"Rijlaarzen" in de mode?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 13:41

Ik zag net nog een vrouw van rond de 50 in de wachtkamer zitten met supertrash laarzen en een roze legging met figuurtjes aan. Ik kreeg de neiging om te vragen waar het bijbehorende zweepje en cap al op het hoofd waren gebleven :') :') :') :')

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 13:43

Om het zacht te zeggen niet mijn smaak. :') je hebt ook van die kortere toch? :+

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 13:43

Die zijn al 3 jaar bekend... :Y)
Lopen hier al langer in. Vind het helemaal niks maargoed...

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 14:19

Inoterry schreef:
Ik zag net nog een vrouw van rond de 50 in de wachtkamer zitten met supertrash laarzen en een roze legging met figuurtjes aan. Ik kreeg de neiging om te vragen waar het bijbehorende zweepje en cap al op het hoofd waren gebleven :') :') :') :')

_O-

whahahahahah mijn beste homovriendje (handtas is zn bijnaam, het is mooie armdecoratie :+) gilt altijd naar dat soort vrouwen "a legging is not a pents"! Te grappig ~~}>

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 14:21

WiskyBokjes schreef:
Oke ik walg er van. :') Heb iedere keer de neiging om te vragen: 'ga je paardrijden vandaag?' maar ik hou wijselijk mijn mond dicht. :=

_O-

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 14:23

fresley schreef:
Ik dacht dat ze vorige winter heel erg in de mode waren en nu juist niet meer zo?

Dacht ik ook haha, ik zie nu wel steeds meer meiden met jodhpurs lopen trouwens.

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 14:26

Nou, toevallig liep ik vorige week nog even snel de winkel in met m'n (bijna nieuwe) jodhpurs, gewoon onder m'n spijkerbroek, omdat ik even wat nodig had toen ik van de paarden kwam. Komt er toch een meissie naar me toegelopen, 'Jij hebt leuke schoenen! Waar heb je die gekocht als ik vragen mag?'.
Euhh bij Divoza :')

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 14:27

Serieus.... Zijn die dingen mode??? Waar moet dat naartoe met de wereld 8)7

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 14:30

ik vind mode sowieso hilarisch. hoeveel mensen iets wel niet gruwelijk lelijk vinden om het een maand later massaal te kopen omdat het hip is. Hoe vaak ik in een winkel hoor ' mjah, ik weet het niet, moet even wennen, maar nee hem wel mee'..

Nee ik lach me dagelijks dood :)

SayaJones

Re: "Rijlaarzen" in de mode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 14:31

Vind het echt blóedlelijk die dingen. En meestal zien ze er ook nog goedkoper uit dan de 'echte' rijlaarzen :')
Met zo'n stom gouden kettinkje eraan oid

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 15:08

Romyv schreef:
_O-

whahahahahah mijn beste homovriendje (handtas is zn bijnaam, het is mooie armdecoratie :+) gilt altijd naar dat soort vrouwen "a legging is not a pents"! Te grappig ~~}>
Om alleen dat kneuter Engels zou ik mezelf al bezeiken.

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 15:09

Je loopt aardig achter als je dit nu pas 'mode' vind en ziet. :')

YOURLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 15:10

Ah afschuwelijk die paardrijlaarzen.
Elke keer als ik er ene zie lopen met die rubberen dingen,
roep ik altijd: éh meid, waar is je paard?

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 15:35

Zag net iemand met die Supertrash laarzen... Voor de eerste keer. Wist wel dat ze er waren, maar had ze tot nu toe nog nooit in het echie gezien. Maar pfft, lelijk. Snap het ook niet. Je betaalt 80,- euro voor die dingen en eew. Ding glansde vaal en had allerlei krassen op het rubber al.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 15:43

Kiwipitje schreef:
Romyv schreef:
_O-

Om alleen dat kneuter Engels zou ik mezelf al bezeiken.

Same thoughts. :Y)

Anri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 13:33

Bij mij op school zijn ook heel wat meisjes met paardrijlaarzen aan.
Zelf heb ik mij in maart een paar nieuwe rijlaarzen gekocht, Aigle Dressage. In het begin heb ik ze aan gedaan naar school om ze in te lopen, en dat viel niet echt op omdat zoveel andere meiden ook rijlaarzen aan hebben. Intussen zijn mijn laarzen al heel goed ingelopen, maar ik ben ze blijven aandoen naar school omdat ze heel fijn zitten, en eigenlijk ook wel heel mooi zijn, veel mooier vind ik dan Decathlon rijlaarzen zoals de meeste meisjes hebben. Draag ze dan op een skinny jeans ;) .

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 13:57

ik vind ze echt verschrikkelijk. maar dan vooral die wannabe jodphurs, en vaak zijn dat ook nog van die slappe lelijke dingen.. en dan ook nog die prijzen erbij, zelfs divoza is goedkoper!

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 14:01

Ik heb ze geloof ik maar 1 keer gezien toen ik boodschappen aan het doen was. Zelf draag ik wel mijn jophurs overdag altijd omdat ik geen zin heb om ze uit te doen en ik draag ze ook vaak genoeg onder mijn gewone spijkerbroeken en het staat niet eens verkeerd en ze zitten heerlijk. Maar ik geloof wel dat ze me vanaf 100m al ruiken. :D maar mode vindt ik het niet echt..

Anri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 15:08

Samblabla schreef:
Ik heb ze geloof ik maar 1 keer gezien toen ik boodschappen aan het doen was. Zelf draag ik wel mijn jophurs overdag altijd omdat ik geen zin heb om ze uit te doen en ik draag ze ook vaak genoeg onder mijn gewone spijkerbroeken en het staat niet eens verkeerd en ze zitten heerlijk. Maar ik geloof wel dat ze me vanaf 100m al ruiken. :D maar mode vindt ik het niet echt..

Jodhpurs zou ik sowieso niet aandoen, heeft geen stijl vind ik. Hoge rijlaarzen wel, en de Aigle Dressage zijn super hoog en dat vind ik er nou net zo fijn aan (en ook dat ze zo goed passen, als gegoten) 8-) .

Kermis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 15:16

Nies_ schreef:
Ja, pff. Vreselijk. Zat ik daar op de bank, moeder/vader aan de laarzen trekken, maar nee hoor, laarzen bleven mooi zitten en bank schoof de halve kamer voor. Nou, dan maar op de grond zitten, zo werd ik het halve huis doorgetrokken. Ideale laarzen zijn het.

Ik moest toch wel hardop lachen om jouw reactie :')
Zo ontzettend herkenbaar, hahaha! := Goeie ouwe tijd!

xVultures

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 15:30

Laatst kwam een klasgenoot ook heel trots binnenlopen met die dingen, ze pronkte er ook nog behoorlijk mee dat ze 100 euro hadden gekost... Mijn andere klasgenoot (m'n grote paardenvriendin) kon zich daarop niet inhouden en zei: Je kunt het zelfde model laarzen halen bij de Welkoop voor 2 of 3 tientjes.

Ik had het niet meer op dat moment... _O-

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 15:33

Omg ja vreselijk!!
Die reacties hier.. ge-ni-aal!!

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 17:32

Anri schreef:
Samblabla schreef:

Jodhpurs zou ik sowieso niet aandoen, heeft geen stijl vind ik. Hoge rijlaarzen wel, en de Aigle Dressage zijn super hoog en dat vind ik er nou net zo fijn aan (en ook dat ze zo goed passen, als gegoten) 8-) .

Ik snap niet waarvoor jij mij hebt gequoted. :D

Ik mest met jophurs, rij ermee, wandel ermee, voer ermee etc. Ik snap dat 'geen stijl' niet echt want ik draag gewone lederen ariat jophurs en niet die super lelijke nep dingen.

Libbylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 17:35

Inderdaad al een paar jaar 'in de mode'...
Vreselijk vind ik het! Ik durfde vroeger al nooi op wedstrijd met mijn rubberen laarzen (op de manege)
Laat staan ermee over straat!

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 17:36

Hier in de klas ook zo'n meisje met van die jodphurs... die van mij zijn nu wat versleten, maar als ze nieuw waren, gok ik mooier en goedkoper dan die zij aan had :')

Echt verschrikkelijk!