Beautyblunders

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

geerte

Re: Beautyblunders

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 22:25

Omg wat staan hier toch erg grappige dingen bij, ik heb heel vaak dat ik zo'n mooie zwarte streep op mijn neus heb van de mascara

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 22:44

Typex in je oog spuiten, dagen met een witte streep gelopen #)

xRooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 23:03

Auw eclair!
Als ik gewoon oefen ofzo, met eyeliner, en het wil maar niet lukken maak ik uit pure frustratie soms een snor bij mezelf :')

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-14 23:04

Pics or it didn't happen... }>

xRooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 23:06

whhahahahaha, nee dankje!

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 23:24

Hahaha hilarisch dit allemaal _O-
Ik gebruik geen make-up, misschien maar beter ook :+

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 23:26

xRooss schreef:
whhahahahaha, nee dankje!

Aahh doe :D

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 13:57

Ik had bijna een watervaste stift te pakken als eyeliner.. net.op tijd gezien 8)7

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 14:10

Ik heb laatst een keer een hele dag rondgelopen dat ik bij 1 oog wel mascara op had gedaan, maar bij de andere niet (vergeten) Ik had wel gewoon eyeliner op m'n beide ogen.
Vond de hele dag al wel dat ik er wat vreemd uit zag, maar kon het niet plaatsen. Zag het pas 's avonds toen ik mijn make up eraf haalde...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 16:03

Gelukkig niet de enige met winged eyeliner problemen. :')
Vind ze a la adele e.d. zo mooi, maar het is volgens mij gewoon onmogelijk om te kunnen doen. Mijn ene oog zit altijd perfect maar het andere oog lukt nooit waardoor ik uit frustratie de hele boel er weer af haal en lekker met alleen een dagcreme op de deur uit ga. :+

Eén blunder die niet zo goed uit pakte.. in de winter je haar even snel stijlen zodat het wat minder pluizig is, bij de achterste plukken er niet goed bij kunnen als je de tang in je ene hand hebt en denken dat het een goed idee is om hem even met je andere hand over te pakken tijdens het stijlen. En dus vol de verwarmingsplaten beet pakt en je brandplekken op je hele hand hebt. :)*

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 16:15

Ik had er een tijdje terug ook een. De cc-cream van l'oreal. Wat een drama is dat spul! Word knaloranje en ook bij vervagen word het niet beter. Het is oranje en blijft oranje.
Natuurlijk probeerde ik dit terwijl ik haast had. Alles er in een sneltreinvaart afgehaald en een stukje bij mijn kaak vergeten (geen idee hoe, want het viel dus nogal op).

Was best boos want vond het pure geldverspilling. Maarja, op zich wel grappig dat het gewoon echt knaloranje is haha

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 16:32

Hier niet zoveel ivm makeup gelukkig, ik draag weinig tot geen makeup :')
Wel een paar..

- Niezen met natte mascara - check
- Pony afknippen omdat je hem niet meer leuk vond - check
- Wenkbrauwen scheren omdat epileren te lang duurde, vaak genoeg een hap eruit gehad en met stoppels rondgelopen :')
Tegenwoordig laat ik ze netjes harsen bij een schoonheidssalon :Y)
- Oogpotlood warm willen maken met een aansteker, iets te lang vuurtje eronder, smelt er zo'n druppel op m'n been (had een panty aan), mooie brandblaar op m'n been :')
- Toen ik klein was, krullen willen maken met zo'n ronde borstel met gevolg dat de hele borstel in m'n dikke haren tot aan m'n billen vast zit, was m'n moeder blij mee _O-
- Moeten haasten voor school in de zomer met gevolg dat ik vergeten was m'n oksels te scheren terwijl ik een hempje aan had :')
- Ook wel eens een BH vergeten aan te doen na een week vakantie gehad te hebben, goh wat voelt dat naar zeg _O-

Ohja, m'n vriend gebruikt altijd scheergel in een tube, op een ochtend wou ie zich scheren toen ie net wakker was, had ie tandpasta over z'n gezicht heen gesmeerd :')

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 16:35

ilaan schreef:
Ik had er een tijdje terug ook een. De cc-cream van l'oreal. Wat een drama is dat spul! Word knaloranje en ook bij vervagen word het niet beter. Het is oranje en blijft oranje.
Natuurlijk probeerde ik dit terwijl ik haast had. Alles er in een sneltreinvaart afgehaald en een stukje bij mijn kaak vergeten (geen idee hoe, want het viel dus nogal op).

Was best boos want vond het pure geldverspilling. Maarja, op zich wel grappig dat het gewoon echt knaloranje is haha

die moet je eerst even in je handen wrijven, en daarna pas in je gezicht. dan hoort ie de goeie kleur te worden :D

voor alle mensen met winged eyeliner problemen:

http://www.youtube.com/watch?v=m42fVjnqopE

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 16:53

Ik hars mijn wenkbrauwen altijd met een klein stripje wat ik op ongeveer de juiste vorm knip. Opgeplakt, zit ie half over het - wat moest blijven - deel van mijn wenkbrauw. Trek zonder nog te kijken die strip er af. Ja.. :') Dan heb je nog maar anderhalve wenkbrauw over :P

Oh en denken: Jeetje! :oo Ik heb een snor. Harsen en vervolgens drie weken lang met een rode bovenlip rond lopen :')

Of voor halloween nepbloed kopen, maar er daarna achter komen dat hij er niet goed af gaat :') Ik had overal wekenlang roze plekken.. :=

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 17:05

Weet hem nu pas weer. Vroeger deed ik altijd zo een cilinder vorige borstel in de MLP's en die bleef maar plakken, wilde ik dat een keer bij mezelf doen... 3x raden wat er gebeurde |o ... Juist ja, ik moest m'n haar afknippen voor een deel!!!!!

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 17:18

Jaa mila11! Hier ook een ronde borstel vast in het haar en niet eruit te krijgen zonder knippen. :')

En mannen menthol-scheergel gebruiken voor je bikinilijn. Doe je ook maar 1 keer. :P

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 17:26

Aftershave gebruiken voor na het scheren van je bikinilijn ook :Y)

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 17:38

Oh in die categorie: Ooit al eens per ongeluk een wondje gemaakt bij het scheren van je oksel en er dan een flinke laag deo op gespoten? Zo nee, ook niet doen :Y) .

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 17:46

willen laten zien hoe bot het scheermesje was, en ondertussen prongelijk de nieuwe gepakt.
nu heb ik dus een kaal vierkantje in mn arm :')

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 17:58

Geen idee hoe ik het heb gedaan, maar aan 1 oog zijn mijn wimpers er voor de helft half af..
Die groeien dus ook niet meer aan.. Heel mooi..

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 18:03

renee16 schreef:
Geen idee hoe ik het heb gedaan, maar aan 1 oog zijn mijn wimpers er voor de helft half af..

Gebruik je een wimperkruller? Die doen zulke dingen :\

Hoppit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 18:17

Je ogen dichthouden als de kapster te enthousiast je pony aan het knippen is, nadat je dacht duidelijk geweest te zijn over 'schuin en lang'. Resultaat: recht en kort is HIP!
No it's not.

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 18:18

dus je wimpers groeien echt niet meer aan? dacht dat het een fabeltje was :\

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 18:18

Ik heb lichtblond haar en het heeft best wel een tijdje geduurd voor ik door had dat je echt geen enkel product kunt gebruiken waar ook maar een beetje kleur in zit. Denk aan gel in allemaal leuke kleurtjes. "Uitwasbare" lijntjes, spoelingen enz enz. Smurfen blauwe gloed. Snotjes groen ik heb het allemaal gehad. Gelukkig bestond facebook toen nog niet :D

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 18:20

renee16 schreef:

Oei, dat is wel heel zuur.

Ik heb ook eens een keer gehad dat ik mijn nagels ging lakken met een vrij lichte/doorzichtige kleur. Ik had nogal haast om de overtollige nagellak van mijn vingers te halen en aangezien het toch zo'n lichte kleur was viel het niet op. Tot ze in de disco de blacklight aanzetten, toen gaven mijn halve vingers licht.