Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Inoterry schreef:Ik zag net nog een vrouw van rond de 50 in de wachtkamer zitten met supertrash laarzen en een roze legging met figuurtjes aan. Ik kreeg de neiging om te vragen waar het bijbehorende zweepje en cap al op het hoofd waren gebleven![]()
![]()
![]()
) gilt altijd naar dat soort vrouwen "a legging is not a pents"! Te grappig

. 
maar mode vindt ik het niet echt.. Samblabla schreef:Ik heb ze geloof ik maar 1 keer gezien toen ik boodschappen aan het doen was. Zelf draag ik wel mijn jophurs overdag altijd omdat ik geen zin heb om ze uit te doen en ik draag ze ook vaak genoeg onder mijn gewone spijkerbroeken en het staat niet eens verkeerd en ze zitten heerlijk. Maar ik geloof wel dat ze me vanaf 100m al ruiken.maar mode vindt ik het niet echt..
. Nies_ schreef:Ja, pff. Vreselijk. Zat ik daar op de bank, moeder/vader aan de laarzen trekken, maar nee hoor, laarzen bleven mooi zitten en bank schoof de halve kamer voor. Nou, dan maar op de grond zitten, zo werd ik het halve huis doorgetrokken. Ideale laarzen zijn het.

Goeie ouwe tijd!
Anri schreef:Samblabla schreef:Ik heb ze geloof ik maar 1 keer gezien toen ik boodschappen aan het doen was. Zelf draag ik wel mijn jophurs overdag altijd omdat ik geen zin heb om ze uit te doen en ik draag ze ook vaak genoeg onder mijn gewone spijkerbroeken en het staat niet eens verkeerd en ze zitten heerlijk. Maar ik geloof wel dat ze me vanaf 100m al ruiken.maar mode vindt ik het niet echt..
Jodhpurs zou ik sowieso niet aandoen, heeft geen stijl vind ik. Hoge rijlaarzen wel, en de Aigle Dressage zijn super hoog en dat vind ik er nou net zo fijn aan (en ook dat ze zo goed passen, als gegoten).