ik jaren terug heb gekocht zijn nog mooi. De shirtjes en truien van afgelopen jaar zien er al niet meer uit...

Ik kijk maar gewoon wat... En dan zie ik wel... Kijk niet meer naar merkjes...

H&M, Zara enzo daar loop ik niet eens meer binnen :')

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 12:23

ik had laast nog een super leuk spijkerjasje uiit de kringloop gehaald,even wassen en voila! :D

ElenaJuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 13:00

Citaat:
Edit: Ik hoorde iets over een Primark op het Spui in DH? *\o/*

Ja, word een supergrote primark gebouwd in denhaag! Hoef ik niet helemaal meer naar hoofddorp *\o/*

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 18:14

Anthea schreef:
Laatst een donsjas voor $200 ipv $400, mijn vriend een blouse voor $60 ipv $180 :)

H&M/C&A/Primark en al dat soort troep heb ik geen interesse in. Ik wil graag kleding die niet van ellende uit elkaar valt. :+

Maar dus wel kleding gemaakt MET ellende, dons is leed!!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 18:32

Lekker belangrijk hoeveel iets kost, als iemand het leuk combineert, who cares. Iets van een 10tje kan nog leuker zijn dan al die dure merk kleding.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 19:45

Sale, sale, sale! :D

Ik heb een galajurk bij Steps gekocht, van €120 voor €40 en ik heb er expres eentje gekozen die ik van de zomer ook gewoon aan zou kunnen naar buiten... Anders is het wel zondegeld voor één keer dragen. :P

Takko vind ik ook wel een leuke winkel. Sommige dingen zijn oerlelijk, maar er zitten ook echt wel eens leuke dingen bij, basic vesten en zo. :)

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 01:30

ElenaJuna schreef:
Citaat:
Edit: Ik hoorde iets over een Primark op het Spui in DH? *\o/*

Ja, word een supergrote primark gebouwd in denhaag! Hoef ik niet helemaal meer naar hoofddorp *\o/*

WHOEOE! Waar precies? Weet wel dat ze een Mark & Spencers aan het bouwen zijn in het centrum maar heb over een Primark nog niks gehoord!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 23:34

Heeft iemand hier een goede tip waar ze fijne winterjassen hebben voor een leuke prijs?
Ik wil graag zo'n lange parka/mantel achtig iets maar niet met zo'n hele lage hals en het moet wel echt heul warm zijn, heb nml al een jas voor milde winterdagen.

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 13:09

Only misschien of Zalando? Of Marktplaats even afstruinen.. Ik denk dat de wintersale ook wel bijna begint of niet? :)

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 13:10

1e Wintersale is al bijna om joh, voorjaarscollecties hangen er alweer. Denk straks februari dat de rest van de winter eruit gaat

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 13:13

Hm, te lang niet meer geshopt dus :+

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 13:15

Ik vind de broeken van de C&A en CoolCat, zo ontzettend fijn!! :)

En vooral van de C&A zijn ze heel fijn geprijsd.
Haal daar regelmatig iets :)

LovesSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 13:21

Lynnepinny schreef:
Ben zelf geen fan van de Primark.. De kleren worden onder vreselijke omstandigheden (veel door kinderen!) gemaakt. Verklaard ook waarom het zo goedkoop is :\

Dit komt helaas bij heel veel (ook duurdere) merken voor, dus niet alleen bij de Primarkt. Helaas kunnen we niet heel de wereld redden maar ik denk dat we stiekem maar weinige 'eerlijke handel' in onze kast hebben hangen -O-

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 13:22

Voor truien, vesten, tops etc. ga ik naar de 1982, soms haal ik daar ook broeken maar meestal ga ik daarvoor naar Jensmode :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 13:39

Oh ik hou van goedkoop shoppen :j
Enige dure wat ik de laatste tijd heb gekocht waren mijn snootboots. Ik vond ze zo mooi en ik had immers 13de maand gekregen en ik was ook bijna jarig. Kortom smoezen genoeg, dus ik heb ze gewoon gekocht.
Ze waren trouwens 90 euro en iemand anders zou dat misschien een koopje vinden.

Merkkleding koop ik ook wel. Had tegelijk met de snowboots ook nog twee shirtjes van G-star besteld a 15e stuk.
Basisshirtjes koop ik gewoon bij de HEMA, goede kwaliteit, pasvorm en ook na veel wassen blijven ze mooi.
Laatst ben ik voor het eerst bij de Primark geweest (moet ik echt ver voor reizen ;) ) heb er een winterjas gekocht, voor 23 euro en nog wat andere leuke dingen.

Ik heb echt heel erg veel kleding. Ik moet ook hoognodig weer eens erdoor en de bak van humanitas vullen want hoewel ik een grote inloop kast heb, is ie echt te vol aan het worden.

Hoe doen jullie dat trouwens op marktplaats? Alleen dingen met een kaartje er aan of ook wel gedragen kleding?

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 14:20

Verkoop of koop?

Ik doe beiden, bij beiden ;-)

Ik koop wel het liefste iets wat er nog ongedragen/vrijwel nieuw uitziet. Zeker bij schoenen

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 14:26

SAKKIA schreef:
Oh ik hou van goedkoop shoppen :j
Enige dure wat ik de laatste tijd heb gekocht waren mijn snootboots. Ik vond ze zo mooi en ik had immers 13de maand gekregen en ik was ook bijna jarig. Kortom smoezen genoeg, dus ik heb ze gewoon gekocht.
Ze waren trouwens 90 euro en iemand anders zou dat misschien een koopje vinden.

Merkkleding koop ik ook wel. Had tegelijk met de snowboots ook nog twee shirtjes van G-star besteld a 15e stuk.
Basisshirtjes koop ik gewoon bij de HEMA, goede kwaliteit, pasvorm en ook na veel wassen blijven ze mooi.
Laatst ben ik voor het eerst bij de Primark geweest (moet ik echt ver voor reizen ;) ) heb er een winterjas gekocht, voor 23 euro en nog wat andere leuke dingen.

Ik heb echt heel erg veel kleding. Ik moet ook hoognodig weer eens erdoor en de bak van humanitas vullen want hoewel ik een grote inloop kast heb, is ie echt te vol aan het worden.

Hoe doen jullie dat trouwens op marktplaats? Alleen dingen met een kaartje er aan of ook wel gedragen kleding?

met kaartje kun je iets meer vragen maar als je kleding netjes, heel en schoon is dan kun je dat prima verkopen. Even een tip, als je er jeans op zet vermeld dan de maten in centimeters erbij, verkoopt beter. En nette foto doet ook wonderen.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 14:32

Oh nee ik hoef eigenlijk geen geld voor de kleding die ik gedragen heb.
Die zoek ik uit en breng ik in zo'n bak van Humanitas of leger des Heils ;)

Ging me meer om het kopen van kleding. Durf dat toch niet altijd zo goed aan :o

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 15:34

Dan eerst gewoon op advertenties reageren waarbij je de spullen kunt zien en eventueel passen.