Eerst kreeg ze een tosti ijzer, toen een sap centrifuge, en toen een automatische sinaasappel perser
Allemaal mooi in roestvrij staal achtige look, dus alles staat netjes op het aanrecht en we gebruiken alles meerdere keren per week
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Allemaal mooi in roestvrij staal achtige look, dus alles staat netjes op het aanrecht en we gebruiken alles meerdere keren per week
Voel me wel opgelaten als oproepkrachtje pakket mogen ophalen 
Estera schreef:ingvdh schreef:En voor al mijn collega's, als je voor het verrassingspakket gaat is de kans heel groot dat ik het voor je ingepakt heb. Een voordeel is dat we bij de Makro op bezoek mochten om te zien hoe zoiets nu allemaal werkt, maar we werden vooral zelf aan het werk gezet!
Wat zit er in, wat zit er in, wat zit er in??![]()
Meer weet ik me niet herinneren. xchanel01 schreef:SuperAssie schreef:Albert Heijn doet dat niet aan helaas
Ben wel benieuwd of en wat ik dit jaar op stage krijg. Vorig jaar mocht ik een hele leuke rijbroek uitzoeken, deze is helaas twee weken geleden overleden door een lancering van ponylief hihi, dus zou wel weer een nieuwe kunnen gebruiken
Bij de ah krijg je dit jaar toch een tegoedbon van 20,-
Wij wel volgensmij..

Krijg zelf namelijk niks. Heb een mooi doosje verzameld met lekkere chips, chocolaatjes, luxe sap, sjieke pretzels... Nomnomnom
Tot nu toe krijgen we elk jaar erg leuke dingen in ons kerstpakket.