Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

, onleesbare topic's.Batlow schreef:Ach ook ik ben daar erg op gesteld, maar maak nog steeds fouten. Ik vind de opvallende en overduidelijke grammatica/schrijf fouten alleen verschrikkelijk... Zoals het woord zei gebruiken ipv zij....

heidy_wilco schreef:Cowgirl schreef:Op 2: groffe spellingsfouten met op nr 1 ME ipv MIJN, onleesbare topic's.
Hier precies hetzelfde! Wou het ook net posten.
Ik erger me er ook mateloos aan, maar meestal open ik het topic dan al niet eens. Dan reageer ik er ook niet op
heidy_wilco schreef:Cowgirl schreef:Op 2: groffe spellingsfouten met op nr 1 ME ipv MIJN, onleesbare topic's.
Hier precies hetzelfde! Wou het ook net posten.
Ik erger me er ook mateloos aan, maar meestal open ik het topic dan al niet eens. Dan reageer ik er ook niet op

_Denise_ schreef:Ook al scroll ik er met weinig moeite voorbij, ik stoor me aan mensen die elke week (of het liefst meerdere malen per week) een fototopic over hun paard aanmaken.
Dat, en een groot deel van de reeds genoemde ergernissen in dit topic.
chelle_dora schreef:_Denise_ schreef:Ook al scroll ik er met weinig moeite voorbij, ik stoor me aan mensen die elke week (of het liefst meerdere malen per week) een fototopic over hun paard aanmaken.
Dat, en een groot deel van de reeds genoemde ergernissen in dit topic.
Ben ik het ook mee eens.. En dan hele planningen houden op wat er deze week weer op de foto gezet moet worden en hele ideetjes uitwerken.. Heb je dan een paard of een marketingproject?
matasja schreef:Bij verkoop van een paard alleen pb's ontvangen met vp? Nou daar zou mijn paard dus al bij voorbaat niet heen gaan als ik wat te koop had.
NatasjavE schreef:matasja schreef:Bij verkoop van een paard alleen pb's ontvangen met vp? Nou daar zou mijn paard dus al bij voorbaat niet heen gaan als ik wat te koop had.
Hoezo, je moet toch weten of je het dier in kwestie betalen kan.
Als ik een budget van 5000 euro heb hoe ik niet te gaan kijken bij een van 25.000 euro.
Amigo_stan schreef:Ik word gek van het er letterlijk op inslaan dat iets fout is, en dan na 2x wel gehoord te hebben. Blijven ze maar doorgaan over hoe slecht je bent, of hoe slecht voor je paard bent of weet ik veel. Gewoon het steeds er weer op inhameren (ja sorry voor spel fouten maarja, dat heb je met dislecten, dat is ook weer zoiets!)