Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
KingYasFenn schreef:ik sta in de rij met 2 producten bij de Aldi
Komt een oude dame achter me staan met en overvolle kar en zegt ze tegen mij ' mag ik misschien voor, mijn benen zijn natuurlijk wat ouder dan de jouwe'
ik reageer dus met ' pardon? ik heb wel eventjes wat minder spullen, ben zo voor je weg'
wordt ze boos en gaat ze dus zeggen ' nou wat een jeugd van tegenwoordig ik moet hier helemaal zielig gaan lopen doen en als nog krijg ik geen voorrang en ze staat daar een beetje jong en fit te zijn!'
dus ik reageer " Ik heb reuma, ben ook niet zo 'fit' als u denkt'
Dus ze kijkt boos en zwijgt
vervolgens komt er iemand achter haar staan en zegt ze daar " de jeugd hoor.. die dame hier voor ons bedenkt gewoon maar dat ze reuma heeft zodat ze lekker voor ons mag blijven staan.."
echt belachelijk!
ik was echt geflipt denk ik!
Dus ik haalde die ezel op, met paard dus...
hengel25 schreef:Wat ik vandaag heb meegemaakt![]()
Lach nog steeds...
Mijn tante heeft een ezel,en een oudere man verzorgt hem.
Mijn tante had van de week gezegt dat de ezel onderhand weg zou gaan...
Maar die man wou dat niet en zal er een stokje voor steken.
Werdt ik vanochtend om 5 uur uur gebeld,dat als ik tijd had om tekomen om met paard tegaan zoeken omdat de ezel ontsnapt zal zijn..
Dus ik naar stal gefietst en toen naar de boerderij..
Hun gingen met de auto zoeken en ik met paard.
Werdt ik om 10 uur gebeld dat de ezel gevonden was,die beste man had hem meegenomen naar zijn huisjeDus ik haalde die ezel op, met paard dus...
Beweerde die man dat die ezel van hem was,en dat paard nu ook![]()
We hebben maar geen aangifte gedaan,arme meneer
Limanade schreef:hengel25 schreef:Wat ik vandaag heb meegemaakt![]()
Lach nog steeds...
Mijn tante heeft een ezel,en een oudere man verzorgt hem.
Mijn tante had van de week gezegt dat de ezel onderhand weg zou gaan...
Maar die man wou dat niet en zal er een stokje voor steken.
Werdt ik vanochtend om 5 uur uur gebeld,dat als ik tijd had om tekomen om met paard tegaan zoeken omdat de ezel ontsnapt zal zijn..
Dus ik naar stal gefietst en toen naar de boerderij..
Hun gingen met de auto zoeken en ik met paard.
Werdt ik om 10 uur gebeld dat de ezel gevonden was,die beste man had hem meegenomen naar zijn huisjeDus ik haalde die ezel op, met paard dus...
Beweerde die man dat die ezel van hem was,en dat paard nu ook![]()
We hebben maar geen aangifte gedaan,arme meneer
Aaah dat is gewoon sneu hahaha
Is er geen mogelijkheid voor dat mannetje dat hij die ezel krijgt ofzo?
Of dat hij word verplaatst naar iemand anders en dat ouwe mannetje hem kan blijven verzorgen?
Voor hem is dat beestje zijn beste vriend blijkbaar
maar die boodschappen, tjah.. snap het... Zwaar hoor."
Sassii schreef:Ik begrijp niet waar die bejaarden het nou zo druk mee hebben...
lieveli schreef:Ooooh oude mensen op de fiets zijn zo gevaarlijk soms. Handen niet uitsteken maar gewoon naar rechts zwenken terwijl je net inhaalt
Soraya10 schreef:Tegenwoordig zijn er in elke leeftijdscategorie wel aso's. Waarom zou een bejaarde dat niet kunnen zijn? Niet dat ik t goedkeur, maar bedenk dat ook aso's oud kunnen worden en die veranderen niet na hun 65ste ineens in brave burgers.
MarlindeRooz schreef:Soraya10 schreef:Tegenwoordig zijn er in elke leeftijdscategorie wel aso's. Waarom zou een bejaarde dat niet kunnen zijn? Niet dat ik t goedkeur, maar bedenk dat ook aso's oud kunnen worden en die veranderen niet na hun 65ste ineens in brave burgers.
Maar zij denken dat het het mogen omdat ze zo hard gewerkt hebben, ja hallo wie betaald hier nou jouw AOW.
Soraya10 schreef:Tegenwoordig zijn er in elke leeftijdscategorie wel aso's. Waarom zou een bejaarde dat niet kunnen zijn? Niet dat ik t goedkeur, maar bedenk dat ook aso's oud kunnen worden en die veranderen niet na hun 65ste ineens in brave burgers.
maar voor je gevoel is het anders. Een puber die zich wat misdraagt is voor het gevoel anders dan een opa van 95. Als een 15 jarige mij in de bips zou knijpen, zou ik een mep geven. Maar als een 95 jarige oude man dat doet en ik draai mij om, zou ik alleen maar
kunnen doen. (En ja, toen een oude man vorige week met zijn hand richting mijn borsten ging, kon ik alleen maar uitbrengen; maar meneer toch?! Dat doen wij niet
. Was ongelooflijk verbaasd dat zo'n teer, oud mannetje nog dat van plan was
)
) stok tegen mijn neus op. MarlindeRooz schreef:Soraya10 schreef:Tegenwoordig zijn er in elke leeftijdscategorie wel aso's. Waarom zou een bejaarde dat niet kunnen zijn? Niet dat ik t goedkeur, maar bedenk dat ook aso's oud kunnen worden en die veranderen niet na hun 65ste ineens in brave burgers.
Maar zij denken dat het het mogen omdat ze zo hard gewerkt hebben, ja hallo wie betaald hier nou jouw AOW.
rainbow8 schreef:MarlindeRooz schreef:Maar zij denken dat het het mogen omdat ze zo hard gewerkt hebben, ja hallo wie betaald hier nou jouw AOW.
Daar hebben ze zelf voor het grootste deel zelf voor gespaard tijdens hun arbeidscarriere....