Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Alleen bommen vind ik niks aan.
Het ziet er wel heel mooi uit allemaal.
tabaflab schreef:LoveShettys schreef:M'n vriendin heeft iligaal vuurwerk tegen haar hoofd gehad en ik ben in een trappenhuis opgesloten waar ze heksenkringen afstaken
Waar woon je, zoiets heb ik hier nog nooit meegemaakt
. Maar er was waar wij waren heel veel vuurwerk, en aan de overkant hadden ze ook iets van 5 van die potten.
LoveShettys schreef:Ik woon in dordrecht, maar het is hier echt een rotwijk met allemaal foute mensen om het maar zo te zeggen enzo
TammyVN schreef:Voor zover ik weet geen schade hier, maar lig nog in mijn bed
Hier overigens ook legaal vuurwerk wat op een veilige manier is afgestoken die in de lucht van koers veranderde recht op ons af, ik zag die punt van de pijl gewoon dichterbij komen. Gelukkig knalde hij voordat hij te dichtbij kwam maar ze zijn daarna gelijk gestopt met afsteken.
Van die hamster!! Waarom?Arm beestje!
Kindjes van 12 zouden door hun ouders gewaarschuwd moeten worden oid, ik vraag me af of een kind van 12 vol besef heeft van de risico's.. Dus eigen schuld dikke bult vind ik hier wat cru..
Hier in New Orleans heb ik alleen maar genoten van het vuurwerk dat ze hebben afgestoken op de mississippi
Heb wel stomme idioten van de knallers zien gooien naar mensen maar vind het nog meevallen om in zo'n drukke stad te zijn 
(en andere dingen).
Kan me daar echt ontzettend kwaad om maken.
(cabrio, dus zit een softtop op!)
ik neem het hem niet kwalijk, dar beest had niet buiten kunnen blijven hier in de buurt, maar is toch niet fris!
iemand misschien een geldboom in de tuin die geplukt mag worden?! 
liliekska schreef:TammyVN schreef:Voor zover ik weet geen schade hier, maar lig nog in mijn bed
Hier overigens ook legaal vuurwerk wat op een veilige manier is afgestoken die in de lucht van koers veranderde recht op ons af, ik zag die punt van de pijl gewoon dichterbij komen. Gelukkig knalde hij voordat hij te dichtbij kwam maar ze zijn daarna gelijk gestopt met afsteken.
Kindjes van 12 zouden door hun ouders gewaarschuwd moeten worden oid, ik vraag me af of een kind van 12 vol besef heeft van de risico's.. Dus eigen schuld dikke bult vind ik hier wat cru..
dat waarom zei die vriendin (en ik) dus ook antwoord was: het is toch een stom beest!
tja sommige zijn echt gek in hun hoofd, over een paar jaar schieten ze koeien de lucht in ofzo...
vorig jaar had onze gemeente net heeeeeeel veel nieuwe van die hondenpoepbakken neergezet.. 29 december tja die waren allemaal stuk.

Anoniem schreef:liliekska schreef:
Voor zover ik weet geen schade hier, maar lig nog in mijn bed
dat waarom zei die vriendin (en ik) dus ook antwoord was: het is toch een stom beest!
tja sommige zijn echt gek in hun hoofd, over een paar jaar schieten ze koeien de lucht in ofzo...
vorig jaar had onze gemeente net heeeeeeel veel nieuwe van die hondenpoepbakken neergezet.. 29 december tja die waren allemaal stuk.