Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tigra_ schreef:SuperAssie schreef:Ja maar als je toch zegt 'KOOP'zegels, lijkt het mij vrij duidelijk?
Daarbij vraag ik voor de koopzegels altijd vóór het afrekenen en de gratis troep die er altijd bij zit ná het afrekenen.
Dat is bij de plus zeker. Heb ik ook een keer gehad. Zo logisch is dat niet. Kwam er naderhand ook pas achter dat je er voor moet betalen.
Eigenlijk best belachelijk dat je moet betalen voor zegels ik weet niet waar ze voor dienen verder hoor. Maar het behoorlijk verwarrend al die zegeltjes.
SuperAssie schreef:Nope AH.
En koopzegels heb je in veel supermarkten(behalve de budget-like dan), dat is een extra 'service', je koopt dan zegeltjes voor een bepaald bedrag(bij ons 10ct per zegeltje en voor iedere euro 1 zegel), plakt die in een boekje en als je m vol hebt lever je m in. Je krijgt dan altijd meer geld terug dan dat je uiteindelijk voor de zegels betaald hebt.
SuperAssie schreef:Tigra_ schreef:Dat is bij de plus zeker. Heb ik ook een keer gehad. Zo logisch is dat niet. Kwam er naderhand ook pas achter dat je er voor moet betalen.
Eigenlijk best belachelijk dat je moet betalen voor zegels ik weet niet waar ze voor dienen verder hoor. Maar het behoorlijk verwarrend al die zegeltjes.
Nope AH.
En koopzegels heb je in veel supermarkten(behalve de budget-like dan), dat is een extra 'service', je koopt dan zegeltjes voor een bepaald bedrag(bij ons 10ct per zegeltje en voor iedere euro 1 zegel), plakt die in een boekje en als je m vol hebt lever je m in. Je krijgt dan altijd meer geld terug dan dat je uiteindelijk voor de zegels betaald hebt.

heb er ook wel eens ene gehad die zei: zie je niet dat ik aan de telefoon ben? 

Na een half uur zeggen ze dan mens ik wil pinnen zie je dat niet?
Die vind ik ook wel leuk.
Je kreeg er niet eens korting mee op je aankopen.
Maar snap wel dat het irritant is.Rianne1994 schreef:Mensen die in het turks tegen elkaar gaan praten aan de kassa.

Rianne1994 schreef:nummer 2: Mensen die in het turks tegen elkaar gaan praten aan de kassa.
Shadow0 schreef:Rianne1994 schreef:nummer 2: Mensen die in het turks tegen elkaar gaan praten aan de kassa.
Die snap ik niet. Dat doe je in het buitenland zelf toch ook - gewoon Nederlands blijven praten tegen de mensen waar je mee bent? Zolang iemand ook gewoon normaal doet tegen de persoon achter de kassa (wat bij bellen bijna nooit het geval is want die zijn dan helemaal afgeleid, maar als je met iemand anders bent kan dat prima) zie ik daar het probleem niet van.
Rianne1994 schreef:Dat bedoel ik inderdaad. Vooral als ze in de rij al grinnikend naar mij en collegas staan te wijzen en druk in het turks kletsen. DAT vind ik gewoon aso
Shadow0 schreef:Tessa_93 schreef:Nee, ze bedoelt denk ik dat de mensen turks zijn maar ook gewoon nederlands praten. dan gaan ze in het turks tegen elkaar praten en vervolgens tegen jou nederlands praten.
Dat was wat ik ongeveer dacht, maar ik zou echt niet weten wat daar irritant aan is eigenlijk?