Beschaamd winkelen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 20:40

Wat een leuke verhalen allemaal, erg vermakelijk :D

pinkie87 schreef:
joyce2 schreef:
Zo denk ik er ook over Selka! Ze onthouden het toch niet en aangezien ze de hele dag tussen die spullen staan, vinden ze het ook niet gek om te verkopen. En stel dat iemand iets wel een raar artikel vindt om te verkopen/afrekenen, dan zou een goede verkoopster toch doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is (anders sta je als verkoopster zelf ook goed voor schut).

Over het pashokjes verhaal, ik heb een keer in de Sting broeken gepast met een vriendin, maar er was zo'n lange rij bij de pashokjes dat we achter een kledingrek in de winkel waren gaan staan. We hadden zo'n lange jas aan die tot halverwege onze bovenbenen viel, dus er viel erg weinig te zien. Binnen no-time werd ons verzocht om in de rij voor de hokjes te gaan staan, of om de winkel te verlaten :o

je wil niet weten met wat voor verhalen dee verkopers wel niet thuis komt ;)
Ik hoor wel eens van vrienden dan die in winkels werken van de rare klanten.

Ik ben zelf 3 jaar lang filiaalleidster geweest in een luxe lingeriezaak, dus ik weet alles van rare verhalen :D Maar je denkt toch niet dat ik me laat kennen tegenover een klant! "Nee hoor meneer, ik vind het helemaal niet vreemd dat u een mini jurk aan heeft met hoge hakken, maar u vervolgens niet heeft geschoren. En ik vind het ook doodnormaal dat u damesondergoed koopt om zelf te dragen en ondanks dat ik nog niet veel heren tegen ben gekomen die panty's dragen, zou ik voor de XL gaan. Het staat u vast prachtig! Heel veel plezier met dragen en nog een hele fijne dag!" O:)

MarlindeRooz

Re: Beschaamd winkelen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 20:41

:')
Geweldig

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 20:53

Nou volgens mij is het echt verschrikkelijk om met mij te winkelen dan:P
Ik vroeg toen gewoon door de winkel aan mn nicht: hee moet je nog condooms kind? hoe groot is die piemel van die vent van jou?
Hahah was n geintje natuurlijk want ik weet dat ze dan een knalrode kop krijgt. ik legde aan t personeel ook even uit dat t n geintje was.

Nee dat interesseert mij helemaal niks en mijn vriend hoeft nooit van dat soort dingen te kopen.. en verde rheb ik geen vader dus dat scheelt:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 21:41

Waaaaahahaha Joyce! Kwam je echt een meneer in een minirok tegen? _O-!

hannah2312

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 21:52

Citaat:
Ik ben zelf 3 jaar lang filiaalleidster geweest in een luxe lingeriezaak, dus ik weet alles van rare verhalen :D Maar je denkt toch niet dat ik me laat kennen tegenover een klant! "Nee hoor meneer, ik vind het helemaal niet vreemd dat u een mini jurk aan heeft met hoge hakken, maar u vervolgens niet heeft geschoren. En ik vind het ook doodnormaal dat u damesondergoed koopt om zelf te dragen en ondanks dat ik nog niet veel heren tegen ben gekomen die panty's dragen, zou ik voor de XL gaan. Het staat u vast prachtig! Heel veel plezier met dragen en nog een hele fijne dag!" O:)

:') :') :') :')

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 21:56

RoyceMack schreef:
Nou volgens mij is het echt verschrikkelijk om met mij te winkelen dan:P
Ik vroeg toen gewoon door de winkel aan mn nicht: hee moet je nog condooms kind? hoe groot is die piemel van die vent van jou?
Hahah was n geintje natuurlijk want ik weet dat ze dan een knalrode kop krijgt. ik legde aan t personeel ook even uit dat t n geintje was.

Nee dat interesseert mij helemaal niks en mijn vriend hoeft nooit van dat soort dingen te kopen.. en verde rheb ik geen vader dus dat scheelt:)

Hahahahahah :')!

@Joyce: Je bent geniaal! :')

ingaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 22:00

Lig echt dubbel om sommige dingen hier :')

Zelf denk ik altijd veel te veel na bij wat andere denken, liefst laat ik tampons, condooms ed. lekker door mams en vriendlief kopen.
Kleren kopen vind ik leuk, maar oh help als de verkoopster me gaat helpen ben ik zo weg.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 22:07

Ja serieus! Een hele lange man, met een hele strakke korte paarse jurk (dat was de eerste keer, hij is later vaker geweest). Hij had van die hele foute puntige lak pumps aan, maar vervolgens wel super harige benen, heel boers lopen en hij had een stoppelbaard en ongekamd halflang haar. Dan sta je toch wel even te kijken hoor...

En er kwam ook heel regelmatig een jonge latino gozer. Heel erg afgetraind, super verzorgd en hij wou altijd body's (met string) van Wolford hebben voor het stappen. Maar ook gewoon dingen met kant en swarovski he!

In het begin denk je echt dat je in de zeik wordt genomen, maar je moet elke klant serieus nemen, dus dan is het gewoon aftasten en kijken hoe je ze zo goed mogelijk kan helpen. After all, een klant is een klant en ondanks dat hij of zij iets anders doet dan de grote massa, hebben ze net zoveel recht op goede service. Enne, het is wel super leuk om te helpen met dat soort uitzonderlijke dingen!

Zo heb ik echt nog veeeeel meer verhalen, haha. Misschien moet ik er maar een boek over schrijven :D

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 22:08

Ik heb nergens moeite mee, haal gerust glijmiddel, en aangezien ik me 's zomers op concours ook wel eens omkleed interesseert het me ook niet om mijn broek te laten zakken in een kledingwinkel en dat soort dingen ... BEHALVE iets kopen bij de apotheek. Het blijft gewoon niet leuk om iets te halen tegen pakweg schimmel, schurft, giardia, vaginale aandoeningen,... zelfs niet als het voor een ander is! En dat blijft dan in je dossier staan...

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 22:15

Wat kan jou dat nou schelen :D (mij niks :+)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 22:31

Ik ben wel benieuwd naar al die verhalen eigenlijk!

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 22:50

ik liep een keer achter me vriendin een of andere winkel in.. christien le duce ofzoiets..

ik was er erg rap weer uit.. toen ik de ehm sex artikelen enzo lag liggen..

wachtte buiten wel op haar. die heeft me nog staan uitlachen.

voor me 20 e vond ik maandverband kopen al verschrikkelijk.. nu koop ik rustig een heleboel tegelijk bij aanbiedingen.

Flower86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 22:53

Ik werk in een drogist en merk dan toch wel dat veel mensen zich schamen om bijv condooms te halen. Ze staan dan al een poosje te dralen in de buurt van de kassa dan komen ze wat dichterbij, als dan weer iemand anders naar de kassa gaan lopen ze weer terug. Als ze dan toch aan de beurt zijn dan vragen ze vaak zachtjes om een doosje. Ik heb dan soms echt de neiging om te vragen welke wil je. Normale, extra grote of met een smaakje :D

1 keer al ik nooit meer vergeten ik was toen nog veel jonger.
Kwam een oud baasje bij mij aan de kassa en die vroeg of wij ook glijmiddel verkochten.
Dus ik liet het zien hij pakte het doosje aan en zei: ja het is niet veur mien zelf heur, tis voor
mien geiten... :x

Uhm ja prima het zal mij een zorg zijn voor wie het is maar door dit te zeggen denk ik alleen maar. En wat ga je met die geiten doen dan? :oo :D

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 22:55

naomi_g1998 schreef:
Eigenlijk helemaal nooit. :+ Ik pas zelfs truien en shirts in de winkel zelf, pashokjes is te lang wachten. :')

Dat doe ik eigenlijk alleen bij de zeeman of hema(daar hebben ze echt nóóit pashokjes, zeer frusterend) :')

Verder heb ik dat niet echt denk ik.
Vind het altijd stiekem wel grappig als mensen 's avonds zo heel stiekem op de servicebalie afkomen lopen en dan beschaamd een pakje condooms aanwijzen. Ik wens ze dan een hele fijne avond :')

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 23:08

mijn moeder gaat tegen alles en iedereen lopen praten,
mengt zich in gespreken..
als iemand maar een aanleiding geeft klets ze rustig mee.. en verteld ook vanalles prive ...
gaat met kleine kindere praten..
aait elk kindje over der hoofd

verschrikkelijk

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 13:29

Nou, schaam met hier ook niet om dingen te kopen.
Zie dat veel mensen condooms door hun moeder laten kopen.
Zou me doodschamen als ik aan mijn moeder moet vragen of ze dat halen wil :o
Ga dan liever zelf naar de winkel.

Wat een me een beetje afvraag ook als ik het zo lees, schamen jullie je bij de apotheek?
Want daar mag je wel eens dingen ophalen waarvan je liever niet hebt dat de hele buurt het weet...

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 14:02

Urielle schreef:
BEHALVE iets kopen bij de apotheek. Het blijft gewoon niet leuk om iets te halen tegen pakweg schimmel, schurft, giardia, vaginale aandoeningen,... zelfs niet als het voor een ander is! En dat blijft dan in je dossier staan...

Ja dus :Y) Mijn enige genante winkel, ik stap liever een seksshop binnen dan de apotheek :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 14:15

Nee, mijn vader haalt ook altijd scheermesjes en maandverband en zo en dat maakt hem niets uit. Deed hij als jong kind al voor z'n moeder en toen schaamde hij zich er al niet voor.
De vader van een vriendin van mij haalt absoluut geen maandverband/tampons en dergelijke voor haar, heel kinderachtig :+

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 14:16

Ik koop gewoon geen condooms in de winkel maar laat ze lekker bezorgen via internet,
via durexshop.nl of condoomfabriek.nl

Lekker handig :Y)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 14:17

Apotheek ook geen moeite mee :Y) Ook wel een ooit wat moeten halen wat beetje genant was maar agh ze zien niet aan het doosje wat erin zit hoor ;) Enkel de apotheker weet wat het is.

Brechtjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 14:31

Ik had wel een keer wat grappigs, nog nooit condooms ofzo gekocht, ben ik iets te jong voor :oo .
Bij de Xenos hebben ze zo een schap met seksdingen, was een man die heel akward aan het doen was omdat hij zo'n banketstaaf sok ofzo mee wou nemen. Hij stond daar echt een kwartier en durfde hem uiteindelijk niet te kopen.
Toen kwamen mijn vriendinnen en ik op het idee om een opwindbaar lopend banketstaaf gezicht iets mee te nemen. (We hadden een cadeautje voor iemand nodig en ze had het altijd over 'alle banketstaaf nog aan toe/alle banketstaaf op een stokje.') Dus toen was het wel even apart om dat af te rekenen.....

Edit: dit verhaal is ook wel erg apart maar oke

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 14:37

Ik schaam me eigenlijk helemaal nergens voor.
MAP nog nooit hoeven halen eigenlijk, ook niet voor vriendinnen en ik zag ook dat ik niet de enige was die niet wist dat de MAP gewoon in de winkel te koop is :o

Wij hebben een apotheekhoudend huisarts. Klein dorp, ze weten wie ik ben dus ik hoef verder niet echt iets te zeggen en als het uitleg behoeft doen ze er ook altijd nog een papier bij.

Mijn vriend koopt ook gewoon alles. lingeriezaak is ook geen probleem. Hij zoekt zelf actief mee naar een leuk setje :j

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 14:41

Ik heb wel een keer gehad. Was in een lingerie zaak samen met mijn vriend en was aan het kijken of er een bh met voorsluiting was. Ik kon die niet vinden toen heb ik het aan een caissière gevraagd of die er waren. Kreeg ik de vraag waarom ik er zo een wou had echt zoiets van waarom vraag je dat.

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 14:52

Ik schaam me dood als ik moet gaan winkelen in welke winkel dan ook en voor wat dan ook maar dan midden in de stad loop ik als een dronken rond te gieren van het lachen en vooral heel marginaal doen.

Ik drink niet oke, ben een braaf meisje,ik doe gewoon zo raar dat ik dronken lijk :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 14:54

Flower86 schreef:
1 keer al ik nooit meer vergeten ik was toen nog veel jonger.
Kwam een oud baasje bij mij aan de kassa en die vroeg of wij ook glijmiddel verkochten.
Dus ik liet het zien hij pakte het doosje aan en zei: ja het is niet veur mien zelf heur, tis voor
mien geiten... :x

Uhm ja prima het zal mij een zorg zijn voor wie het is maar door dit te zeggen denk ik alleen maar. En wat ga je met die geiten doen dan? :oo :D

Is voor de inseminatie of bevallingen denk ik, bij de Dierenambulance hadden we ook glijmiddel in de bus voor het geval er een kat aan het bevallen was en de kittens er niet uit konden, soms moet je dan snel handelen en dan is glijmiddel nodig.
Dan kan je het maar beter in de bus hebben, de melder vragen of die toevallig ook glijmiddel heeft is een beetje ongemakkelijk..

Ik schaam me niet zo snel, misschien omdat ik zelf in een supermarkt met servicepoint werk.