Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

PM1 schreef:Wat een reactie'snog even voor de duidelijkheid, hij heeft mij verleid.Ik vond hem al maanden leuk, maar hield afstand. Na een incident met z'n vriendin heb ik iets minder afstand genomen, maarhij nam het voortouw. Ik weet dat ik hoe dan ook fout zit, maar ik ben niet degene met een relatie. Ook nadat ik het afhield bleef hij contact zoeken en eigenlijk met mooie praatjes me proberen in te palmen (ik wil met je praten, hoe nu verder, ik mis je).
En ja, mijn motieven om het te vertellen zijn inderdaad niet zuiver, ik ben boos, jaloers, maar vindt het ook wel sneu voor haar.
Ik hoopte echt dat hij ook verliefd was mij en bij haar weg zou gaan. Ik ben het niet eens met 'eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger'.

Kan natuurlijk ook andersom uitpakken dat hij dan heel boos op jouw wordt.
Als hij het wil vertellen moet ie dat zelf doen.
Je hoort wel eens dat iedereen het al weet behalve de man of vrouw in kwestie. Verschrikkelijk lijkt me dat.. Roosch schreef:Je had ook kunnen zeggen 'nou nee, bedankt, ik hou m'n benen bij elkaar, jij hebt een vriendin en dan vind ik het niet netjes om de horizontale lambada te dansen.'
Had ie het gerust bij een andere griet geprobeerd maar dan had jij wel een schoon geweten gehad.

vuurneon schreef:Roosch schreef:Je had ook kunnen zeggen 'nou nee, bedankt, ik hou m'n benen bij elkaar, jij hebt een vriendin en dan vind ik het niet netjes om de horizontale lambada te dansen.'
Had ie het gerust bij een andere griet geprobeerd maar dan had jij wel een schoon geweten gehad.
Ik heb nog nooit zo creatief iemand seks zien omschrijven

Roosch schreef:Je had ook kunnen zeggen 'nou nee, bedankt, ik hou m'n benen bij elkaar, jij hebt een vriendin en dan vind ik het niet netjes om de horizontale lambada te dansen.'
PM1 schreef:Ik weet dat ik fout zit, dat ontken ik nergens. Ik zou het mijn vriend/man kwalijk nemen, ik heb hem dan nu niet verleid, maar dan nog, degene die een relatie heeft moet hier niet op ingaan en het zeker nietzelf opzoeken.

PM1 schreef:Ik weet dat ik fout zit, dat ontken ik nergens. Ik zou het mijn vriend/man kwalijk nemen, ik heb hem dan nu niet verleid, maar dan nog, degene die een relatie heeft moet hier niet op ingaan en het zeker nietzelf opzoeken.
Ceriadwen schreef:PM1 schreef:Ik weet dat ik fout zit, dat ontken ik nergens. Ik zou het mijn vriend/man kwalijk nemen, ik heb hem dan nu niet verleid, maar dan nog, degene die een relatie heeft moet hier niet op ingaan en het zeker nietzelf opzoeken.
of hij jou verleid heeft of jij hem is helemaal niet aan de orde. Jij had het gewoon niet hoeven doen, hij heeft je niet gedwongen, jij had een keuze. Je koos om het wel te doen. Maakt jou net zo fout.