hij vond het uitermate grappig dat hij het met de rest van het personeel maar gedeeld heeft..
dat heb ik lang moeten aanhoren.. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
hij vond het uitermate grappig dat hij het met de rest van het personeel maar gedeeld heeft..
dat heb ik lang moeten aanhoren..
Oepsss
) Ga er voortaan op letten

Het gebeurt zelden tot nooit bij mij dat ik in mijn eentje de slappe lach krijg via internet, maar bij dit topic gebeurt het keer op keer 
Moest dus "Oke, gezellie hoor" zijn DarkShines schreef:Tranen over mn wangen door die website. Ik heb gelukkig geen gekke autocorrects. Wel een keer een telefoon gehad die automatisch berichtjes naar de laatste ontvanger stuurde. Zo dus een keer een heel date-verslag naar de date gestuurd ipv naar mn zus. Kon wel door de grond zakken. Kreeg een berichtje terug: nee we hebben idd niet gesekst maar fijn dat je het gezellig vond.
Is me uiteraard nooit meer overkomen!
heb ik ook eens gehad. Uitgebreid verhaal over mn date en naar wie stuur ik het
! Wat een ongelofelijke grappige dingen komen er voorbij.
. De DJ heeft iig helemaal in een duk gelegen toen.
.
.
Sees schreef:Dit kan echt niet hoor, ik zit op mijn werk! Wat een ongelofelijke grappige dingen komen er voorbij.
Ik ben onlangs getrouwd en wilde destijds de offerte van de DJ doorsturen naar mijn man maar ik had niet helemaal door dat ik op reply had gedrukt ipv op doorsturen. Ik stuurde toen dus: Hé schatje is het zo duidelijk, love you. De DJ heeft iig helemaal in een duk gelegen toen.
Ik heb een keer naar mijn bijrijder gestuurd: anders gebruik je een zaadcel van Karel. Karel is mijn paard en zaadcel moest zadel zijn.
En een collega vroeg een keer of ik zijn Engelse mail bestemd voor een klant na wilde kijken en had serieus als laatste zin staan: I am sorry for the incontinence this may have caused. Ik pieste zowat in mijn broek van het lachen, wat dan wel weer toepasselijk was.

.