Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Stom genoeg vliegt het voorbij, ik heb mijn hele leven hier. Wonen, werken, mijn relatie en paard. Als je het geld hebt om te gaan heb je de tijd niet en andersom, en nu klopte het even allebei. Inderdaad een heerlijk gevoel, maar stom dat wachten!
En ik mag al in mn handjes knijpen als ik tot 12 uur wakker blijf, maar ik denk dat ik om 10 uur alweer lig te pitten..
Lara_Silver schreef:4 maanden is ook al lang genoeg hoor!Stom genoeg vliegt het voorbij, ik heb mijn hele leven hier. Wonen, werken, mijn relatie en paard. Als je het geld hebt om te gaan heb je de tijd niet en andersom, en nu klopte het even allebei. Inderdaad een heerlijk gevoel, maar stom dat wachten!
En dan heerlijk oud&nieuw vieren, voor het eerste jaar niet uit, maar gewoon lekker met familie en vrienden.
Bhriseis schreef:Offtopic: Ik heb even in je profiel gespiekt Lara, wauw, op wat een droomlocatie woon jij! Die foto met je galopperende paard

Iselda schreef:Tijd gaat zo snel, niet normaal. Jij heb het beter voor elkaar dan ik op het moment heb haha, maar komt allemaal wel, rustig aan![]()
Wachten is idd vervelend, maar ik hoef nog maar 22 dagen te wachtenEn dan heerlijk oud&nieuw vieren, voor het eerste jaar niet uit, maar gewoon lekker met familie en vrienden.