Ik weet alleen nog het laatste stukhje van mijn droom. Er gebeurt zoveel, dat ik niet alles kan onthouden.
Zo was ik in het huis van een klasgenootje van 10 jaar geleden. Nooit meer contact mee gehad, dus vraag me niet hoe ik bij haar kom. Ze was verloofd en we gingen met een paar mensen winkelen. Ze woonde nog bij haar ouders. Ik kon haar niet vinden in haar kamer. Ze bleek in haar 'bovenkamer' te zijn, waar je via een bijna onzichtbaar luik in het plafond heen kon. Beetje een vlizotrap idee. Daarboven kwam in haar woonkamer, die dus in de zolder van het huis zat. Zag er heel gaaf uit. Vervolgens gingen we winkelen. Alleen in 1 winkel, want dat was blijkbaar iets hips en nieuws. Je had er alleen bikini's en accesoires, maar geen riemen. Riemen mochten niet meer. En je kon alleen in groepen naar binnen voor een bepaalde tijd. na een uur werd de winkel weer helemaal leeggemaakt. Ik vond het maar niets en heb ook niets gekocht.
Vervolgens was ik op het dak van een heel groot gebouw, maar het water van de naastgelegen zee reikte ook totaan het dak. In het water lag een opblaaszitje dat met een touw vast was gebonden aan het gebouw en daarboven een luchtballon hoog in de lucht, zodat het niet kon zinken, ook al was het lek. Drie mannen waren het zitje aan het saboteren, zodat het niet meer veilig was. Ze zagen dat ik het in de gaten had en wilde mij op het onveilige zitje binden, dus toen moest ik vluchten.
Ik ging het gebouw in. Het was er mega druk. Het was een belangrijke koninklijke feestdag, maar geen koninginnedag/koningsdag. Het werd gevierd in dat gebouw, dat ergens iets weg had van mijn middelbare school. Tegelijkerijd werden er diverse programma's opgenomen, dus jullie kunnen je voorstellen hoe druk het was. Ik liep naar beneden en trof daar allemaal mensen van de regering en het koningshuis. De plechtigheden zouden beginnen en ik stond vooraan. Maxima en twee mannen stapten in een soort van tobbe/wijnvat in een niet al te groot binnenzwembad middenin de ruimte. De tobbe werd van de kant geduwd en ze dreven naar het midden. Eenmaal in het midden, duwden ze een deel van de buitenkant (het hout) af, zodat het glazen binnenwerk in een soort golffiguur zichtbaar werd. Je kon er doorhen kijken en zag dus door de glazen golfjes hun benen. Iedereen juichte en klapte. Toen was het klaar, dus Maxima en de twee mannen pakten een zwembril uit hun jasje, sprongen uit de tobbe en zwommen naar de kant, Stonden daar in hun zeiknatte kleren... Toen was het afgelopen.
Ik liep naar buiten en kwam op de trap een jongen tegen die met enorme stapels folders in zijn handen liep. Hij vertelde mij dat hij meedeed aan Idols. Elke deelnemer was verplicht zijn eigen promotie te doen en daarvoor moest hij zijn folders uitdelen. Het was zo'n tijdrovende klus, dat hij zijn eigen baan op had moeten zeggen. Helaas kreeg hij maar 1 cent per uitgedeelde folder. Hij verdiende nu 200 euro per maand in plaats van 2000. En als dat nog niet erg genoeg was, had hij ook allemaal extra kleren moeten kopen om er goed uit te zien op tv. Maar hij ging er maar mee door, want hij deed immers wel mee aan Idols.
*zucht*
En als die platen dan glad zijn ofzo glijd je zo het water in
. (Ik heb niet eens een rijbewijs
)
. Ze stopten voor me, waardoor ik dus ook wel moest stoppen. Ze stapten uit en kwamen naar me toe. Toen ze naast me stonden vroegen ze waarom ik diesel in mijn benzine auto had gedaan, daar waren ze me voor achterna gekomen?