Zou jij het willen weten... als je vriend/man vreemdgaat?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zou jij het willen weten... als je vriend/man vreemdgaat?

A ja
469 (83%)
B nee
37 (6%)
C misschien
46 (8%)
D nu niet
9 (1%)

Totaal aantal stemmen: 561

little_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:38

Het gras bij de buren is altijd groener, ook als hij een relatie met jou zou hebben en het nieuwtje er af is.
Een fatsoenlijke vent maakt het eerst uit voordat hij naar dat andere gras gaat.
Dus stop je energie en eigenwaarde niet in die eikel

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:38

Als ik weet dat iemand een relatie heeft, of dat nu goed gaat of niet. Dan blijf ik op afstand van zo'n persoon. Wie ben ik namelijk om te bepalen dat een relatie kapot moet voor mijn eigen geluk?

Ik heb het helaas meegemaakt. Las gesprekken van mijn exvriend met een ander meisje. Inderdaad ook die dingen van 'ik mis je, ik denk steeds aan je', etc. En dat meisje ging er vrolijk op in (wist mijn onze relatie) Ze wilden ook afspreken, maar dan als hij op school zou zitten, want dan wist ik niets.

Dat heeft zóveel schade toe gericht dat onze relatie uiteindelijk is stuk gelopen. Na een heel goed gesprek wilde ik hem nog wel een kans geven, maar het vertrouwen was al weg.

Je blijft van iemand af als degene een relatie heeft, heel simpel.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:40

Ts, je moet het eens andersom denken.
Jij hebt een relatie, je man heeft een minares.
Hoe zou jij reageren?

Ik heb het zelf meegemaakt na 25 jaar samen, en ja ik was flink pissig op hem maar ook zeker op haar.

Ts als jij weet dat die man een relatie heeft, zit je net zo goed fout.
Heel erg fout.
Laatst bijgewerkt door Birdie60 op 22-12-13 20:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:40

PM1 schreef:
Wat een reactie's :-) nog even voor de duidelijkheid, hij heeft mij verleid.Ik vond hem al maanden leuk, maar hield afstand. Na een incident met z'n vriendin heb ik iets minder afstand genomen, maarhij nam het voortouw. Ik weet dat ik hoe dan ook fout zit, maar ik ben niet degene met een relatie. Ook nadat ik het afhield bleef hij contact zoeken en eigenlijk met mooie praatjes me proberen in te palmen (ik wil met je praten, hoe nu verder, ik mis je).

En ja, mijn motieven om het te vertellen zijn inderdaad niet zuiver, ik ben boos, jaloers, maar vindt het ook wel sneu voor haar.

Ik hoopte echt dat hij ook verliefd was mij en bij haar weg zou gaan. Ik ben het niet eens met 'eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger'.

Meen je dit nou serieus? Stap eens uit je enorme slachtofferrol.. Zijn vriendin is het slachtoffer, niet jij! Je hebt het recht niet om boos te zijn.

Als je voor mijn deur zou staan en zou vertellen dat je met mijn vriend hebt geslapen, had je echt heel wat klappen kunnen krijgen. Ik ben niet de enige die dat zou doen, dus ik zou maar voorzichtig doen met het vertellen.

Roosch

Re: Zou jij het willen weten... als je vriend/man vreemdgaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:43

"Hij heeft mij verleid". Geloof ik best, maar dan had je alsnog je benen bij elkaar kunnen houden. Er is hier maar 1 slachtoffer en dat is zijn vriendin.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:44

Had je je dit niet beter kunnen bedenken voor hij bij jou naar binnen schoof? :)

PM1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-13 20:45

Ik weet dat ik fout zit, dat ontken ik nergens. Ik zou het mijn vriend/man kwalijk nemen, ik heb hem dan nu niet verleid, maar dan nog, degene die een relatie heeft moet hier niet op ingaan en het zeker nietzelf opzoeken.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:46

Je had ook kunnen zeggen 'nou nee, bedankt, ik hou m'n benen bij elkaar, jij hebt een vriendin en dan vind ik het niet netjes om de horizontale lambada te dansen.'
Had ie het gerust bij een andere griet geprobeerd maar dan had jij wel een schoon geweten gehad.
Laatst bijgewerkt door Roosch op 22-12-13 20:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Dientje_Yara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:46

Draai de rollen eens om
Zou jij het willen horen van de dame zelf ?

Van bezette mannen blijf je af
En doe je dat niet kun je problemen verwachten
En wat wil je er mee bereiken? Dat het uitgaat?
Dan doe je hem denk niet heel veel pijn mee aangezien hij ook gewoon vreemdgaat maar het meisje des te meer

flavlip

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:48

Ik sta zeker niet achter vreemdgaan, maar snap TS wel. Als je al verliefd bent op iemand die bezet is (en dat kun je niet tegenhouden), dan moet je wel heel sterk in je schoenen staan als diegene dan jou gaat verleiden.

Heel vervelend voor TS, maar ik zou het wel vertellen, als ik de vriendin was zou ik het ook willen weten, dan ga ik daarna wel bij mn vriend verhaal halen.

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:50

Zo dan, jij bent een mooie..

Eerst iemand zijn relatie stuk maken en dan zielig gaan doen..
Hij ziet jou gewoon als makkelijk tussendoortje die hij even kon gebruiken.
99% van de keren dat mannen vreemdgaan vinden ze die vrouw helemaal
niet interessant en verlaten ze er hun vrouw/vriendin zeer, zeer zelden voor,
en anders voor korte tijd om met hangende pootjes terug te komen. Logisch
dat je je gebruikt voelt; want dat ben je ook en dat is helemaal
aan jezelf te danken.

Als ik een relatie heb, en een meid komt mij vertellen dat ze wist dat hij
een vriendin had en toch iets uitgespookt heeft.. Oei, dan gaan
er echt klappen vallen en niet zo'n beetje ook.

Wat ik nu zou doen; move on. Laat het zitten.. Geen contact meer.
En probeer eens wat zelfrespect op te
bouwen en verder te kijken naar mannen die wel goed voor je zijn. (zonder relatie!)

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:54

2% schijnt maar voor hun minnares te gaan... M.a.w. je wordt gewoon gebruikt... Je kan gaan stoken omdat je zo gek op hem bent... en hij verklaart je gewoon voor gek bij zijn vriendinnetje :')

Sowieso gaan met iemand die bezet is en dan nog verwachtingen hebben is naïef...

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:57

Jeetje dit vind ik echt een naaistreek.
Ik waardeer je eerlijkheid, maar je moet nu echt niet dat tegen die jongen vertellen want dan gaat het kapot en als het aan jouw ligt ga je er met hem vandoor? :? Kan natuurlijk ook andersom uitpakken dat hij dan heel boos op jouw wordt. ;) Als hij het wil vertellen moet ie dat zelf doen.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:02

Ik zou het wel willen weten. Ik vind het liegen nog erger dan de daad zelf. :j Je hoort wel eens dat iedereen het al weet behalve de man of vrouw in kwestie. Verschrikkelijk lijkt me dat..

In jouw geval? Ik zou er mee kappen, helemaal omdat jij wel gevoelens voor hem hebt. Je wordt er niet gelukkiger van, dus dumpen die gast. Ik zou het niet aan haar vertellen, dat is iets tussen hun.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:06

Sammie schreef:
Had je je dit niet beter kunnen bedenken voor hij bij jou naar binnen schoof? :)

Dan hadden we nu niet dit topic geopend en had TS zichzelf nu niet zo klote gevoeld :7

Idd eerder nadenken...aanpappen met bezette mannen is vragen om problemen, daar hoef je geen waarzegster voor te zijn!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:06

Roosch schreef:
Je had ook kunnen zeggen 'nou nee, bedankt, ik hou m'n benen bij elkaar, jij hebt een vriendin en dan vind ik het niet netjes om de horizontale lambada te dansen.'
Had ie het gerust bij een andere griet geprobeerd maar dan had jij wel een schoon geweten gehad.

:')
Ik heb nog nooit zo creatief iemand seks zien omschrijven :D

Nustice

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:08

vuurneon schreef:
Roosch schreef:

:')
Ik heb nog nooit zo creatief iemand seks zien omschrijven :D

Haha, precies wat ik dacht _O-

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:13

Vrouwen...ze zijn ook bijna allemaal hetzelfde ... :')
Degene die fout is, is die met de relatie..en niet anders..
"klappen vallen"??? Serieus? Vechten om zoiets? :n

Meestal komen de mannen prima weg met zo'n geintje, die waren dronken, geil, grappig, wisten t even niet etc etc en de vrouwen waar ze bij horen vergeven bijna altijd. Hun vrienden vinden t vaak stoer en zijn misschien jaloers zelfs ;-)

Vrouwen daarentegen, ook al zijn ze single, zijn een slet, prutsmuts, sloerie, zullen aangepakt worden en worden uitgekotst en bespot. Dat zal altijd zo blijven :j

Ts, streep onder zetten en wat anders gaan doen. Zeker niet vertellen want zij gelooft je niet en hij gaat t ontkennen en jij bent de pispaal, laat t ze zelf uitzoeken :)

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:14

Roosch schreef:

Ik denk dat ze het nu ondertussen wel begrijpt hoe jij erover denkt.

Ts, het lijkt me niet slim om uit negatieve gevoelens zoals jaloezie en een gebroken hart te gaan handelen. Laat het rusten voor nu en neem afstand van die jongen.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:15

PM1 schreef:
Ik weet dat ik fout zit, dat ontken ik nergens. Ik zou het mijn vriend/man kwalijk nemen, ik heb hem dan nu niet verleid, maar dan nog, degene die een relatie heeft moet hier niet op ingaan en het zeker nietzelf opzoeken.

Kom op zeg, hoe naïef :')
Degene die een relatie heeft hoort idd beter te weten, maar in jouw geval hoor je gewoon een beetje respect voor hem en zijn relatie op te brengen door gewoon je benen bij elkaar te houden. Als ie écht wat voor je voelde zou hij het uit maken met zijn vriendin en voor jou kiezen.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:21

Aan de ene kant snap ik je wel. Jij bent verliefd en hij maakt de move's richting jouw.
Op dat moment ga je erin mee en later besef je pas goed wat je hebt gedaan.

En nee ik praat dit absoluut niet goed, jij bent in principe net zo fout als hem. Je wist tenslotte dat hij een relatie had, ook al moet je haar niet.
Maar het haar vertellen? Ik zie daarvan het nut niet in. Zo'n figuur banketstaaf zich daar wel weer uit en jij bent de gebeten hond. De sloerie die haar man/vriend verleid heeft.
Laat het dat maar lekker zelf doen!

Aan de andere kant (ja ik weet het, lekker dubbel) ik zou het wel graag zelf willen weten, het liefst van hem zelf!
Want wat mij betreft is het dan einde verhaal. Want 99 va de 100 keer is het wel, 1x een vreemdganger altijd een vreemdganger.

robert45

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:31

Iemand waar je op verliefd bent die een relatie heeft daar blijf je gewoon vanaf. Ik vind het zelf ongepast om met zo'n persoon te gaan chatten/smsen/appen.

Eerst afwachten totdat hij single is dan pas iets mee beginnen, je zou zelf toch ook niet zo behandelt willen worden in je relatie?

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:32

PM1 schreef:

of hij jou verleid heeft of jij hem is helemaal niet aan de orde. Jij had het gewoon niet hoeven doen, hij heeft je niet gedwongen, jij had een keuze. Je koos om het wel te doen. Maakt jou net zo fout.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:37

Ceriadwen schreef:
PM1 schreef:

of hij jou verleid heeft of jij hem is helemaal niet aan de orde. Jij had het gewoon niet hoeven doen, hij heeft je niet gedwongen, jij had een keuze. Je koos om het wel te doen. Maakt jou net zo fout.

Dat vind ik dus niet.
Waarom is degene waar een man vreemd mee gaat net zo fout als hijzelf?
Hij heeft een relatie en zal beter moeten weten.
Ook al komt de hele playboy naakt bij hem op bezoek.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:38

Ik denk dat jij hoopt dat ze het uitmaakt als jij het vertelt, in mijn ogen doe jij dit niet voor haar maar is het puur eigenbelang..
Jammer dat je niet gewoon afstand houdt, zou je wel sieren iig..