Trouwens, je moet eens googlen op dieren die sterven door elektromagnetische straling... En dat veroorzaken wij allemaal onrechtstreeks.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Adamootje schreef:Met papier?!! Straks kruipt hij er tussenuit en dan komt hij op mijn hand zitten! No way!
Volgens mij TS, was dat een grijze huisspin? Ik heb nog veel liever een vogelspin op mijn hand lopen dan deze spinsoort. Brrrrr.... Ik weet niet wat ik in jouw plaats gedaan had. Die hor verplaatsen om de spin te vermoorden zou ik te riskant hebben gevonden...
Die zijdespin ziet er mooi uit, maar wat is 'ie enorm!
Limanade schreef:Kir_Ples schreef:Appels met peren, dat weet iedereen.
Ohja want een spin laten lijden is geen lijden natuurlijk

XxSasjuhh schreef:Ohh nog n tip, neem een kat!
Scheelt echt heeeel veel!
Kir_Ples schreef:Adamootje schreef:Met papier?!! Straks kruipt hij er tussenuit en dan komt hij op mijn hand zitten! No way!
Volgens mij TS, was dat een grijze huisspin? Ik heb nog veel liever een vogelspin op mijn hand lopen dan deze spinsoort. Brrrrr.... Ik weet niet wat ik in jouw plaats gedaan had. Die hor verplaatsen om de spin te vermoorden zou ik te riskant hebben gevonden...
Die zijdespin ziet er mooi uit, maar wat is 'ie enorm!
Ik noem dit soort altijd een bosspin?
Zo'n grote spinnen zet mijn papa buiten of die gaan in de stofzuiger. Ik geloof trouwens niet dat ze dan nog leven, ze worden in die stofzuigerzak (of bak?
) gezogen met toch wel een harde zuigkracht dus ik denk niet dat ze dat overleven. Maar ik stofzuig dan wel even het huis enz, dan komt er nog extra stof en vuil in, zal ie wel dood zijn 

). Als ze geluk hebben en dicht bij het raam zitten jaag ik ze naar buiten. Kleintjes laat ik leven zolang ze maar niet te dicht bij mijn bed zitten. Anders roep ik pa/ma en die komt hem dan pletten. Maar ja als dier er niet zijn
_San87_ schreef:Kir_Ples schreef:Ik noem dit soort altijd een bosspin?
Die wat jij op je kamer had, of bijna, is dan ook geen zijdespin. Die had je niet dood gekregen met haarlak.
Ik denk een gewone huisspin/kruisspin of zo.
Kir_Ples schreef:Tessa_93 schreef:![]()
Walgelijke actie
Tja als je zelf spinnen bezit (ga ik van uit in je profiel) snap ik dat je t zegt. Maar goed je moet ook rekenen dat er mensen zijn die er echt bang voor zijn. Als ik er een zie wil ik dat ie weggaat is er niemand in huis dan maar op deze manier, jammer dan ik ben er dan in ieder geval wel vanaf en heb dan geen angst meer.
Kirsha schreef:Het al dan niet pijnloos vermoorden van spinnen wordt gewoon vaak niet gesnapt door mensen die zelf niet bang zijn. Ik slaap ook niet als ik weet dat er een spin zit. En als het half 3 's nachts is kan ik de stofzuiger niet aanzetten, dan vind ik wel een andere manier om er een eind aan te maken. Dat mogen mensen zielig vinden, of niet snappen, prima. Je kunt 1000 keer roepen dat zo'n spinnetje me niet opvreet, dat weet ik rationeel dan ook wel, maar dat doet niets af aan de trillende pootjes waarmee ik in mijn bedje lig.