pinkie87 schreef:joyce2 schreef:Zo denk ik er ook over Selka! Ze onthouden het toch niet en aangezien ze de hele dag tussen die spullen staan, vinden ze het ook niet gek om te verkopen. En stel dat iemand iets wel een raar artikel vindt om te verkopen/afrekenen, dan zou een goede verkoopster toch doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is (anders sta je als verkoopster zelf ook goed voor schut).
Over het pashokjes verhaal, ik heb een keer in de Sting broeken gepast met een vriendin, maar er was zo'n lange rij bij de pashokjes dat we achter een kledingrek in de winkel waren gaan staan. We hadden zo'n lange jas aan die tot halverwege onze bovenbenen viel, dus er viel erg weinig te zien. Binnen no-time werd ons verzocht om in de rij voor de hokjes te gaan staan, of om de winkel te verlaten
je wil niet weten met wat voor verhalen dee verkopers wel niet thuis komt
Ik hoor wel eens van vrienden dan die in winkels werken van de rare klanten.
Ik ben zelf 3 jaar lang filiaalleidster geweest in een luxe lingeriezaak, dus ik weet alles van rare verhalen
Maar je denkt toch niet dat ik me laat kennen tegenover een klant! "Nee hoor meneer, ik vind het helemaal niet vreemd dat u een mini jurk aan heeft met hoge hakken, maar u vervolgens niet heeft geschoren. En ik vind het ook doodnormaal dat u damesondergoed koopt om zelf te dragen en ondanks dat ik nog niet veel heren tegen ben gekomen die panty's dragen, zou ik voor de XL gaan. Het staat u vast prachtig! Heel veel plezier met dragen en nog een hele fijne dag!"

!
)
Mijn enige genante winkel, ik stap liever een seksshop binnen dan de apotheek