Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lootje1991 schreef:Ja zo denkt mijn verstand er ook over ja! Maar het uiteindelijk ook uitvoeren?! Dat is toch wel even moeilijk. We weten wel alles van elkaar (nouja bij wijze van spreken dan he) maar wel alle dingen die die persoon leuk vind en alle wachtwoorden van alles en dat soort dingen het is echt heel moeilijk (tenminste vind ik) om dat eventje los te laten
Lootje1991 schreef:Ja daarom ben ik ook blij dat mijn moeder mee gaat. Ik kan voor nu sowieso bij mijn vriendin in Hoofddorp terecht tot ik iets hoor van mijn vriendin uit Rotterdam. Dan moet ik maar een paar weken heen en weer rijden, maar het is even niet anders. Ik kan daar ook de poesjes laten dus ik ben allang blij. En ja het wordt heel heel heel moeilijk voor mij om het los te laten. Ik heb ook echt het gevoel dat ik dat niet meer kan. Dadelijk geen ringen meer om nog maar 1 ketting om mijn nek en dat soort dingetjes. Ja dat vind ik vreselijk vooral het idee om 'alleen' te zijn
bigone schreef:Lootje1991 schreef:Ja daarom ben ik ook blij dat mijn moeder mee gaat. Ik kan voor nu sowieso bij mijn vriendin in Hoofddorp terecht tot ik iets hoor van mijn vriendin uit Rotterdam. Dan moet ik maar een paar weken heen en weer rijden, maar het is even niet anders. Ik kan daar ook de poesjes laten dus ik ben allang blij. En ja het wordt heel heel heel moeilijk voor mij om het los te laten. Ik heb ook echt het gevoel dat ik dat niet meer kan. Dadelijk geen ringen meer om nog maar 1 ketting om mijn nek en dat soort dingetjes. Ja dat vind ik vreselijk vooral het idee om 'alleen' te zijn
Dan mis je dus de spullen en niet hem, koop een ring voor jezelf en wees verstandig. Wachtwoorden veranderen van je mail en alle andere zaken en ik had je een keer gevraagd of hij een andere culturele achtergrond heeft .
bigone schreef:Lootje1991 schreef:Ja daarom ben ik ook blij dat mijn moeder mee gaat. Ik kan voor nu sowieso bij mijn vriendin in Hoofddorp terecht tot ik iets hoor van mijn vriendin uit Rotterdam. Dan moet ik maar een paar weken heen en weer rijden, maar het is even niet anders. Ik kan daar ook de poesjes laten dus ik ben allang blij. En ja het wordt heel heel heel moeilijk voor mij om het los te laten. Ik heb ook echt het gevoel dat ik dat niet meer kan. Dadelijk geen ringen meer om nog maar 1 ketting om mijn nek en dat soort dingetjes. Ja dat vind ik vreselijk vooral het idee om 'alleen' te zijn
Dan mis je dus de spullen en niet hem, koop een ring voor jezelf en wees verstandig. Wachtwoorden veranderen van je mail en alle andere zaken en ik had je een keer gevraagd of hij een andere culturele achtergrond heeft .
Milty
[quote="Lootje1991 schreef:Ja daarom ben ik ook blij dat mijn moeder mee gaat. Ik kan voor nu sowieso bij mijn vriendin in Hoofddorp terecht tot ik iets hoor van mijn vriendin uit Rotterdam. Dan moet ik maar een paar weken heen en weer rijden, maar het is even niet anders. Ik kan daar ook de poesjes laten dus ik ben allang blij. En ja het wordt heel heel heel moeilijk voor mij om het los te laten. Ik heb ook echt het gevoel dat ik dat niet meer kan. Dadelijk geen ringen meer om nog maar 1 ketting om mijn nek en dat soort dingetjes. Ja dat vind ik vreselijk vooral het idee om 'alleen' tezijn
Ze had al geantwoord dat hij Nederlands is. (niet aanvallend bedoeld maar) Wat heeft dat er eigenlijk mee te maken?
Lootje1991 schreef:En ja het wordt heel heel heel moeilijk voor mij om het los te laten. Ik heb ook echt het gevoel dat ik dat niet meer kan. Dadelijk geen ringen meer om nog maar 1 ketting om mijn nek en dat soort dingetjes. Ja dat vind ik vreselijk vooral het idee om 'alleen' te zijn
VivaLaVida schreef:Lootje1991 schreef:Dat ga ik wel even doen ja. Maar ik denk niet dat hij iets er mee gaat doen hoor! Ik beschrijf hem nu wel als een boeman maar hij is ook wel zachtaardig hoor
Natuurlijk is hij niet door en door slecht. Dan was de keuze niet zo moeilijk geweest. Maar hij is slecht voor JOU..