Even mijn verhaal kwijt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 21:41

Sorry maar zou het niet slim vinden als je hem weer een kans geeft in iets waar hij al een kans in heeft gehad. 1x in de fout kan. Maar 2x dezelfde fout? Is hij mooi dom en zo iemand zou mij kwijt zijn.

N_B_N

Re: Even mijn verhaal kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-13 21:48

Ja zo denkt mijn verstand er ook over ja! Maar het uiteindelijk ook uitvoeren?! Dat is toch wel even moeilijk. We weten wel alles van elkaar (nouja bij wijze van spreken dan he) maar wel alle dingen die die persoon leuk vind en alle wachtwoorden van alles en dat soort dingen het is echt heel moeilijk (tenminste vind ik) om dat eventje los te laten

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 21:52

Probeer te onthouden dat je hem waarschijnlijk toch niet meer gaat vertrouwen. En gezeik over 2 a 3x per week naar je paardje blijf je ook houden. Je bespaart jezelf veel ellende door nu voor jezelf te kiezen.

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-13 22:00

Ja daarom ben ik ook blij dat mijn moeder mee gaat. Ik kan voor nu sowieso bij mijn vriendin in Hoofddorp terecht tot ik iets hoor van mijn vriendin uit Rotterdam. Dan moet ik maar een paar weken heen en weer rijden, maar het is even niet anders. Ik kan daar ook de poesjes laten dus ik ben allang blij. En ja het wordt heel heel heel moeilijk voor mij om het los te laten. Ik heb ook echt het gevoel dat ik dat niet meer kan. Dadelijk geen ringen meer om nog maar 1 ketting om mijn nek en dat soort dingetjes. Ja dat vind ik vreselijk vooral het idee om 'alleen' te zijn

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 22:01

Lootje1991 schreef:
Ja zo denkt mijn verstand er ook over ja! Maar het uiteindelijk ook uitvoeren?! Dat is toch wel even moeilijk. We weten wel alles van elkaar (nouja bij wijze van spreken dan he) maar wel alle dingen die die persoon leuk vind en alle wachtwoorden van alles en dat soort dingen het is echt heel moeilijk (tenminste vind ik) om dat eventje los te laten

mag hopen dat je die wachtwoorden inmiddels wel al veranderd hebt? Voor het geval dat.....

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 22:06

Lootje1991 schreef:
Ja daarom ben ik ook blij dat mijn moeder mee gaat. Ik kan voor nu sowieso bij mijn vriendin in Hoofddorp terecht tot ik iets hoor van mijn vriendin uit Rotterdam. Dan moet ik maar een paar weken heen en weer rijden, maar het is even niet anders. Ik kan daar ook de poesjes laten dus ik ben allang blij. En ja het wordt heel heel heel moeilijk voor mij om het los te laten. Ik heb ook echt het gevoel dat ik dat niet meer kan. Dadelijk geen ringen meer om nog maar 1 ketting om mijn nek en dat soort dingetjes. Ja dat vind ik vreselijk vooral het idee om 'alleen' te zijn

Dan mis je dus de spullen en niet hem, koop een ring voor jezelf en wees verstandig. Wachtwoorden veranderen van je mail en alle andere zaken en ik had je een keer gevraagd of hij een andere culturele achtergrond heeft .

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-13 22:06

Dat ga ik wel even doen ja. Maar ik denk niet dat hij iets er mee gaat doen hoor! Ik beschrijf hem nu wel als een boeman maar hij is ook wel zachtaardig hoor

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-13 22:08

bigone schreef:
Lootje1991 schreef:

Dan mis je dus de spullen en niet hem, koop een ring voor jezelf en wees verstandig. Wachtwoorden veranderen van je mail en alle andere zaken en ik had je een keer gevraagd of hij een andere culturele achtergrond heeft .

Ik had op je vraag gereageerd, maar het kan zijn dat je daar overheen hebt gelezen. Maar hij is gewoon Nederlandse. Nou spullen betekenen heel veel voor mij. Zoals een ring en een ketting er zit altijd een verhaal aan vast

Milty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 22:08

bigone schreef:
Lootje1991 schreef:

Ze had al geantwoord dat hij Nederlands is. (niet aanvallend bedoeld maar) Wat heeft dat er eigenlijk mee te maken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 22:17

Sterkte ts!
Waarom neem je nou je moeder mee of heb ik daar overheen gelezen? Is toch iets tussen jullie beide?

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-13 22:38

Nou ik ben bang dat ik anders weer trap in zijn praatjes en mijn moeder kan mijn hoofd koel houden met de dingen die ik moet vragen en weten. En mocht het vreselijk escaleren heb ik iemand waar ik op terug kan vallen.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 22:41

Een kat in het nauwe maakt rare sprongen, verander al je wachtwoorden en scherm je geldzaken af. Als hij niks doet is het ok maar als hij kwaad wil omdat jij hem nu aan de kant zet dan heb je dat maar vast geregeld.

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 22:48

Hoooo schat, dus TS ... het is nu avond , donker en jij begint te malen. Jij mist hem en opeens komen alle leuke dingen en situaties weer naar boven... Heel normaal en vooral heel pijnlijk. .. is jou mams wel geschikt voor t gesprek? Niet verkeerd bedoeld , hoor maar misschien is ellie ( sorry als ik de naam ff niet onthouden heb) beter. Zij heeft alles gelezen en misschien zijn haar moordgedachten juist wel goed. ... om jou te beschermen tegen jou eigen gevoelens op dit moment

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-13 22:56

haha ja elibest heet ze op bokt. Nou ik vertrouw mijn mamsie daar wel op. Ze kan redelijk haar hoofd koel houden en weet welke dingen er moeten gebeuren.

Bankzaken waren sowieso al van mij daar weet hij alleen mijn pincode van dus zonder pasje ook geen geld en ik heb mijn pasje altijd bij me.

Cissy je hebt gelijk ik ga het zeker veranderen, maar eerst eens goed nadenken over een nieuw wachtwoord dat niets met mijn oude wachtwoord te maken heeft en die ik ook normaal kan onthouden haha

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 23:51

Milty
[quote="Lootje1991 schreef:
Ja daarom ben ik ook blij dat mijn moeder mee gaat. Ik kan voor nu sowieso bij mijn vriendin in Hoofddorp terecht tot ik iets hoor van mijn vriendin uit Rotterdam. Dan moet ik maar een paar weken heen en weer rijden, maar het is even niet anders. Ik kan daar ook de poesjes laten dus ik ben allang blij. En ja het wordt heel heel heel moeilijk voor mij om het los te laten. Ik heb ook echt het gevoel dat ik dat niet meer kan. Dadelijk geen ringen meer om nog maar 1 ketting om mijn nek en dat soort dingetjes. Ja dat vind ik vreselijk vooral het idee om 'alleen' tezijn

Ze had al geantwoord dat hij Nederlands is. (niet aanvallend bedoeld maar) Wat heeft dat er eigenlijk mee te maken?

Meestal helemaal niets, maar in sommige culturen is het heel normaal dat de man weinig en de vrouw heel veel doet en dat lijkt hier ook het geval. Ook tijd voor jezelf en hobby's is in sommige culturen not done als vrouw zijnde, daarom mijn vraag om nog enig begrip voor zijn gedrag op te kunnen brengen, niet dus.

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 00:08

Lootje1991 schreef:
En ja het wordt heel heel heel moeilijk voor mij om het los te laten. Ik heb ook echt het gevoel dat ik dat niet meer kan. Dadelijk geen ringen meer om nog maar 1 ketting om mijn nek en dat soort dingetjes. Ja dat vind ik vreselijk vooral het idee om 'alleen' te zijn

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Het ging uit en ik dacht dat ik het gewoon niet meer kon. Nooit meer de ring dragen, hij wist alles van me, al die momenten. Maar het was de juiste keuze, hij was niet goed voor me geweest en had me gekwetst.

Hierdoor kreeg ik even tijd voor mezelf en kon ik rust vinden, en ontmoette ik iemand waar ik alleen maar over kon dromen eerder.

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 00:40

Even voor de duidelijkheid, het is totaal not done en onacceptabel wat haar (ex) vriend gedaan heeft! Daar ben ik het mee eens.
Een 3e kans? Heeft hij niet echt verdiend he?!

Herlinde98

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 00:47

Ik heb hier verder geen verstand van, maar ik wens je wel heel veel Sterkte en Geluk !

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 09:52

MW => LZP

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 10:20

Lootje1991 schreef:
Dat ga ik wel even doen ja. Maar ik denk niet dat hij iets er mee gaat doen hoor! Ik beschrijf hem nu wel als een boeman maar hij is ook wel zachtaardig hoor

Natuurlijk is hij niet door en door slecht. Dan was de keuze niet zo moeilijk geweest. Maar hij is slecht voor JOU..

riegje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 12:18

VivaLaVida schreef:
Lootje1991 schreef:

Natuurlijk is hij niet door en door slecht. Dan was de keuze niet zo moeilijk geweest. Maar hij is slecht voor JOU..

helemaal mee eens!

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 13:28

sterkte en succes vandaag!

laat je ons weten hoe het is gegaan? :)

PanniePannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 14:36

Ik heb niet het hele topic gelezen, dus excuses als ik iets aanhaal dat al gezegd is.

Ik begrijp niet waarom je nog een gesprek met hem wil aangaan. Hij heeft dit enkele jaren geleden dus al gedaan en nu weer. Ik vind het wel erg optimistisch om daar nog tijd in te steken. Waarom zou hij het in de toekomst niet meer doen? De vorige keer gaf je hem nog een kans, en nu ga je met hem in gesprek (waaruit ik opmaak dat er mogelijk nog een 'kans' in zit). Waarom verleg je je grenzen steeds?

Overigens heb ik dit zelf ook meegemaakt in een vorige relatie, dus ik herken het geworstel met gevoelens wel. Meneer had ook een ander e-mailadres waarmee hij contacten onderhield met anderen (ook seksueel getint en gericht op afspreken met anderen). Heb hem dit ook 1x vergeven maar toen ik er later achterkwam dat ik nog steeds belogen werd, was ik er ook direct klaar mee. Het heeft mijn vertrouwen in anderen helaas wel geschaadt, maar dat is na enkele jaren ook wel weer voor 90% hersteld. Ik ben achteraf in ieder geval blij dat ik voor mezelf een grens heb getrokken op een gegeven moment.

Edit: ik zie nu je profiel en de foto van jou en je 'vriend'. Dat je je eigen identiteit bekendmaakt op Bokt is ieders eigen keuze. Ik vind het daarentegen wel ongepast om je vriends hoofd in je profiel te zetten en in dit topic dit soort dingen over hem te vertellen...
Laatst bijgewerkt door PanniePannie op 14-12-13 14:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 14:57

Ik vind het wel een goeie. Zou je een site voor aan moeten maken, "deze zijn niet te vertrouwen" :D

Even zonder gekheid Ik denk dat ts die foto vergeten is.

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-13 14:59

Sorry in alle hectiek even niet aan profiel gedacht