Mijn moordlustige wraak actie.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 22:37

Ayasha, ik heb wel een tijger in mijn slaapkamer, maar die ga ik NIET vergassen :+ ;-)

Trouwens, je moet eens googlen op dieren die sterven door elektromagnetische straling... En dat veroorzaken wij allemaal onrechtstreeks.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 22:37

Kir_Ples schreef:
Appels met peren, dat weet iedereen.

Ohja want een spin laten lijden is geen lijden natuurlijk :')

Mijn punt is het lijden.. of dat nou een spin muis kat of tijger is
Laatst bijgewerkt door Limanade op 28-12-13 22:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-13 22:37

Adamootje schreef:
Met papier?!! Straks kruipt hij er tussenuit en dan komt hij op mijn hand zitten! No way!

Volgens mij TS, was dat een grijze huisspin? Ik heb nog veel liever een vogelspin op mijn hand lopen dan deze spinsoort. Brrrrr.... Ik weet niet wat ik in jouw plaats gedaan had. Die hor verplaatsen om de spin te vermoorden zou ik te riskant hebben gevonden...

Die zijdespin ziet er mooi uit, maar wat is 'ie enorm! :wow:

Ik noem dit soort altijd een bosspin?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 22:38

Ooooooooooo ik maak spinnen ook altijd dood, vreselijke vieze dingen. Ik ben er zo bang voor dat ik echt een paniek aanval krijg als ze niet weggehaald worden/doodgemaakt worden. :')

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-13 22:38

Limanade schreef:
Kir_Ples schreef:
Appels met peren, dat weet iedereen.

Ohja want een spin laten lijden is geen lijden natuurlijk :')

Een tijger komt ook even in je slaap kamer natuurlijk. :')

En lijden? Hij bewoog vrijwel direct niet meer dus weet niet hoe je daar dan bij komt.
In de natuur worden dieren door elkaar nog op een veel wredere manier gedood, maar goed daar denk je dan weet niet over na.
Laatst bijgewerkt door Petrichor op 28-12-13 22:40, in het totaal 2 keer bewerkt

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 22:38

XxSasjuhh schreef:
Ohh nog n tip, neem een kat!
Scheelt echt heeeel veel!

Ja echt wel!

Ooit eens gehad. Ik liep de gang in en daar zat een grote grondspin (brrrr). Ik ben erover heen gestapt met de wasmand in m'n handen. In de hoop dat wanneer ik weer beneden kwam deze weg was.
Jep en dat was die..... bij de kat in z'n bek die hem ook nog ging opeten....brrrr
Maar hey de spin was wel weg :D

Limanade

Re: Mijn moordlustige wraak actie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 22:39

Je snapt mijn punt niet.. jammer

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 22:40

Kir_Ples schreef:
Adamootje schreef:
Met papier?!! Straks kruipt hij er tussenuit en dan komt hij op mijn hand zitten! No way!

Volgens mij TS, was dat een grijze huisspin? Ik heb nog veel liever een vogelspin op mijn hand lopen dan deze spinsoort. Brrrrr.... Ik weet niet wat ik in jouw plaats gedaan had. Die hor verplaatsen om de spin te vermoorden zou ik te riskant hebben gevonden...

Die zijdespin ziet er mooi uit, maar wat is 'ie enorm! :wow:

Google eens op huisspin. ~~}>

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-13 22:40

Limanade schreef:

Misschien moet je mijn post nog eens lezen had hem aangepast.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 22:41

Kir_Ples schreef:
Limanade schreef:

Misschien moet je mijn post nog eens lezen had hem aangepast.

Dan nog

Blubje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 22:42

Ik vraag me altijd af of mensen echt bang zijn of dat het is aangeleerd.

BTW, die ene golden orb weaver is wel echt creepy...

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 22:44

Kir_Ples schreef:

Die wat jij op je kamer had, of bijna, is dan ook geen zijdespin :)). Die had je niet dood gekregen met haarlak.

Ik denk een gewone huisspin/kruisspin of zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 22:44

Blubje11 schreef:
Ik vraag me altijd af of mensen echt bang zijn of dat het is aangeleerd.

BTW, die ene golden orb weaver is wel echt creepy...

Echt bang, vader/broertje/moeder enzovoorts snappen mijn angst namelijk echt niet.. :D

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 22:45

Oef, ik krijg gewoon al rillingen als ik al die foto's hier zie! :') Zo'n grote spinnen zet mijn papa buiten of die gaan in de stofzuiger. Ik geloof trouwens niet dat ze dan nog leven, ze worden in die stofzuigerzak (of bak? :') ) gezogen met toch wel een harde zuigkracht dus ik denk niet dat ze dat overleven. Maar ik stofzuig dan wel even het huis enz, dan komt er nog extra stof en vuil in, zal ie wel dood zijn :j

Met haarspray of deo wil ik altijd eens proberen, maar ze zitten bij mij altijd op de grond, dus als je gaat spuiten, loopt die gewoon weg (onder mn bed of zo, dus dat is nog erger!)... Moest er eens een spin in bad zetten, ga ik wel spuiten. Het is mss erg, maar ik moet die joekels niet in huis. Andere spinnetjes plet ik gewoon :)

Ik ben echt als de dood voor spinnen. Als ik er een zie, moet die dood of iig weg uit mijn buurt. Vergassen is niet echt de meest vriendelijke manier, maar als je bang bent, wil je dat ding gewoon zo snel mogelijk dood. En dan kies je voor een manier die je op dat moment goed uitkomt ;)

verwijderd13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 22:47

Gatver !!! Die is.... Eh ik bedoel was groot :=

R.I.P spin, de spin......
Weduwe ; spins de spin mist je lieve spin Y;(
Kinderen ; spon, span en spun....

------------
Ik zou hem ook gedood hebben O:) Hij was echt wel groot :oo

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-13 22:48

Dus het is niet zielig als een ander dier eerst het ene pootje er uit trekt dan het andere pootje en dan word de kop er af gerukt.
Terwijl ik de spin in 2 seconden heb vermoord.

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 22:49

Ik moet bekennen dat ik best dikwijls een spin hebt vergast met haarlak en deo (combinatie *D). Als ze geluk hebben en dicht bij het raam zitten jaag ik ze naar buiten. Kleintjes laat ik leven zolang ze maar niet te dicht bij mijn bed zitten. Anders roep ik pa/ma en die komt hem dan pletten. Maar ja als dier er niet zijn :o

Sorry spinnen en spinnenliefhebbers. :j

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-13 22:49

_San87_ schreef:
Kir_Ples schreef:

Die wat jij op je kamer had, of bijna, is dan ook geen zijdespin :)). Die had je niet dood gekregen met haarlak.

Ik denk een gewone huisspin/kruisspin of zo.

Hahah gelukkig zeg dat het geen zijdespin was want dat had ik morgen in de krant gestaan.

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 22:56

Kir_Ples schreef:
Tessa_93 schreef:
>;)
Walgelijke actie %)

Tja als je zelf spinnen bezit (ga ik van uit in je profiel) snap ik dat je t zegt. Maar goed je moet ook rekenen dat er mensen zijn die er echt bang voor zijn. Als ik er een zie wil ik dat ie weggaat is er niemand in huis dan maar op deze manier, jammer dan ik ben er dan in ieder geval wel vanaf en heb dan geen angst meer.

Dus als ik bang ben voor een levend wezentje moet ie maar dood? Lekker egoïstisch :+
Zo'n spinnetje vreet je echt niet op hoor :')

Lutha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 23:00

Tessa_93 schreef:
Dus als ik bang ben voor een levend wezentje moet ie maar dood? Lekker egoïstisch :+
Zo'n spinnetje vreet je echt niet op hoor :')

Dat was ook wat ze zeiden toen ik mijn eerste hamster kocht ... :=

Edit; over de hamster weliswaar :D

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-13 23:01

Ja dan moet ie inderdaad dood, zou jij t fijn vinden als er iets in je slaap kamer zit wat je dood eng vind? En er is niemand in huis die het voor je weg kan halen en dit de enige optie is, nou ik weet het dan wel.

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 23:01

Kir_Ples schreef:
Dus het is niet zielig als een ander dier eerst het ene pootje er uit trekt dan het andere pootje en dan word de kop er af gerukt.
Terwijl ik de spin in 2 seconden heb vermoord.

Je snapt het blijkbaar echtniet. Mensen zijn bewust. Dat is het verschil..

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 23:04

Het al dan niet pijnloos vermoorden van spinnen wordt gewoon vaak niet gesnapt door mensen die zelf niet bang zijn. Ik slaap ook niet als ik weet dat er een spin zit. En als het half 3 's nachts is kan ik de stofzuiger niet aanzetten, dan vind ik wel een andere manier om er een eind aan te maken. Dat mogen mensen zielig vinden, of niet snappen, prima. Je kunt 1000 keer roepen dat zo'n spinnetje me niet opvreet, dat weet ik rationeel dan ook wel, maar dat doet niets af aan de trillende pootjes waarmee ik in mijn bedje lig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 23:06

Ik durf ze niet eens dood te maken of buiten te zette , filmpje gezien van een man die een spin wilde vangen, op het moment dat hij het bakje over de spin wil zetten valt/springt de spin op hem..
En een paar dagen terug 1 waarbij ze een spin doodslaan en waar ineens honderden kleine spinnetjes uit komen zetten :r

Als ze me niet in de weg zitten laat ik ze met rust, mijn vorige herder ving ze voor me als ze lager op de muur of deur zaten en die maakte ze dan ook dood, werd op een gegeven moment een sport voor hem om ze te pakken.
Helaas is hij in april overleden dus ik ben mijn 'redder in nood' kwijt..

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-13 23:07

Kirsha schreef:
Het al dan niet pijnloos vermoorden van spinnen wordt gewoon vaak niet gesnapt door mensen die zelf niet bang zijn. Ik slaap ook niet als ik weet dat er een spin zit. En als het half 3 's nachts is kan ik de stofzuiger niet aanzetten, dan vind ik wel een andere manier om er een eind aan te maken. Dat mogen mensen zielig vinden, of niet snappen, prima. Je kunt 1000 keer roepen dat zo'n spinnetje me niet opvreet, dat weet ik rationeel dan ook wel, maar dat doet niets af aan de trillende pootjes waarmee ik in mijn bedje lig.

Ik denk inderdaad dat verder discussiëren helemaal geen zin heeft. Ik ben zo bang er voor dat het mij niet uit maakt wat er mee gebeurd als het maar weg is. Dus bij deze zo denk ik er over. :)